Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-03-2022 13:33:00 |
Składania : | 22-03-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-03-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny lub w innej formie określonej w zaproszeniu do złożenia ofert .
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania z tego tytułu.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie Umowy – załącznik nr 2 - Istotne postanowienia Umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych dotyczących specyfikacji i warunków zamówienia , proszę o kontakt zgodnie z informacją zawartą w formularzu "Zaproszenie do złożenia oferty"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Informacje dodatkowe
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia publicznego przez SOP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
2022-03-21 13:53 | Artur Kiszczyc |
Do
wszystkich
uczestników
postępowania. Przewidywany roczny limit kilometrów dla tego pojazdu to przedział: 20 000 – 30 000 tysięcy kilometrów. |
2022-03-21 13:13 | Artur Kiszczyc |
Do
wszystkich
uczestników
postępowania. Zamawiający zmienia parametry zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w następujących pozycjach: 1. W pozycji nr 5 Zamawiający dopuści pojazd o parametrach: "Nadwozie zamknięte 5- drzwiowe, drzwi do przestrzeni bagażowej dwuskrzydłowe otwierane na boki lub drzwi tylne - klapa". 2. W pozycji nr 10 Zamawiający dopuści pojazd o parametrach: "Długość przestrzeni ładunkowej [mm] - min. 1000 mm". 3. W pozycji nr 18 Zamawiający dopuści pojazd o parametrach: "Fabryczne pełnowymiarowe koło zapasowe, tarcza koła ze stopów lekkich lub na feldze stalowej, o średnicy osadzenia nie mniejszej niż 16", jeżeli producent nie przewiduje, koło dojazdowe lub zestaw naprawczy". 4. W pozycji nr 41 Zamawiający dopuści pojazd o parametrach: "Gwarancja na perforację nadwozia [miesiące] - min. 60" 5. W pozycji nr 48 Zamawiający dopuści pojazd o parametrach: "Emisja zanieczyszczeń tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów (suma THC+NOx+cząstki stałe w mg/km - wartość najwyższa WLTP) [mg/km] - max. 54. Przedmiotowe zmiany należy uwzględnić przy składaniu oferty. |
2022-03-15 13:51 | Artur Kiszczyc |
Do
wszystkich
uczestników
postępowania. Zamawiający informuje, że w "Zaproszeniu do złożenia oferty - OPZ", na dostawę samochodu do przewozu psów służbowych, podał błędny termin składania ofert: - jest: do dnia 14 marca 2022 roku do godz. 12.00, - winno być: do dnia 22 marca 2022 roku do godz. 12.00. Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu upływa z dniem 22 marca 2022 roku o godzinie 12.00 |
Komunikaty