Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2022 10:36:00 |
Składania : | 18-05-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 18-05-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Warunki zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia 3 tygodnie od podpisania umowy.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres, pod warunkiem, że dostarczony asortyment będzie zgodny z wymaganiami zamawiającego, nieuszkodzony i wolny od wad. Potwierdzeniem zgodności asortymentu z wymaganiami zamawiającego, będzie protokół odbioru podpisane przez obie strony.
4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający nie dokona jego odbioru.
5. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
6. Zamawiający traktuje wszystkie pozycje jako jedno postępowanie, wybrany zostanie jeden wykonawca, który będzie miał dostępność we wszystkich pozycjach, oraz najniższą łączną cenę po zsumowaniu pozycji.
7. Gwarancja na dostarczony asortyment na okres nie krótszy niż gwarancja producenta dostarczonego sprzętu.
8. Termin związania ofertą: 30 dni
9. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-24 10:22 | Gmina Trzebnica | Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu postępowania. |
2022-06-14 11:58 | Gmina Trzebnica | Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu czynności wyboru oferty. |
2022-05-19 09:55 | Gmina Trzebnica | Zamawiający zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2022-05-16 14:21 | Gmina Trzebnica |
Zamawiający
zamieszcza
wyjaśnienia
nr
2
treści
Zapytania
Ofertowego. Zamawiający zmienia termin składania ofert na dzień 18.05.2022 r. na godz.: 11:00. |
2022-05-12 12:23 | Gmina Trzebnica | Zamawiający zamieszcza wyjaśnienia nr 1 treści Zapytania Ofertowego |
Komunikaty