Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2233.193.2022 Kierownik budowy.

Katarzyna Pieniacha
Areszt Śledczy w Grójcu
Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2022 11:38:00
Składania : 12-04-2022 08:00:00
Otwarcia : 12-04-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


1. Wymagania i specyfikacja:

1.1. Wraz z ofertą należy przedłożyć:

1.1.1 Oświadczenie RODO.

1.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

1.3 Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z przepisami dotyczącymi sprawowanej funkcji oraz opisanymi dla zamówienia.

1.4 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań zlecenia.

1.5 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zlecenia.

1.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zlecenia.

1.7 Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni.

1.8 Warunki płatności: płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia.

1.9 Wykonawca  zobowiązany jest do dostarczenia na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy uprawnień i kwalifikacji, potwierdzenia że jest czynnym członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz opłacenia składki na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 

1.10 Wykonawca  zobowiązany jest do spełnienia wymagania, o którym mowa w art. 37a ust. 1 i 2, ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 r., poz. 282).

1.11 Kierownik budowy jest obowiązany prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie, zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia wynikających z art. 36 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 42 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.)

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO do zamówień publicznych.doc doc 54 2022-04-06 11:38:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-04-14 12:35 Katarzyna Pieniacha Informuję, iż w związku z brakiem ofert na usługi pełnienia funkcji kierownika budowy, postępowanie znak sprawy: DKW.2233.192.2022 zostaje unieważnione.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja n/w usług Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji kierownika budowy dla zadania: Wymiana wykładziny podłogowej PCV na płytki podłogowe gres w celach mieszkalnych w budynku pałacu – obiekcie zabytkowym w Oddziale Zewnętrznym w Stawiszynie, na działce o nr ewid. 260/5 obręb ewidencyjny Stawiszyn, gm. Białobrzegi. Do obowiązków kierownika budowy będzie należało: • odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi i stałymi punktami osnowy geodezyjnej oraz podlegającymi ochronie elementami środowiska przyrodniczego i kulturowego; • prowadzenie dokumentacji budowy – dokonywanie wpisów o każdym etapie robót; sporządzenie planu bioz • kierowanie pracami remontowymi w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; • koordynowanie realizacji zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: – przy opracowywaniu technicznych lub organizacyjnych założeń planowanych robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów, które mają być prowadzone jednocześnie lub kolejno, – przy planowaniu czasu wymaganego do zakończenia robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów; • koordynowanie działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; – wprowadzanie niezbędnych zmian w informacji oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wynikających z postępu wykonywanych robót budowlanych; – podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nieupoważnionym; • wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłoczne zawiadomienie o tym właściwego organu; • zawiadomienie inwestora o wpisie do dziennika budowy dotyczącym wstrzymania robót budowlanych z powodu wykonywania ich niezgodnie z projektem; • realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy; • zgłaszanie inwestorowi do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających oraz zapewnienie dokonania wymaganych przepisami lub ustalonych w umowie prób i sprawdzeń instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych przed zgłoszeniem obiektu budowlanego do odbioru; • przygotowanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego; • zgłoszenie obiektu budowlanego do odbioru odpowiednim wpisem do dziennika budowy oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, a także przekazanie inwestorowi oświadczenia, o którym mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia jednostkowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Usługa będzie realizowana w Oddziale Zewnętrznym w Stawiszynie w okresie od dnia wydania zlecenia na wykonanie prac budowalnych do dnia 30 września 2022 r. lub zakończenia prac budowlanych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Odpowiedzialność za szkody. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin związania z ofertą. - Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu. - Wraz z ofertą należy przedłożyć: 1. Oświadczenie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 284