Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-02-2022 12:57:00 |
Składania : | 09-02-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-02-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę środków czystości dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r PZP ( Dz. U. z 2021 poz. 1129 ) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot zamówienia i jego opis.
Zamówienie obejmuje dostawę środków zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.
2. Termin i opis realizacji zamówienia.
1) Dostawy będą realizowane począwszy od dnia podpisania umowy, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Ostatnia dostawa zostanie zrealizowana do dnia 19.12.2022 r.
2) Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu.
3. Reklamacje.
1) Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją.
2) W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji.
3) W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez poniższy formularz do dnia 08.02.2022 r. do godz. 12.00
5. Warunki i termin płatności.
Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Kryteria oceny ofert.
Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:
Cena brutto – 100 %
7. Ocena ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę globalną za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego.
8. Postanowienia końcowe:
1) W przypadku wybrania Wykonawcy zostanie zawarta z nim umowa na warunkach określonych w projekcie umowy, który został przedstawiony w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
2) Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.
9. Załączniki
1) Klauzula informacyjna RODO:
2) Projekt umowy
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 48 38 67 107, 48 38 67 118 lub 539 155 559.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-02-10 09:50 | Małgorzata Bukowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
iż
najkorzystniejszą
ofertą
na
dostawę
środków
czystości
dla
Powiatowego
Urzędu
Pracy
w
Radomiu
została
uznana
oferta
złożona
przez
P.H.MONAR
Rafał
Kucharski
ul.
Turbinowa
3
lok.
56,
04-028
Warszawa.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium cena (100 %) i wynosi 36 108,16 zł/brutto. Małgorzata Bukowska. |
Komunikaty