-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 615782
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZIT-I-042.2.1.2.2022 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do siedziby Biura ZIT BTOF określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego
Wystawiający
-
UżytkownikAngelika Daroń
-
Organizacja
-
OddziałBiuro ZIT BydOF
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-05-20 10:45:00
-
Składania2022-05-27 12:00:00
-
Otwarcie ofert2022-05-27 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
1.Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku jeżeli cena oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia.
3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu większej ilości sztuk, gdy oferowana cena będzie niższa od przewidzianej na realizację niniejszego zamówienia, bądź zmniejszenia ilości sztuk w przypadku kiedy oferowana cena będzie zbyt wysoka w stosunku do posiadanych środków w budżecie Biura ZIT BTOF.
4.Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz – Biuro
Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgosko-Toruńskiego Obszaru
Funkcjonalnego (Biuro ZIT BTOF) , ul. Jagiellońska 61, 85-027 Bydgoszcz
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na zakup i dostawę materiałów biurowych do siedziby Biura ZIT BTOF
określonych w zapytaniu ofertowym, w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.52 5858093
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-05-31
16:28:38
|
Angelika Daroń |
informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?