- Strona główna
- Postępowanie ID 561386
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
93/2022 Dell Latitude 5xxx (5410 or newer)
Wystawiający
-
UżytkownikJosera Polska Sp. z o.o.
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-01-12 14:37:00
-
Składania2022-01-26 12:33:13
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Josera Polska Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na laptopy Dell Latitude 5xxx (5410 albo nowsze z tego samego modelu).
Specyfikacja sprzętu:
Intel® Core™ i5-10310U
Intel® UHD Graphics/FHD, 1920 x 1080, 60 Hz/
8 GBSODIMM DDR4 2666 MHz
SSD PCIe x4 Gen3 NVMe M.2 2280 Class 35 256 GB
Intel® Wi-Fi AX201 2x2 802.11ax i Bluetooth 5.0 + LTE
Battery 51 Wh
Smart Card / HDMI/ LAN NETWORK CARD/ 4 USB 3.1 / 1x USB-C / Kensington / Micro-SD Slot / Earphone Jack Widnows 10 Pro
5Y ProSupport Plus On-Site. NBD.
Sprzęt musi znajdować się na stanie magazynowym dostawcy - dostawca musi wywiązać się z wcześniej ustalonych terminów dostawy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 734479235
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1.Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane w innych projektach, nie wycofane z produkcji i pochodzić z legalnego, polskiego kanału dystrybucji.
2.Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na teren Polski – ze względów gwarancyjnych niedopuszczalne jest dostarczanie sprzętu z tzw. brokerki,
3.Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów w okresie zapisanym w specyfikacjach sprzętu,
4.Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień dostawy,
5.Całość dostarczonego sprzętu i oprogramowanie musi być ze sobą kompatybilna,
6. Zamawiający wymaga, by serwis był autoryzowany przez producenta urządzeń, to jest by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta dostarczonych rozwiązań.
7. Serwis gwarancyjny świadczony ma być w miejscu instalacji sprzętu.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-01-26
12:33:13
|
Josera Polska Sp. z o.o. | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zakupione w Actiwa - oferta w mailu |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?