Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI/13/2022 DI - Modernizacja pompy obiegowej 20W39x4 na 20W39x3 w Lesznie

Termin:
Zamieszczenia : 20-04-2022 12:38:00
Składania : 17-05-2022 09:00:00
Otwarcia : 17-05-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Miejskie  Przedsiębiorstwo  Energetyki  Cieplnej  Sp. z o.o.  ul. Spółdzielcza  12,  64-100  Leszno, tel. 65 5256000, fax. 65 5256073 ogłasza  przetarg  nieograniczony, sektorowy dla zadania inwestycyjnego polegającego na modernizacji pompy obiegowej 20W39x4 na 20W39x3 w ciepłowni „Zatorze” w Lesznie.

Powyższe zamówienie jest zamówieniem publicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

Materiały przetargowe można  pobrać ze strony zamawiającego z platformy zakupowej OpenNexus:  https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno. 

Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.

Uwaga: Wykonawca nie zarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adres e-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona oraz nastąpią utrudnienia z komunikacji elektronicznej.

Termin realizacji zamówienia: 150 dni od daty zawarcia umowy.

Wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w Instrukcji przetargowej nr DI/13/2022. W postępowaniu wymagane jest załączenie dokumentów wymaganych niniejszą instrukcją.

Oferty  należy składać na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno do  dnia  10.05.2022 godz. 10.00 

W przypadku:

- pytań merytorycznych: prosimy o kontakt poprzez platformę zakupową za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość"

- pytań związanych z obsługą platformy: prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00 oraz cwk@platformazakupowa.pl .

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPO13- modernizacja pompy.pdf pdf 425.95 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal1- cz. formalna.doc doc 64.5 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal2-oswiadczenia.doc doc 59.5 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal3-podwykon.doc doc 73 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal4- zobwiązanie do udost zas.doc doc 75.5 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal5-oswiadczenie RODO.doc doc 56 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal6-wykaz robot.doc doc 82 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal7-potwierdzenie wizji lokalnej.doc doc 57 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal8 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 437.37 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal9-UMOWA - moderniz pompy_br.pdf pdf 352.44 2022-04-20 12:38:00 Postępowanie
zal2-oswiadczenia — aktualizacja.doc doc 61.5 2022-04-21 09:21:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-12 09:55 Beata Raburska W związku z otrzymanym zgłoszeniem dot. odległych terminów dostaw transformatora niezbędnego do realizacji części III zamówienia, uniemożliwiających zakończenie zadania w ciągu 150 dni, Zamawiający informuje, iż przesuwa termin zakończenia realizacji całości zadania na 350 dni od daty zawarcia umowy.
W związku z powyższym zmianie ulegają również terminy realizacji poszczególnych etapów zapisane we wzorze umowy w §3 ust. 1.2. na następującą treść:
1.2. Zakończenie prac i zgłoszenie do odbioru końcowego: 350 dni od daty zawarcia umowy, przy czym:
a) zgłoszenie gotowości pompy do odbioru w obecności przedstawiciela Zamawiającego na stanowisku prób zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - część I ust. 1.7. – maks. 100 dni od daty zawarcia umowy;
b) dostawa szafy obiektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - część II ust. 1 i 2 – maks. 100 dni od daty zawarcia umowy;
c) zakres prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - część III ust. 1.2.1, 1.2.3 - maks. 150 dni od daty zawarcia umowy
d) zakres prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - część III ust. 2. - maks. 150 dni od daty zawarcia umowy.
e) zakres prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - część III ust. 1.1 i 1.2.2, 1.3, 1.4 - maks. 350 dni od daty zawarcia umowy;

