Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CK.271.2.22 Dostawa i montaż wyposażenia dla budynku Centrum Kultury w Resku

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2022 13:14:00
Składania : 24-05-2022 13:00:00
Otwarcia : 24-05-2022 13:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający:
Centrum Kultury w Resku ul. Wojska Polskiego 16 72-315 Resko


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie-zamowienie.pdf pdf 106.85 2022-05-05 13:14:00 Postępowanie
SWZ-wyposażenie_CK.docx docx 275.06 2022-05-05 13:14:00 Postępowanie
zał-nr-6-do-SWZ - specyfikacja dostawy.xls xls 7140.5 2022-05-05 13:14:00 Postępowanie
wyposażenie.xls xls 7137 2022-05-05 13:14:00 Postępowanie
Wizualizacja.zip zip 34517.18 2022-05-11 13:23:20 Postępowanie
2021.03.03 Resko, DK - Instalacja c.o. - RYSUNKI.pdf pdf 1163.33 2022-05-17 08:28:46 Publiczna wiadomość
ogloszenie-zmiana-terminu.pdf pdf 37.23 2022-05-17 08:28:46 Publiczna wiadomość
uniewaznienie.pdf pdf 446.62 2022-06-09 13:03:46 Publiczna wiadomość
zawiadomienie-uniewaznienie1-sig.pdf pdf 475.9 2022-06-30 12:47:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-30 12:47 Łukasz Sobis Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zestawienie i ocena ofert:
1. Tronus Polska sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01‐237 Warszawa, cena oferty: 602 269,50 zł brutto - oferta odrzucona
2. Raste Rafał Strzykała, ul. Andrzejewskiego 37/5, 70-786 Szczecin cena oferty: 818 394.03 zł brutto - ocena oferty 100,00 pkt w kryterium cena 100%

Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty. Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.)

Uzasadnienie:
Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 ponieważ Wykonawca na wezwanie do przedłużenia terminu związania ofertą i ważności wadium przesłane dnia 21.06.2022 r. nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą i ważności wadium. Podstawa odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) cyt.: "wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą". Odrzucenie oferty nie powoduje zatrzymania wadium.
Cena oferty nr 2 przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.

zawiadomienie-uniewa [...].pdf

2022-06-30 11:59 Łukasz Sobis Zawiadomienie
Zamawiający w wyniku uwzględnienia w całości odwołania wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. oraz postanowienia KIO o umorzeniu postępowania odwoławczego znak: KIO 1595/22 unieważnia następujace czynności:
- unieważnienia postępowania,
- odrzucenia oferty Tronus Polska Sp. z o.o.,
- zatrzymania wadium wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o.
oraz przystępuje do ponownego badania i oceny oferty wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o.
2022-06-09 13:03 Łukasz Sobis Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w załączeniu.

Zestawienie i ocena ofert:
1. Tronus Polska sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01‐237 Warszawa, cena oferty: 602 269,50 zł brutto - oferta odrzucona
2. Raste Rafał Strzykała, ul. Andrzejewskiego 37/5, 70-786 Szczecin cena oferty: 818 394.03 zł brutto - ocena oferty 100,00 pkt w kryterium cena 100%

Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.)

uniewaznienie.pdf

2022-05-24 13:30 Łukasz Sobis Informacja z otwarcia ofert.
Przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
1. Tronus Polska sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01‐237 Warszawa?
cena oferty: 602 269,50 zł brutto
2. Raste Rafał Strzykała, ul. Andrzejewskiego 37/5, 70-786 Szczecin
cena oferty: 818 394.03 zł brutto
2022-05-24 13:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 711 821,04 zł brutto
2022-05-17 08:28 Łukasz Sobis Do Zamawiającego wpłaynęły następujące pytania dotyczące treści SWZ:
1. "Pytanie dotyczy grzejnków w czytelni dla dzieci: Czy znane są wymiary zastosowanych 3 grzejników? Szerkość, głębokość, wysokość, strona podłączenia."
Odpowiedź: Zamawiający załacza schemat z wymiarami grzejników.

2." Pytania dotyczące wyposażenia gabinetu dyrektora, sekretariatu i księgowości. Kontener, na którym wsparte jest biurko posiada trzy szuflady. W specyfikacji jest zapis iż powinien posiadać zamek centarlny. Producent nie stosuje w tym kontenerku zamka centralnego tylko zamek w dolnej szufladzie. Nie jest to też możliwe na specjalne zamówienie. Czy takie rozwiązanie odpowiada użytkownikowi? Czy ława może mieć dwa blaty grubści 18mm, profil stelaża 15x15mm?"
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza opcjonalnie możliwość jednego zamka w dolnej szufladzie kontenerka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmian parametrów technicznych w zakresie ławy.

Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert:
termin składania ofert: 24.05.2022 r., godz. 13:00
termin otwarcia ofert: 24.05.2022 r., godzi. 13:15
Treść SWZ aktualizuje się odpowiednio.
Rozdział 11, ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
"1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia składania ofert, tj. do dnia 22.06.2022 r. z zastrzeżeniem ust. 3."

2021.03.03 Resko, DK [...].pdf

ogloszenie-zmiana-te [...].pdf

2022-05-11 13:00 Łukasz Sobis Do Zamawiającego wpłynęło pytanie dotyczące treści SWZ:
"Pytanie dotczące regałów na książki:
Regał plus nadstawka daje nam wysokość 280 cm. Są one wysokie i ze względu na bezpieczeństwo należałoby je mocować do sufitu bądź ścian. Czy to mocowanie obliguje regały do wykonania ich w płycie trudnopalnej? Ta sama sytuacja jest z zestawami mebli z poz. 18 BIBLIOTEKA i poz. 11 CZYTELNIA DLA DZIECI. Są wysokie i należy zamocować je do ścian. Z załążenia, będą to meble wolnostojące ale przykręcone do ściany.
[Zastosowanie płyty trudnopalnej znacznie podwyższy cenę tych mebli.]"

Odpowiedź: Zgodnie z SWZ rozdz. 5 ust 2 pkt 4): Wszystkie meble na stałe przymocowane do ścian, sufitów oraz podłogi muszą posiadać certyfikaty o niepalności lub trudnopalności materiałów z których są wykonane.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 677