Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana części ogrodzenia na terenie Szkoły Policji w Katowicach

Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2022 12:48:00
Składania : 08-04-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Wymiana części ogrodzenia na terenie Szkoły Policji w Katowicach.

 

Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie w postaci usługi polegającej na wymianie części ogrodzenia Szkoły Policji w Katowicach przy ul. gen. Jankego 276.

1.        Szczegółowy zakres wykonania usługi zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 1).

2.        Nowe elementy należy dopasować do stanu istniejącego ogrodzenia, które zostały przedstawione na zdjęciu (załącznik nr 2).

3.   Usługa obejmuje wszystkie czynności związane z rozbiórką uszkodzonych elementów oraz montażem nowych elementów ogrodzenia tj. panele ogrodzeniowe w ilości 4 szt., słupki ogrodzeniowe w ilości 2 szt., podmurówka betonowa 1 szt., łącznik podmurówki 1 szt. oraz obejmy słupków w ilości 16 szt.

4.        Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.

5.        Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

6.        Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi udzielić gwarancji
na wykonane roboty na okres 36 miesięcy.

7.        Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół potwierdzający wykonanie usługi.

8.     Zamawiający zastrzega, że wszystkie prace będące przedmiotem niniejszego zlecenia realizowane będą przy zachowaniu ciągłego działania Szkoły i nie mogą uniemożliwiać jej funkcjonowania.

Sposób obliczenia ceny.

1.  Zamawiający ustala, iż wynagrodzenie należne Wykonawcy za zrealizowanie usługi, będących przedmiotem niniejszego postępowania, będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, które obejmuje wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania ofertowego.

2.     Cenę oferty należy wyliczyć w oparciu o przyjęty zakres zamówienia – wynikający z treści zapytania ofertowego i załączników do zapytania ofertowego, wszystkie koszty i składniki niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

3.     Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wiedzą.

4.     Wykonawca określi wartość oferty z uwzględnieniem wszystkich innych kosztów i składników w nich nie zawartych, a bez których nie można wykonać zamówienia.

Kary umowne i inne postanowienia.

WYKONAWCA zapłaci ZAMAWIAJĄCEMU kary umowne:

1)  Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu usługi
w wysokości 10 % wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki;

2)  W przypadku gdy zwłoka w realizacji usługi przekroczy 3 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca;

3) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 30% wartości zlecenia;

4)  Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.

 

Uwaga 1:

Zamawiający proponuje wizję lokalną terenu wykonania usługi i jego otoczenia, którą wyznacza na dzień 5 kwietnia 2022 r. o godz. 9.00. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza wizję lokalna w innym terminie. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: st. asp. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516432 lub 693-410-002 oraz Pani Iwona Stępień starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516365 lub 500-327-890 w dni robocze w godzinach 8:00-15:00. Ewentualne pytania co do treści zamówienia prosimy składać za pomocą platformy zakupowej. Termin zakończenia usługi wyznacza się na 10 dni roboczych od dnia podpisania zlecenia.

Uwaga 2:

Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Powyższe postępowanie nie jest w żaden sposób wiążące dla stron i nie musi się zakończyć wyborem Wykonawcy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik na 1).pdf pdf 456.45 2022-03-30 12:48:00 Postępowanie
zdjęcie istniejącego ogrodzenia (załącznik nr 2).JPG JPG 3152.21 2022-03-30 12:48:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana części ogrodzenia na terenie Szkoły Policji w Katowicach - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 dni roboczych od dnia podpisania zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 237