Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-05-2022 10:15:00 |
Składania : | 09-06-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-06-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Spółdzielcza 12, 64-100 Leszno, tel. 65 5256000, fax. 65 5256073 ogłasza przetarg nieograniczony, sektorowy na modernizację zasilania elektroenergetycznego oraz systemów sterowania pompy obiegowej 20W39x3 w ciepłowni „Zatorze” w Lesznie. Postępowanie składa się z trzech odrębnych zadań.
Powyższe zamówienie jest zamówieniem publicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
Materiały przetargowe można pobrać ze strony zamawiającego z platformy zakupowej OpenNexus: https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno.
Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.
Uwaga: Wykonawca nie zarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adres e-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona oraz nastąpią utrudnienia z komunikacji elektronicznej.
Termin realizacji zamówienia: 120 dni od daty zawarcia umowy.
Wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w Instrukcji przetargowej nr DI/20/2022. W postępowaniu wymagane jest załączenie dokumentów wymaganych niniejszą instrukcją.
Oferty należy składać na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno do dnia 09.06.2022 godz. 10.00
W przypadku:
- pytań merytorycznych: prosimy o kontakt poprzez platformę zakupową za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość"
- pytań związanych z obsługą platformy: prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00 oraz cwk@platformazakupowa.pl .
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny
2022-06-06 10:23 | Beata Raburska |
Zamawiający
udziela
następujących
odpowiedzi
na
otrzymane
zapytania: 1. Wnioskujemy o dopisanie w §3 ust. 3 umowy, że w przypadku nieuzgodnienia nowych terminów, terminy ulegają wydłużeniu automatycznie o okres trwania przeszkód. Odp.1. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów Umowy w uzupełnienie zapisów Umowy w proponowanym zakresie. 2. Wnioskujemy o dopisanie w §4 ust. 4 umowy, iż w przypadku zawieszenia lub przerw w wykonaniu robót ze strony Zamawiającego wynagrodzenie powinno być powiększone o "postojowe" w wysokości określonej za każdy dzień przestoju. Odp.2. Zamawiający nie wyraża zgody na uzupełnienie zapisów Umowy w proponowanym zakresie. 3. Wnioskujemy o zmianę w §10 ust. 2 pkt 2.1a umowy, z „jeżeli opóźnienie powstało z przyczyn niezależnych od Zamawiającego” na „jeśli opóźnienie powstało z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę” Odp.3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów Umowy w proponowanym zakresie. 4. Wnioskujemy o dopisanie w §10 ust. 2 pkt. 2.1.b umowy, „jeśli opóźnienie powstało z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę”. Odp.4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów Umowy w proponowanym zakresie. |
2022-06-02 12:54 | Beata Raburska |
Zamawiający
udziela
następujących
odpowiedzi
na
otrzymane
zapytania: Pyt.1 Czy zakres zadania nr 1 (Zaprojektowanie i dostawa szafy...) obejmuje dostawę i montaż zewnętrznej instalacji wentylacji szafy. Odp. 1. Nie. Zewnętrzna instalacja wentylacyjna zostanie zrealizowana przez Zamawiającego odrębnym zadaniem. Pyt.2. Czy Zamawiający wyraża zgodę, aby zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia dokonywana była na podstawie faktur częściowych ? Odp.2. Zapłata za realizację zamówienia będzie realizowana zgodnie z zapisami wzoru umowy. |
2022-06-01 09:04 | Beata Raburska |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
poniższe
pytania: 1. Czy Zamawiający wymagania wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy? Jeśli zabezpieczenie będzie wymagane to: • Jaka jest procentowa wysokość zabezpieczenia w okresie realizacji oraz gwarancji? • Jaki jest wymagany wzór w przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej? • Czy Zamawiający dopuszcza wniesienie zabezpieczenia w gotówce? • Czy Zamawiający dopuszcza wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy poprzez potrącanie z faktur? Odp.1 Zgodnie ze wzorem umowy, Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Proszę o potwierdzenie, wymagana gwarancja 36 miesięcy nie dotyczy materiałów dostarczanych przez Zamawiającego Odp.2. Wymagana 36 miesięczna gwarancja nie dotyczy materiałów dostarczanych przez Zamawiającego (zapis § 8 ust.1). 3. Proszę o potwierdzenie że w zakresie przedmiotu zamówienia nie ma remontu komory transformatora (uzupełnienie tynków, malowanie, instalacja oświetleniowa). Odp. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia nie ma remontu komory transformatora 4. Czy w zakresie przedmioty zamówienia jest demontaż istn. linii kablowej 6 kV relacji demontowany transformator 15/6kV – silnik pompy? Odp.4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi demontaż istniejącej linii kablowej 6 kV. |
Komunikaty