Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Sprzedaż i dostarczanie artykułów spożywczych dla uczniów na warsztaty kulinarne realizowane w ramach projektu pn. „Zawodowe B2B w Zespole Szkół usług i Przedsiębiorczości w Płocku” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.

Anna Grumanowska
Urząd Miasta Płocka Department: Wydział Funduszy Europejskich
Deadlines:
Published : 13-01-2022 10:08:00
Placing offers : 20-01-2022 09:55:00
Offers opening : 20-01-2022 10:00:00
Procedure:
Type: Supply

Requirements and specifications

Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł

pn. : "Sprzedaż i dostarczanie artykułów spożywczych dla uczniów na warsztaty kulinarne realizowane w ramach projektu pn. „Zawodowe B2B w Zespole Szkół usług i Przedsiębiorczości w Płocku” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020"

Postępowanie podzielone jest na 4 części:

Część 1 -   Warzywa i owoce

Część 2 -   Mięso i przetwory, ryby, owoce morza

Część 3 -   Alkohol

Część 4 -   Przyprawy, tłuszcze, produkty suche, nabiał, marynaty, zalewy, konserwy, inne

 Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części.

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II.Termin realizacji zamówienia - część 1,2,3,4  - do 30 czerwca 2022 r.

III.Kryteria oceny ofert - część 1,2,3,4 - cena - 100 %

Uwaga!! W przypadku różnej stawki podatku VAT produktów, Oferent ma możliwość wybrania z listy podatek "Różna stawka VAT", w takim przypadku wpisuje sumę brutto oferowanych produktów.


IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. 

Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.  

VI. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.  

VII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

VIII. W przypadku oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej Zamawiający może poprawić oczywistą omyłkę pisarską lub rachunkową lub wezwać oferenta do złożenia wyjaśnień złożonej oferty.

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.  

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.  

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.  

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Anna Grumanowska, tel.: 24 36 71 649, Małgorzata Maryniak, tel. 024 36 61 136.


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn……………………….   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. Poz. 2019 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 226.67 2022-01-13 10:08:00 Proceeding
Wzór umowy - zakup artykułów spożyczych.pdf pdf 221.96 2022-01-13 10:08:00 Proceeding
Formularz cenowy - część 1.xlsx xlsx 55.19 2022-01-13 10:08:00 Subject of the order
Formularz cenowy- część 2.xlsx xlsx 54.78 2022-01-13 10:08:00 Subject of the order
Formularz cenowy - część 3.xlsx xlsx 54.07 2022-01-13 10:08:00 Subject of the order
Formularz cenowy - część 4.xlsx xlsx 57.41 2022-01-13 10:08:00 Subject of the order
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2022-01-13 10:08:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część 1 Warzywa i owoce

Formularz cenowy - c [...].xlsx

1 delivery - (0)
2 Część 2 Mięso i przetwory, ryby, owoce morza

Formularz cenowy- cz [...].xlsx

1 delivery - (0)
3 Część 3 Alkohol

Formularz cenowy - c [...].xlsx

1 delivery - (0)
4 Część 4 Przyprawy, tłuszcze, produkty suche, nabiał, marynaty, zalewy, konserwy, inne

Formularz cenowy - c [...].xlsx

1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
(0)

The number of page views: 593