Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-02-2022 18:33:00 |
Składania : | 10-02-2022 14:00:00 |
Otwarcia : | 10-02-2022 14:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie szkolenia „Podstawowe techniki w mezoterapii igłowej ” dla jednej osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu. Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto. Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkolenia (zajęcia teoretyczne i praktyczne) „Podstawowe techniki w mezoterapii igłowej” dla jednej uprawnionej osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu. Szkolenie może rozpocząć się i zakończyć w bieżącym roku kalendarzowym jak również i zakończyć w kolejnym. Liczba godzin max. do 400. Zamówienie będzie realizowane w całości ze środków publicznych.
Opis przedmiotu
zamówienia
Cele szkolenia: Teoretyczne
i praktyczne przygotowanie do samodzielnego wykonywania rewitalizacji twarzy,
szyi, dekoltu i dłoni techniką mikronakłuć.
Program szkolenia
Program szkolenia będzie zawierał następujące elementy:
§
nazwę szkolenia;
§
czas trwania i sposób organizacji
szkolenia;
§
wymagania wstępne dla uczestników
szkolenia;
§
cele szkolenia ujęte w kategoriach
efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji
społecznych;
§
plan nauczania określający tematy
zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby,
części teoretycznej i części praktycznej;
§
opis treści - kluczowe punkty
szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych;
§
wykaz literatury oraz niezbędnych
środków i materiałów dydaktycznych;
§ przewidziane sprawdziany i egzaminy.
Harmonogram
realizacji szkolenia
Zajęcia odbywać się będą w dni robocze, w godzinach ustalonych
przez Wykonawcę, jednakże rozpoczynać się będą nie wcześniej niż o godzinie
08:00, a kończyć nie później niż o godzinie 19:00 oraz maksymalny dzienny
wymiar zajęć łącznie z przerwami nie przekroczy 8 godzin zegarowych.
Egzamin
kwalifikacyjny
Opłaty z tytułu pierwszego egzaminu Wykonawca wliczy w cenę
realizacji zamówienia wskazaną w formularzu oferty.
Szkolenie zrealizowane zostanie na terenie Polski. Wykonawca
powinien dostosować miejsce szkolenia oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce
dydaktyczne odpowiednio do potrzeb przedmiotowego szkolenia z uwzględnieniem
bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki.
Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć uczestnika szkolenia w
niezbędne materiały dydaktyczne zgodne z zakresem tematycznym szkolenia, ze
szczegółowym wskazaniem zalecanej bibliografii.
W przypadku posiadania przez bezrobotnego prawa do zasiłku
Wykonawca, zgodnie
z art. 41 ust. 7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji
zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (t. j.: Dz. U. z 2021 roku, poz. 1100 ze zm.)
zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych
wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia.
Koszt ubezpieczenia NNW ujęty zostanie w formularzu ofertowym.
Nadzór nad
realizacją kursu
Wykonawca zapewni uczestnikom kursu rzetelną obsługę i sprawną
organizację zajęć m.in. poprzez wyznaczenie osoby do nadzoru przebiegu
kursu.
Dokumenty
potwierdzające ukończenie szkolenia
Po zakończeniu szkolenia i uzyskaniu pozytywnego wyniku uczestnicy
otrzymają dokumenty potwierdzające uzyskanie kompetencji. Wzór zaświadczenia
lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie
umiejętności lub kwalifikacji, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej,
zawiera:
§
numer z rejestru;
§
imię i nazwisko oraz numer PESEL
uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego
tożsamość;
§
nazwę instytucji szkoleniowej
przeprowadzającej szkolenie;
§
formę i nazwę szkolenia
§
okres trwania szkolenia
§
miejsce i datę wydania zaświadczenia
lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenia szkolenia i uzyskanie umiejętności
lub kwalifikacji
§
tematy i wymiar godzin zajęć
edukacyjnych
§
podpisy osoby upoważnionej przez
instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
Ochrona danych osobowych
Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z
dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t. j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) przy
gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osoby skierowanej na szkolenie.
Dokumentacja
szkoleniowa
Wykonawca zobowiązany będzie do
prowadzenia następującej dokumentacji szkolenia tj :
§
dziennika zajęć edukacyjnych, imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia
będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych,
§
protokołu i karty ocen ze sprawdzianów
postępów,
§
rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów
oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie
umiejętności lub kwalifikacji.
Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego
na piśmie
o nieobecności bądź rezygnacji z kursu uczestnika szkolenia.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie
nie dłuższym niż 7 dni po zakończeniu szkolenia, wszystkich
dokumentów związanych z realizacją kursu potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku szkoleń projektowych finansowanych z programów PO WER
i RPO Wykonawca zobowiązuje się do umieszczania logotypów na dokumentach, na
materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach oraz ulotkach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania niezapowiedzianego
monitoringu,
w trakcie którego dokonywana będzie kontrola przebiegu szkolenia pod
względem poprawności realizacji umowy, w tym doraźna
ankietyzacja uczestników kursu. W związku
z powyższym, Wykonawca zapewni wgląd w dokumentację szkolenia na każdym etapie jego realizacji.
Na etapie rozliczenia realizacji kursu wynagrodzenie należne
Wykonawcy zweryfikowane zostanie w oparciu o dokumenty dostarczone przez
Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury VAT o tytule
zgodnym z nazwą szkolenia.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca,
który posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez
Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku
w oparciu o dane zawarte w publicznym rejestrze upublicznionym pod
adresem: http://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka, na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w formularzu
ofertowym.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca,
który posiada zdolność techniczną i zawodową do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie w formularzu ofertowym, które - na późniejszym
etapie postępowania - zweryfikowane zostanie na podstawie: dokumentów i
oświadczeń złożonych przez Wykonawcę z ocenianego najwyżej.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie elektronicznej. Oferta powinna zawierać informacje niezbędne do oceny
i wyboru wykonawcy, uwzględniające:
§
program szkolenia (zawierający: nazwę
i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji zajęć, wymagania wstępne
dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy
zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, części teoretycznej i
praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
wykaz literatury, sposób sprawdzania efektów szkolenia),
§
efekty uczenia się tj. zdefiniowanie
standardów wymagań, które osiągną uczestnicy,
§
kwalifikacje kadry (wykształcenie,
doświadczenie zawodowe, doświadczenie pedagogiczne),
§
bazę lokalową, wyposażenie w sprzęt i
urządzenia, środki dydaktyczne, materiały szkoleniowe,
§
nadzór wewnętrzny prowadzonych
szkoleń,
§
posiadane certyfikaty jakości usług,
§
rodzaj dokumentów potwierdzających
ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
§
koszt kursu jednej osoby wraz z
ubezpieczeniem NNW i egzaminem,
§
numer konta bankowego jednostki
szkoleniowej (w przypadku płatników VAT- zgodnie
z wykazem podatników VAT),
§
doświadczenie kadry zgłoszonej do
prowadzenia szkolenia w organizacji szkoleń
w danej lub pokrewnej tematyce (referencje/protokoły/oświadczenia dot.
prowadzenia szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia).
Opis sposobu przedstawienia ceny
W formularzu oferty należy podać cenę za usługę kursu jednej osoby
wraz z ubezpieczeniem NNW i egzaminem. Ze względu na fakt, iż przedmiotem
zamówienia jest usługa kształcenia zawodowego finansowana w całości ze środków
publicznych, usługa podlega zwolnieniu
z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy o podatku
od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 ze zm.). Wykonawcą z którym
zostanie podpisana umowa otrzyma stosowne oświadczenie o finansowaniu.
Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej do dnia 10.02.2022 r. do godziny 14:00, na platformie zakupowej open nexus za pomocą formularza tam udostępnionego. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.02.2022 r. o godzinie 14:10.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium Cena
100% (Koszt kursu wraz z egzaminem zawarty w formularzu oferty).
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która będzie miała
najmniejszą cenę przy spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 15 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
§
Unieważnienia postępowania w całości w
każdym czasie bez podania przyczyn,
§
Zakończenia postępowania bez dokonania
wyboru oferty najkorzystniejszej;
§
W przypadku, gdy Wykonawca, którego
oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może dokonać
wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert;
§
Żądania szczegółowych informacji i
wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania;
§
Nieudzielenia zamówienia Wykonawcy,
którego oferta nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu;
§
Odrzucenia oferty Wykonawcy, która nie
spełnia wymagań określonych w postępowaniu;
§
Wezwania Wykonawcy do złożenia,
uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym dokumentów
Postępowania, jeżeli dokumenty te są niekompletne, zawierają błędy, chyba że
pomimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oferta Wykonawcy podlega
odrzuceniu;
§
Wyboru oferty najkorzystniejszej i
niezwłocznego przekazania informacji o jej wyborze na ich adresy e-mail.
§
Powiadomienie o wyborze oferty nie
stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie oznacza
zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty