Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI/8/2022 DI - Dostawa modułu cwu do istniejącego węzła cieplnego

Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2022 11:36:00
Składania : 24-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 24-03-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Miejskie  Przedsiębiorstwo  Energetyki  Cieplnej  Sp. z o.o.  ul. Spółdzielcza  12,  64-100  Leszno, tel. 65 5256000, fax. 65 5256073 ogłasza  przetarg sektorowy nieograniczony na dostawę modułu c.w.u. do kompaktowego węzła cieplnego na potrzeby zabudowy w obiekcie przy ul. Sienkiewicza 12 w Lesznie:  – numer postępowania DI/08/2022.

Powyższe zamówienie jest zamówieniem publicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

Materiały przetargowe można  pobrać ze strony zamawiającego z platformy zakupowej OpenNexus:  https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno. 

Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.

Uwaga: Wykonawca nie zarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adres e-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona oraz nastąpią utrudnienia z komunikacji elektronicznej.

Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy. 

Wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w Instrukcji przetargowej nr DI/08/2022 stanowiącej załącznik do niniejszej procedury. W postępowaniu wymagane jest załączenie dokumentów wymaganych niniejszą instrukcją.

Oferty  należy składać na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno do  dnia  24.03.2022 godz. 10.00 

W przypadku:

- pytań merytorycznych: prosimy o kontakt poprzez platformę zakupową za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość"

- pytań związanych z obsługą platformy: prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00, lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal5- Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1098.57 2022-03-16 11:36:00 Postępowanie
IPO8- dostawa modułu cwu.pdf pdf 332.18 2022-03-16 11:36:00 Postępowanie
zal1- cz. formalna.doc doc 62 2022-03-16 11:36:00 Postępowanie
zal2-oswiadczenia.doc doc 57.5 2022-03-16 11:36:00 Postępowanie
zal3-oswiadczenie RODO.doc doc 52.5 2022-03-16 11:36:00 Postępowanie
zal4- UMowa - moduł cwu.pdf pdf 320.34 2022-03-16 11:36:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-03-22 09:02 Beata Raburska Zamawiający udziela poniższych odpowiedzi na złożone przez Wykonawcę pytania dotyczące projektu umowy:

Pyt.1. Wykonawca zwraca uwagę, iż może on ponosić odpowiedzialność tylko w sytuacji, gdy nie zrealizował on umowy w terminie z przyczyn całkowicie od niego zależnych. Kara umowna za opóźnienie oznacza, że Wykonawca będzie zobowiązany do jej zapłaty nawet, jeśli nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie. W związku z powyższym wnosimy o zmianę § 3 ust. 2 z:
„2. Za przekroczenie terminu realizacji zamówienia Sprzedający zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości netto węzła, który dostarczono z opóźnieniem, za każdy dzień tego opóźnienia”
na:
„2. Za zwłokę w realizacji zamówienia Sprzedający zapłaci Zamawiającemu karę umowną
w wysokości 0,2% wartości netto węzła, który dostarczono z opóźnieniem, za każdy dzień zwłoki”.
Od.1. Zamawiający nie wyraża zgodny na zmiany w zapisach umowy.

Pyt.2. Wykonawca może nie być w stanie w stanie podjąć czynności naprawczych w jednostronnie wyznaczonym terminie ze względu na obiektywne kwestie techniczne lub logistyczne, które muszą zostać wzięte pod uwagę. W związku z powyższym oraz w celu doprecyzowania istotnych dla Wykonawcy zapisów umowy wnosimy o:
a) zmianę § 7 ust. 3 z:
„3. Czas reakcji (podjęcie czynności naprawczych na obiekcie) autoryzowanego serwisu na wezwanie Zamawiającego (zgłoszenie reklamacyjne) winien wynosić:
a) w przypadku konieczności zatrzymania pracy węzła: nie więcej 4 godziny,
b) w pozostałych przypadkach: nie więcej 8 godzin,
od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
Telefoniczne zgłoszenie wady lub usterki powinno być następnie potwierdzone zgłoszeniem
w formie pisemnej w celu udokumentowania terminu zgłoszenia u Sprzedającego (tj. listownie, faxem, lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej)”
na:
„3. Czas reakcji (podjęcie czynności naprawczych na obiekcie) autoryzowanego serwisu na wezwanie Zamawiającego (zgłoszenie reklamacyjne) winien wynosić:
a) w przypadku konieczności zatrzymania pracy węzła: nie więcej 12 godzin,
b) w pozostałych przypadkach: nie więcej 24 godziny,
od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
Telefoniczne zgłoszenie wady lub usterki pracownikowi serwisu Sprzedającego powinno być następnie potwierdzone zgłoszeniem w formie pisemnej w celu udokumentowania terminu zgłoszenia u Sprzedającego (tj. listownie, faxem, lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej)”;