oraz terminy płatności za poszczególne etapy zapisane we wzorze umowy w §4 ust. 5. na następującą treść:
5. Podstawą zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy będą prawidłowo wystawione faktury częściowe i faktura końcowa dla następujących zakończonych i odebranych etapów prac:
a) Etap Ia: po zrealizowaniu zakresu prac wg części I ust. 1.1-1.7. opisu przedmiotu zamówienia, zakończonego odbiorem pompy na stanowisku prób i potwierdzeniu uzyskania wymaganych parametrów (charakterystyki): płatność częściowa w wysokości 80% wynagrodzenia określonego w ust. 1 a);
b) Etap Ib: po zrealizowaniu dostawy zespołu pompowego wraz z silnikiem oraz montażu i zesprzęgleniu zespołu na stanowisku pracy w MPEC: płatność częściowa w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w ust. 1 a)
c) Etap II: po zrealizowaniu dostawy szafy obiektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - część II ust. 1 i 2: płatność częściowa w wysokości 85% wynagrodzenia określonego w ust. 1 b);
d) Etap III: po zrealizowaniu zakresu prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - część III ust. 1.2.1. i 1.2.3. oraz 2: płatność częściowa w wysokości 40% wynagrodzenia określonego w ust. 1 c);
e) Etap IV: po zrealizowaniu wszystkich prac i zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: płatność końcowa pozostałej części wynagrodzenia tj.:
a. część I: płatność końcowa w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w ust. 1 a);
b. część II: płatność końcowa w wysokości 15% wynagrodzenia określonego w ust. 1 b);
c. za zakres prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - część III ust. 1.1, 1.2.2, 1.3, 1.4: płatność końcowa w wysokości 60% wynagrodzenia określonego w ust. 1 c).

Powyższe ustalenia zastępują dotychczasowe zapisy instrukcji przetargowej i wzoru umowy z przedmiotowym zakresie i są obowiązujące dla wszystkich Wykonawców.
2022-05-06 08:02 Beata Raburska W odpowiedzi na zapytania oferentów Zamawiający udziela poniższych wyjaśnień do postępowania :
1. Proszę o potwierdzenie, wymagana gwarancja 36 miesięcy nie dotyczy materiałów dostarczanych przez Zamawiającego.
Odp.1. Zamawiający potwierdza. Stosowny zapis zawiera par.8 ust. 1 wzoru umowy.
2. Jaki jest wymagany zakres regulacji napięcia transformatora SN/nn ±2x5% czy ±2x2,5%.
Odp.2. W dokumentach zaznaczono poziom napięcia w sieci operatora przy pracującym zespole kogeneracyjnym na poziomie 16800 Volt, napięcie wyjściowe bez pracy zespołu kogeneracji wynosi 16300 Volt. I pod te wartości, oraz wartości wymaganego napięcia przetwornicy częstotliwości należy dobrać transformator.
3. W pkt 1.1.10. opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający określił „zabudowa zabezpieczeń ziemnozwarciowych”. Proszę o potwierdzenie, że powyższy zapis znalazł się omyłkowo, gdyż dla linii kablowych poniżej 1kV nie stosuje się zabezpieczeń ziemnozwarciowych.
Odp.3. Zamawiający rezygnuje z zabezpieczeń ziemnozwarciowych.
4. Długość linii kablowej 0,69kV między projektowanym transformatorem a falownikiem wynosi ok 75m. Przy takiej odległości powinno się zabudować zabezpieczenie linii kablowej po stronie nn. Czy Zamawiający wymaga takiego zabezpieczenia i jak ta kwestia jest rozwiązana w pozostałych liniach kablowych 0,69 kV?
Odp.4. Zamawiający wymaga takiego zabezpieczenia.
5. Czy linię kablową 0,6kV należ wykonać kablami aluminiowymi czy miedzianymi ?
Odp.5. Linie kablowe należy wykonać przewodami miedzianymi, a pomiędzy przetwornicą a silnikiem ekranowanymi.
6. Wnioskujemy o możliwość zastosowania transformatorów suchych.
Odp.6. Zamawiający preferuje zastosowanie transformatora olejowego. W uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym typu i producenta istnieje możliwość dostawy transformatora suchego.
7. Proszę o potwierdzenie że w zakresie przedmiotu zamówienia nie ma remontu komory transformatora (uzupełnienie tynków, malowanie, instalacja oświetleniowa)
Odp.7. Nie ma w zakresie remontu komory transformatora.
8. Czy wyłączenie awaryjne pompy będzie zrealizowane w szafie z falownikiem i wykonane przez Wykonawcę falownika.
Odp.8. Układ wyłączenia awaryjnego pompy należy zaprojektować i wykonać w ramach zakresu niniejszego zamówienia.
2022-05-06 07:49 Beata Raburska Zamawiający na wniosek Wykonawcy i przesuwa termin złożenia ofert na 17.05.2022 na godz. 9.00
2022-05-02 08:44 Beata Raburska Zamawiający udziela odpowiedzi na wniosek oferenta w sprawie zmiany warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia.
Oferent wnioskuje o zmianę części dotyczącej treści: „modernizację lub remont kapitalny części hydraulicznej pomp poziomych wielostopniowych o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 400m3/h stosowanych w energetyce lub ciepłownictwie w ilości nie mniejszej niż 3, w tym przynajmniej jednego zadania dotyczącego pompy z typoszeregu „W” z wykonaniem prób wydajnościowych na autoryzowanym stanowisku pomiarowym”
na jego zaproponowaną treść: „modernizację lub remont kapitalny części hydraulicznej pomp poziomych wielostopniowych o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 100m3/h stosowanych w energetyce, lub ciepłownictwie w ilości nie mniejszej niż 3 z wykonaniem prób wydajnościowych na autoryzowanym stanowisku pomiarowym”
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na pełną zmianę zapisu w zaproponowanej treści. W odpowiedzi na wniosek wprowadza się następującą, obowiązującą treść warunku:
„modernizację lub remont kapitalny części hydraulicznej pomp poziomych wielostopniowych o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 350m3/h stosowanych w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, lub przemyśle ciężkim w ilości nie mniejszej niż 2, z wykonaniem prób wydajnościowych na autoryzowanym stanowisku pomiarowym”
2022-04-21 09:21 Beata Raburska Zmiana do instrukcji przetargowej:
1. Wprowadza się uzupełnienie do IPO/13/2022 poprzez dodanie ust. 2.1.7 o treści : „nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego”
2. Wprowadza się aktualizację załącznika nr 2. Obowiązująca jego treść zostaje załączona do niniejszych wyjaśnień.

