Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana pokrycia klapy oddymiającej w budynku nr 10 oraz wymiana pokrycia świetlików dachowych kalenicowych w budynku nr 15 w ob. Podchorążych 38 w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2022 07:11:00
Składania : 23-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 23-03-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z  regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Po uznaniu oferty za najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej (logistyka@sop.gov.pl), dane osób (imię,nazwisko,pesel), które będą realizowały przedmiot umowy na terenie SOP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wyrażenia zgody na wejście osób na teren SOP bez podania przyczyny.

Budynek nr 10 - dwukondygnacyjny, gdzie wejście na dach prowadzi przez wyłaz dachowy. Wszelkie wnoszenie materiałów możliwe jest jedynie po rusztowaniu lub z podnośnika koszowego. Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do wartości oferty rusztowanie lub podnośnik koszowy.

Budynek nr 15 - jednokondygnacyjny budynek garażowy, wejście na dach od strony zewnętrznej.Wszelkie wnoszenie materiałów możliwe jest jedynie po rusztowaniu lub z podnośnika koszowego. Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do wartości oferty rusztowanie lub podnośnik koszowy.

  Zakres robót:

Budynek nr 10 - Wymiana pokrycia klapy oddymiającej z poliwęglanu komorowego (Model klapy MCR-PROLIGHT typ E 120/240). Ilość 1 sztuka.

Budynek nr 15 - Wymiana pokrycia świetlików dachowych kalenicowych łukowych z poliwęglanu komorowego o wymiarach 104x147 cm. Ilość 14 sztuk.

Uwaga!

Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia konieczne jest zweryfikowanie podanych wymiarów !

Wykonanie prac możliwy jest w dni powszednie w godzinach 7:00-14:00.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (22) 606 57 09

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:

         1.          Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.

         2.          Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.

         3.          Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia

               o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 130.000 PLN netto.

         4.          Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

         5.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza  Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).

         6.          Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

         7.          Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.

         8.          Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

         9.          Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.

     10.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.

Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy.pdf pdf 181.44 2022-03-16 07:11:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana pokrycia klapy oddymiającej w budynku nr 10 oraz wymiana pokrycia świetlików dachowych kalenicowych w budynku nr 15 w ob. Podchorążych 38 w Warszawie Zgodnie z opisem powyżej. Przedmiot zamówienia opisuje również wzór umowy. 1 usługa Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin podpisania umowy - Podpisanie umowy nastąpi pod wyborze najkorzystniejszej oferty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" po zapoznaniu z warunkami umowy. (0)
6 Związanie ofertą - Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 14 dni licząc od dnia,w którym upływa termin składania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 211