Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-01-2022 10:23:00 |
Składania : | 21-01-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
WYKONAWCA zobowiązuje się wykonać usługę w postaci:
1)
dwanaście razy w ciągu roku, odpowiednio jeden raz w miesiącu, monitoringu opartego na założeniach
systemu HACCP wraz z wykonaniem usługi deratyzacji, dezynsekcji pomieszczeń w
budynku „U” (tj. magazyny spożywcze,
pomieszczenia kuchni) oraz terenu wokoło budynku „U”. Zakres czynności ww.
usługi to:
a. kontrola, uzupełnianie i
wymiana preparatu w karmnikach deratyzacyjnych
w ilości 18 szt. rozmieszczonych wokół budynku „U”;
b. kontrola uzupełnianie i
wymiana preparatu w chwytaczach żywołownych (gryzoni) w ilości 4 szt.;
c. kontrola, uzupełnianie i
wymiana preparatu w pułapkach monitorujących szkodniki magazynowe w ilości 5
szt.;
d. kontrola, uzupełnianie i
wymiana preparatu w pułapkach monitorujących insekty biegające w ilości 10
szt.;
e. kontrola i czyszczenie lampy
owadobójczej rażącej – czyszczenie tacki;
f.
kontrola oraz wymiana lepu w lampie owadobójczej lepowej (lampa
DEAL model 003ECOIP21 2x15);
g.
sporządzenie listy działań korygujących, co w przypadku
stwierdzenia wystąpienia infestacji szkodników sanitarnych pozwoli na podjęcie
natychmiastowych zabiegów interwencyjnych.
h.
przygotowanie dokumentacji – programu ochrony obiektu przed
szkodnikami, zawierającego:
-
dane
firmy,
-
kopię
polisy ubezpieczenia,
- plan
rozmieszczenia urządzeń monitorujących szkodniki sanitarne
w pomieszczeniach kuchennych i magazynowych,
-
protokoły
kontroli urządzeń monitorującymi,
-
procedury
zwalczania szkodników sanitarnych,
-
pozwolenia
oraz karty charakterystyki stosowanych preparatów,
-
listę
działań korygujących, i wykresy trendów aktywności szkodników
sanitarnych.
2)
raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu, deratyzacji,
w zakres której wchodzi:
a.
usługa
deratyzacji polegająca na kontroli 54 szt. karmników deratyzacyjnych
i wymiana zastosowanych preparatów deratyzacyjnych, (bud. „C” - 7 szt., „L” - 4
szt., „M” -4 szt., „H” - 6 szt., „W” - 2 szt., „Z” - 7 szt., „O” – 24 szt.);
b.
wyłożeniu
odpowiedniej ilości preparatów przeciw gryzoniom w pomieszczeniach
piwnicznych w budynkach „C” (127,30 m²), „L” (578,71 m2)
„M” (578,71 m²), „H” (276,51 m²) i ,,W” (239,68 m2) – łączna
powierzchnia pomieszczeń 1 800,91 m2;
c.
oraz
wyłożeniu odpowiedniej ilości preparatu przeciw gryzoniom
w postaci kostek woskowych przymocowanych na lince metalowej w 94 studzienkach
kanalizacyjnych;
3)
raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu,
dezynsekcji,
w zakres której wchodzi tępienie
szkodliwych owadów, ich jaj i larw przy zastosowaniu środków fizycznych,
chemicznych, mechanicznych lub biologicznych w następujących pomieszczeniach budynku „U – stołówka”: (magazyny żywności, szatnie, korytarze, toalety,
pomieszczenia magazynierów, pomieszczenia biurowe, sale konsumpcyjne – łączna powierzchnia pomieszczeń wynosi
1 874,68 m²).
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią umowy dołączonej w formie załącznika.
Akceptując wymagania zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki
i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca
nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.
Dodatkowe
warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie
może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji
niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych
podmiotów.
Do sporządzenia ewentualnego zamówienia proszę o
aktualne dane firmy: nazwę, adres, NIP, REGON, telef./ faks.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
TERMIN REALIZACJI : do 31 grudnia 2022 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni
od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
Komunikaty