zal2-oswiadczenia — [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zadanie nr 1: Roboty mechaniczno-modernizacyjne pompy wraz z dostawą i montażem silnika napędowego zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał8-część I) i wymaganiami umowy 1 kpl. - (0)
2 zadanie nr 2: Dostawa szafy obiektowej wraz z elementami łączeniowymi, zabezpieczeniami,oraz ukł. sterowania zdalnym i lokalnym wraz z zabudowa kpl. zespołu przetwornicy częstotliwości zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał8-część II) i wymaganiami umowy 1 kpl. - (0)
3 zadanie nr 3: Roboty elektryczne i akp w obiekcie ciepłowni "Zatorze" zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał8-część III) i wymaganiami umowy 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz formalny wg załącznika nr 1 - proszę wypełnić, podpisać i załączyć skan lub podpisać dokument elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 2 - proszę wypełnić, podpisać i załączyć skan lub podpisać dokument elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Informacje dotyczące podwykonawców wg. zał 3 i 4 - proszę wypełnić, podpisać i załączyć skan lub podpisać dokument elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz zrealizowanych prac na potwierdzenie posiadanego doświadczenia wg zał. 6 - proszę wypełnić, podpisać i załączyć skan lub podpisać dokument elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Akceptacja wzoru umowy wg zał. 9 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 RODO - proszę o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną RODO na stronie internetowej Zamawiającego wpisując "ZAPOZNAŁEM SIĘ". Jeśli dotyczy proszę załączyć oświadczenie wg. zał.5, a jeśli nie dotyczy, proszę wpisać "Nie dotyczy" (0)
8 Inne dokumenty - np. pełnomocnictwo, link do pobrania dokumentów rejestrowych przedsiębiorstwa z ogólnodostępnych baz danych (lub skan dokumentu rejestrowego), informacje dot.konsorcjum itd. (0)
9 Potwierdzenie wizji lokalnej wg załącznika nr 7 - załączyć dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Dokumenty techniczne: karta katalogowa zaoferowanego transformatora - załączyć dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Potwierdzenie udzielenia gwarancji w wymiarze 36 miesięcy - proszę potwierdzić wymagany okres gwarancji wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
12 Potwierdzenie terminu realizacji - proszę o potwierdzenie końcowego terminu realizacji zamówienia: 150 dni od daty zawarcia umowy, wpisując "AKCEPTUJĘ". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 711