b) zmianę § 7 ust. 4 z:
„4. W przypadku braku reakcji Sprzedającego na w/w zgłoszenie Zamawiającego, wady lub usterki dostarczonego urządzenia w terminie określonym w ust. 3, Zamawiający ma prawo wezwać inną firmę posiadającą autoryzację na to urządzenie w celu usunięcia wady lub usterki a kosztami naprawy obciążyć Sprzedającego”
na:
„4. W przypadku braku reakcji Sprzedającego na w/w prawidłowo dokonane zgłoszenie Zamawiającego, wady lub usterki dostarczonego urządzenia w terminie określonym w ust. 3, Zamawiający ma prawo wezwać inną firmę posiadającą autoryzację na to urządzenie w celu usunięcia wady lub usterki a kosztami naprawy obciążyć Sprzedającego”.
Odp.2. Zamawiający wprowadza zmiany w przywołanych ustępach umowy w zakresie jak poniżej:
„3. Czas reakcji (podjęcie czynności naprawczych na obiekcie) autoryzowanego serwisu na wezwanie Zamawiającego (zgłoszenie reklamacyjne) winien wynosić:
a) w przypadku konieczności zatrzymania pracy węzła: nie więcej 8 godzin,
b) w pozostałych przypadkach: nie więcej 24 godziny,
od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
Telefoniczne zgłoszenie wady lub usterki do serwisu Sprzedającego pod numer …………… powinno być następnie potwierdzone zgłoszeniem w formie pisemnej w celu udokumentowania terminu zgłoszenia u Sprzedającego (tj. listownie, faxem, lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej)”;
4. W przypadku braku reakcji Sprzedającego na w/w zgłoszenie Zamawiającego, wady lub usterki dostarczonego urządzenia w terminie określonym w ust. 3, Zamawiający ma prawo wezwać inną firmę posiadającą autoryzację na to urządzenie w celu usunięcia wady lub usterki a kosztami naprawy obciążyć Sprzedającego”.

Pyt.3. Wykonawca zwraca uwagę, iż § 8 ust. 7 nie wskazuje precyzyjnie na czym ma polegać nienależyte wykonanie umowy. Brak jasnego określenia tego pojęcia może prowadzić do dublowania kar – na przykład w sytuacji zwłoki w terminie realizacji zamówienia. Wnosimy zatem o wykreślenie ust. 7 z § 8 lub jego doprecyzowanie.
Odp.3. Zamawiający informuje, że zapisy umowy pozostają bez zmian.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa modułu c.w.u. do wezła przy ul.Sienkiewicza zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami zawartymi w ustępie 2.2 instrukcji przetargowej 1 szt. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Lesznie
Spółdzielcza 12
64-100, Leszno
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki gwarancji - Proszę podać udzielany czas gwarancji lub załączyć wzór karty gwarancyjnej z której ten okres wynika (0)
3 Termin realizacji - zgodnie z wymaganiem w IPO ust.2.3. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub podać własny termin wraz z uzasadnieniem (0)
4 Formularz formalny wg zał. 1 - wypełnić i podpisać, a następnie załączyć skan dokumentu lub załączyć dokument podpisany elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie wg zał. 2 - wypełnić i podpisać, a następnie załączyć skan dokumentu lub załączyć dokument podpisany elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie RODO wg zał.3 - wypełnić i podpisać, a następnie załączyć skan dokumentu lub załączyć dokument podpisany elektronicznie, lub złożyć oświadczenie o podstawie wyłączenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Akceptacja wzoru umowy wg zał. 4 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Oświadczenie:Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z instrukcją przygotowania oferty i nie wnosimy do niej zastrzeżeń - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 291