Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 07-03-2022 12:43:00 |
Placing offers : | 14-03-2022 10:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
1. Zakres asortymentu został określony w załączniku nr 1.1,1.2 – Formularzu asortymentowo - cenowym.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zostały określone w projekcie umowy.
3.
Koszty dostawy, transportu, wniesienia oraz inne
opłaty/koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zostały wkalkulowane
w wartość asortymentu.
4. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo
wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni.
9. Towar musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, dopuszczony do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
10.Asortyment musi być dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność produktu.
11. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie szczegółowych zamówień w dni robocze, w godzinach 8:30 - 15:00.
Osoba
do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
2022-03-28 15:12 | Katarzyna Stanisławska |
Dzień
dobry, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na dostawę materiałów medycznych oraz opatrunkowych i(lub)/płynu do odkażania. |
Announcements