Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NZP.94/2022 Sprzedaż i dostawa środków myjąco-pielęgnujących (NZP.94/2022)

Termin:
Zamieszczenia : 18-02-2022 09:14:00
Składania : 25-02-2022 11:00:00
Otwarcia : 25-02-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamawiający: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia sprzedaż i dostawa środków myjąco-pielęgnujących.

Niniejsze postępowanie o szacunkowej wartości bez podatku od towarów i usług mniejszej od kwoty 130 000 zł prowadzone jest według zasad Zamawiającego określonych w zapytaniu ofertowym na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130.000 zł i nie stosuje się do niego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zapraszamy do złożenia ofert zgodnych z Zapytaniem Ofertowym poprzez Formularz ofertowy będący załącznikiem do Zapytania Ofertowego.

Zastrzegamy, że Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany warunków postępowania, odwołania bądź jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie Ofertowe.pdf pdf 293.11 2022-02-18 09:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wzór umowy.pdf pdf 449.24 2022-02-18 09:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna RODO.docx docx 15.24 2022-02-18 09:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - formularz asorytmentowo- cenowy.xlsx xlsx 16.74 2022-02-18 09:14:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 17.07 2022-02-18 09:14:00 Kryterium
Wyjaśnienia Zamawiającego.pdf pdf 408.04 2022-02-22 14:21:36 Publiczna wiadomość
Informacja o zamknięciu postępowania.pdf pdf 283.66 2022-03-03 08:04:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-03 08:04 Agnieszka Elert Dzień dobry,
w załączeniu Informacja o zamknięciu postępowania.
Agnieszka Elert

Informacja o zamknię [...].pdf

2022-02-22 14:21 Agnieszka Elert SPR SPZOZ w Białej Podlaskiej, w związku z wpłynięciem do Zamawiającego wniosku o wyjaśnienie treści Ogłoszenia do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie p. 24 Zapytania Ofertowego w załączniku przekazuje się treść zapytania wraz z wyjaśnieniem.
Agnieszka Elert

Wyjaśnienia Zamawiaj [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa środków myjąco- pielęgnujących Zgodnie z załącznikiem nr 2 (formularz asortymentowo -cenowy).

Załącznik nr 2 - for [...].xlsx

1 szt. Dział Techniczny Stacji Pogotowia Ratunkowego w Białej Podlaskiej
Grabanów 57
21-500, Biała Podlaska
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - for [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni robocze od otrzymania zamówienia, ewentualnie 12 godzin w nagłych sytuacjach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia leżą po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną i po zaakceptowaniu wpisać :" Akceptuję". (0)
6 Zasady reprezentacji - Proszę załączyć dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Proszę potwierdzić "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 440