Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 36/17/PN/2022 Dostawa materiałów biurowych, papieru i urządzeń biurowych dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Awatar Pracownika
Zamówienia Publiczne
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Deadlines:
Published : 06-05-2022 09:42:00
Placing offers : 07-06-2022 08:30:00
Offers opening : 07-06-2022 09:00:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogloszenie.pdf pdf 131.79 2022-05-06 09:42:00 Proceeding
SWZ 36PN.pdf pdf 394.37 2022-05-06 09:42:00 Proceeding
Załaczniki do SWZ.zip zip 613.3 2022-05-06 09:42:00 Proceeding
SWZ 36PN zmiana.pdf pdf 395.11 2022-05-11 11:05:31 Public message
Informacja z otwarcia ofert 37PN.pdf pdf 100.39 2022-06-07 11:44:16 Public message
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU cz 1.pdf pdf 195.69 2022-06-10 11:46:57 Public message
uniewaznienie cz 1.pdf pdf 163.08 2022-07-15 12:53:44 Public message
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE cz. 2.pdf pdf 168.17 2022-07-26 15:14:47 Public message

Announcements

2022-07-26 15:14 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o wyborze część 2

ZAWIADOMIENIE O WYBO [...].pdf

2022-07-15 12:53 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o unieważnieniu części 1

uniewaznienie cz 1.p [...].pdf

2022-06-10 11:46 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o unieważnieniu części 3

ZAWIADOMIENIE O UNIE [...].pdf

2022-06-07 11:44 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-06-07 08:30 Buyer message Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 721 000,00 zł. W tym na: część 1- 498 788,02 zł; część 2 – 214 314,30 zł; część 3 – 8 179,99 zł;
2022-05-11 11:05 Zamówienia Publiczne Zmiana SWZ

SWZ 36PN zmiana.pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 999