@{ appsTranslations[activeApplication] }
-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 59335
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie dokumentacji proj.-kosztorysowych termomodernizacji i przebudowy infrastruktury technicznej obiektów Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 przy ul. Słonecznej 19 i ul. Barwnej 14 w Bydgoszczy.
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Grabowski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2016-09-08 13:45:25
-
Składania2016-09-13 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.142.2016 z dnia 07.09.2016r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych termomodernizacji i przebudowy infrastruktury technicznej wraz z audytem energetycznym (w tym oświetleniowym) i ekologicznym obiektów Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy, tj. odrębnie dla:
a) budynku szkoły przy ul. Słonecznej 19,
b) budynków Centrum Kształcenia Praktycznego nr 1 przy ul. Barwnej 14,
(dalej w treści opisu: budynek),
– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) posiadanie uprawnień do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń
w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) posiadanie uprawnień rzeczoznawcy budowlanego,
4) posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych (uprawnień) do wykonania orzeczenia mykologiczno-budowlanego oraz audytów: energetycznych (w tym oświetlenia), ekologicznych,
5) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich pięciu lat zamówienie na dokumentację projektową termomodernizacji
i przebudowy infrastruktury technicznej budynku użyteczności publicznej
o kubaturze min. 10.000 m3, w tym instalacje: wod-kan, elektryczne, cieplne
i telekomunikacyjne.
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) opis przedmiotu zamówienia
2) wzór wykazu wykonanych zamówień
3) kopia mapy zasadniczej,
4) zdjęcia gmachu szkoły przy ul. Słonecznej 19 i jego otoczenia – 4 ujęcia,
5) zdjęcia budynku Centrum Kształcenia Praktycznego nr 1 przy ul. Barwnej 14 i jego otoczenia – 4 ujęcia,
6) wzór umowy,
7) podział ceny na składniki na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla poszczególnych lokalizacji.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 28.02.2017r., w tym:
1) audyt energetyczny (w tym oświetleniowy), audyt ekologiczny,
orzeczenie mykologiczno-budowlane,
inwentaryzacja architektoniczno-budowlana
i ocena stanu technicznego budynku, jego instalacji
i urządzeń: do 30.09.2016r.,
2) Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP),
wielobranżowy projekt budowlany stanowiący
podstawę uzyskania stosownej
decyzji administracyjnej: do 05.01.2017r.,
3) pozostały zakres przedmiotu zamówienia
w tym wielobranżowy projekt wykonawczy: do 28.02.2017r.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Inspektor WIM (koordynator) Lubomiła Pietkun – tel. 52 58 59 437
2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Andrzej Bizon – tel. 52 58 59 190
3) Inspektor WIM (br. wod.-kan., c.o., went.) Łukasz Kaźmierczak – tel. 52 58 58 151
4) Inspektor WIM (br. elektryczna) Janusz Chmielewski – tel. 52 58 58 209
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 13.09.2016r. o godz. 9.00 .
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 2) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień opisanych w pkt. 3 ppkt.5,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych
w załączniku nr 1 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
3) podział ceny na składniki na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla poszczególnych lokalizacji (załącznik nr 7).
10.1. Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-3 załączników nie będą rozpatrywane.
Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Bydgoszcz, 07.09.2016r.
nr WIM.271.2.142.2016 z dnia 07.09.2016r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych termomodernizacji i przebudowy infrastruktury technicznej wraz z audytem energetycznym (w tym oświetleniowym) i ekologicznym obiektów Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy, tj. odrębnie dla:
a) budynku szkoły przy ul. Słonecznej 19,
b) budynków Centrum Kształcenia Praktycznego nr 1 przy ul. Barwnej 14,
(dalej w treści opisu: budynek),
– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) posiadanie uprawnień do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń
w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) posiadanie uprawnień rzeczoznawcy budowlanego,
4) posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych (uprawnień) do wykonania orzeczenia mykologiczno-budowlanego oraz audytów: energetycznych (w tym oświetlenia), ekologicznych,
5) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich pięciu lat zamówienie na dokumentację projektową termomodernizacji
i przebudowy infrastruktury technicznej budynku użyteczności publicznej
o kubaturze min. 10.000 m3, w tym instalacje: wod-kan, elektryczne, cieplne
i telekomunikacyjne.
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) opis przedmiotu zamówienia
2) wzór wykazu wykonanych zamówień
3) kopia mapy zasadniczej,
4) zdjęcia gmachu szkoły przy ul. Słonecznej 19 i jego otoczenia – 4 ujęcia,
5) zdjęcia budynku Centrum Kształcenia Praktycznego nr 1 przy ul. Barwnej 14 i jego otoczenia – 4 ujęcia,
6) wzór umowy,
7) podział ceny na składniki na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla poszczególnych lokalizacji.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 28.02.2017r., w tym:
1) audyt energetyczny (w tym oświetleniowy), audyt ekologiczny,
orzeczenie mykologiczno-budowlane,
inwentaryzacja architektoniczno-budowlana
i ocena stanu technicznego budynku, jego instalacji
i urządzeń: do 30.09.2016r.,
2) Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP),
wielobranżowy projekt budowlany stanowiący
podstawę uzyskania stosownej
decyzji administracyjnej: do 05.01.2017r.,
3) pozostały zakres przedmiotu zamówienia
w tym wielobranżowy projekt wykonawczy: do 28.02.2017r.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Inspektor WIM (koordynator) Lubomiła Pietkun – tel. 52 58 59 437
2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Andrzej Bizon – tel. 52 58 59 190
3) Inspektor WIM (br. wod.-kan., c.o., went.) Łukasz Kaźmierczak – tel. 52 58 58 151
4) Inspektor WIM (br. elektryczna) Janusz Chmielewski – tel. 52 58 58 209
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 13.09.2016r. o godz. 9.00 .
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 2) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień opisanych w pkt. 3 ppkt.5,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych
w załączniku nr 1 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
3) podział ceny na składniki na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla poszczególnych lokalizacji (załącznik nr 7).
10.1. Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-3 załączników nie będą rozpatrywane.
Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Bydgoszcz, 07.09.2016r.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2016-09-13
16:28:56
|
Maciej Grabowski |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?