Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ADM.251.1.2022 Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych, papieru ksero, tonerów z podziałem na zadania 1,2,3.

Katarzyna Wenderska
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" Department: Administracja
Deadlines:
Published : 20-01-2022 13:21:00
Placing offers : 27-01-2022 08:00:00
Offers opening : 27-01-2022 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do postępowania.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 3213781.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
0. Zapytanie ofertowe ADM 251 01 2022.docx docx 22.99 2022-01-20 13:21:00 Proceeding
1. Załącznik 1 - Oferta szczegółowa - zadanie 1.xls xls 83.5 2022-01-20 13:21:00 Proceeding
2. Załącznik 2 -Oferta szczegółowa - zadanie 2.xls xls 32 2022-01-20 13:21:00 Proceeding
3. Załącznik 3 - Oferta szczegółowa - zadanie 3.xls xls 38.5 2022-01-20 13:21:00 Proceeding
4. Załącznik 4 - Wykaz obiektów.doc doc 39.5 2022-01-20 13:21:00 Proceeding
5. Załącznik 5 - Wzór umowy.doc doc 68.5 2022-01-20 13:21:00 Proceeding
6. Klauzula RODO - KONTRAHENT.docx docx 16.06 2022-01-20 13:21:00 Proceeding
7. Klauzula RODO - OFERENT.docx docx 20.03 2022-01-20 13:21:00 Proceeding
1. Załącznik 1 - Oferta szczegółowa - zadanie 1.xls xls 83.5 2022-01-20 13:21:00 Subject of the order
2. Załącznik 2 -Oferta szczegółowa - zadanie 2.xls xls 32 2022-01-20 13:21:00 Subject of the order
3. Załącznik 3 - Oferta szczegółowa - zadanie 3.xls xls 38.5 2022-01-20 13:21:00 Subject of the order

Announcements

2022-02-03 08:20 Katarzyna Wenderska Informuję, że w niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta na każde zadanie.
Ofertę złożyła firma Partner PIK Sp. z o.o. NIP 5542461941
uzyskując tym samym rekomendacje do zawarcia umowy.
Wartość oferty z podziałem na poszczególne zadania:
zadanie nr 1 - 8 617,15 zł net
zadanie nr 2 - 8 021,98 zł net
zadanie nr 3 - 20 177,19 zł net

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie nr 1 - materiały biurowe Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów biurowych zawiera załącznik nr 1 do postępowania. Wypełniony załącznik należy również przesłać do Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym

1. Załącznik 1 - Ofe [...].xls

1 pc. - (0)
2 Zadanie nr 2 - papier ksero Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy papieru zawiera załącznik nr 2 do postępowania. Wypełniony załącznik należy również przesłać do Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym

2. Załącznik 2 -Ofer [...].xls

1 pc. - (0)
3 Zadanie nr 3 - tonery Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy tonerów zawiera załącznik nr 3 do postępowania. Wypełniony załącznik należy również przesłać do Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym

3. Załącznik 3 - Ofe [...].xls

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.6366 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni robocze od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 RODO - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując (2 klauzule RODO): "Akceptuję" (0)

The number of page views: 195