@{ appsTranslations[activeApplication] }
-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 60248
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Budowa placu zabaw na os. Stary Fordon przy ul. Osiedlowej 1 i 3 w Bydgoszczy (dz. nr ew. 342/2 obr. 339).
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Grabowski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2016-09-20 14:36:51
-
Składania2016-09-26 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.144.2016 z dnia 19.09.2016 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na os. Stary Fordon na dz. o nr ew. 342/2 obr. 339 przy ul. Osiedlowej 1 i 3 w Bydgoszczy.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót przygotowawczych i towarzyszących (ziemnych – niwelacja terenu ze zdjęciem warstwy ziemi i transportem urobku, karczowanie krzaków),
2) dostawy i montażu urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury według załączonego zestawienia, tablicy informacyjnej (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym Użytkownikiem, łącznie z informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoski Budżet Obywatelski); 2 ławek i kosza na śmieci,
3) ogrodzenia panelowego o wys. min. 1,0 m z furtkami (z blokadą, klamką i zamkiem patentowym, bez podmurówki,
4) nawierzchni bezpiecznej z piasku, w obrzeżach pod urządzenia zabawowe,
5) nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. min. 4 cm w obrzeżach,
6) odtworzenia nawierzchni trawiastej po zakończeniu robót wraz z pielęgnacją trawy (podlewanie niezależnie od pogody) do tzw. pierwszego koszenia, które zostanie wykonane po komisyjnym odbiorze nawierzchni trawiastej przez przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika (Wydział Gospodarki Komunalnej), po zgłoszeniu zakończenia prac przez wykonawcę,
7) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1.,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 tj. z poźn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.
2.3. Wymagania przedmiotowe (dot. urządzeń placu zabaw):
1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis gwarancyjny, w tym reakcja na zgłoszenie wady/usterki w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009), szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa,
2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń placu zabaw i nawierzchni bezpiecznej z normą PN-EN 1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem okresu odpowiedzialności wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi.
2.5. Załączniki do ogłoszenia:
1) wzór umowy,
2) dokumentacja projektowa,
3) zdjęcie terenu inwestycji,
4) Podział ceny na składniki,
5) rzut poziomy placu zabaw z oznaczeniem zakresu przedmiotu objętego zamówieniem (I etap),
6) szczegóły fundamentowania i nawierzchni.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: 2 m-ce od daty zawarcia umowy.
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Arkadiusz Lewandowski, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 653,
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437.
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 26.09.2016 r. godz. 9.00 .
6.1. Do oferty należy załączyć:
1) kartę techniczną każdego oferowanego urządzenia (całego zestawu) wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem,
2) certyfikaty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176 oraz 1177 wydane przez akredytowane jednostki,
3) stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, dotyczące instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu, kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009),
4) szczegółowe instrukcje użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania,
5) wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”.
6.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Lucyna Kojder-Szweda
Bydgoszcz, 19.09.2016r.
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.144.2016 z dnia 19.09.2016 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na os. Stary Fordon na dz. o nr ew. 342/2 obr. 339 przy ul. Osiedlowej 1 i 3 w Bydgoszczy.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót przygotowawczych i towarzyszących (ziemnych – niwelacja terenu ze zdjęciem warstwy ziemi i transportem urobku, karczowanie krzaków),
2) dostawy i montażu urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury według załączonego zestawienia, tablicy informacyjnej (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym Użytkownikiem, łącznie z informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoski Budżet Obywatelski); 2 ławek i kosza na śmieci,
3) ogrodzenia panelowego o wys. min. 1,0 m z furtkami (z blokadą, klamką i zamkiem patentowym, bez podmurówki,
4) nawierzchni bezpiecznej z piasku, w obrzeżach pod urządzenia zabawowe,
5) nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. min. 4 cm w obrzeżach,
6) odtworzenia nawierzchni trawiastej po zakończeniu robót wraz z pielęgnacją trawy (podlewanie niezależnie od pogody) do tzw. pierwszego koszenia, które zostanie wykonane po komisyjnym odbiorze nawierzchni trawiastej przez przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika (Wydział Gospodarki Komunalnej), po zgłoszeniu zakończenia prac przez wykonawcę,
7) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1.,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 tj. z poźn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.
2.3. Wymagania przedmiotowe (dot. urządzeń placu zabaw):
1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis gwarancyjny, w tym reakcja na zgłoszenie wady/usterki w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009), szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa,
2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń placu zabaw i nawierzchni bezpiecznej z normą PN-EN 1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem okresu odpowiedzialności wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi.
2.5. Załączniki do ogłoszenia:
1) wzór umowy,
2) dokumentacja projektowa,
3) zdjęcie terenu inwestycji,
4) Podział ceny na składniki,
5) rzut poziomy placu zabaw z oznaczeniem zakresu przedmiotu objętego zamówieniem (I etap),
6) szczegóły fundamentowania i nawierzchni.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: 2 m-ce od daty zawarcia umowy.
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Arkadiusz Lewandowski, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 653,
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437.
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 26.09.2016 r. godz. 9.00 .
6.1. Do oferty należy załączyć:
1) kartę techniczną każdego oferowanego urządzenia (całego zestawu) wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem,
2) certyfikaty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176 oraz 1177 wydane przez akredytowane jednostki,
3) stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, dotyczące instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu, kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009),
4) szczegółowe instrukcje użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania,
5) wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”.
6.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Lucyna Kojder-Szweda
Bydgoszcz, 19.09.2016r.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2016-10-06
09:33:28
|
Maciej Grabowski |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2016-09-21
14:43:33
|
Maciej Grabowski |
Odpowiedzi
na
zapytania
dotyczące
przedmiotu
zamówienia.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?