Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI/20/2022 DI - Modernizacja pompy obiegowej 20W39x4 na 20W39x3 w Lesznie

Termin:
Zamieszczenia : 27-05-2022 10:15:00
Składania : 09-06-2022 10:00:00
Otwarcia : 09-06-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Miejskie  Przedsiębiorstwo  Energetyki  Cieplnej  Sp. z o.o.  ul. Spółdzielcza  12,  64-100  Leszno, tel. 65 5256000, fax. 65 5256073 ogłasza  przetarg  nieograniczony, sektorowy na modernizację zasilania elektroenergetycznego oraz systemów sterowania pompy obiegowej 20W39x3 w ciepłowni „Zatorze” w Lesznie.  Postępowanie składa się z trzech odrębnych zadań.

Powyższe zamówienie jest zamówieniem publicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

Materiały przetargowe można  pobrać ze strony zamawiającego z platformy zakupowej OpenNexus:  https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno. 

Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.

Uwaga: Wykonawca nie zarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adres e-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona oraz nastąpią utrudnienia z komunikacji elektronicznej.

Termin realizacji zamówienia: 120 dni od daty zawarcia umowy.

Wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w Instrukcji przetargowej nr DI/20/2022. W postępowaniu wymagane jest załączenie dokumentów wymaganych niniejszą instrukcją.

Oferty  należy składać na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno do  dnia  09.06.2022 godz. 10.00 

W przypadku:

- pytań merytorycznych: prosimy o kontakt poprzez platformę zakupową za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość"

- pytań związanych z obsługą platformy: prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00 oraz cwk@platformazakupowa.pl .

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPO20- elektryczne do modernizacji pompy.pdf pdf 361.06 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie
zal1- cz. formalna.doc doc 64.5 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie
zal2-oswiadczenia.doc doc 61.5 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie
zal3-podwykon.doc doc 73 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie
zal4- zobwiązanie do udost zas.doc doc 75.5 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie
zal5-oswiadczenie RODO.doc doc 56 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie
zal6-wykaz robot.doc doc 82 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie
zal7-potwierdzenie wizji lokalnej.doc doc 58 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie
zal8 - Opis przedmiotu zamówienia PO2 14.05.2022 JG.pdf pdf 181.83 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie
zal9-UMOWA-kor - moderniz pompy.pdf pdf 347.48 2022-05-27 10:15:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-06-06 10:23 Beata Raburska Zamawiający udziela następujących odpowiedzi na otrzymane zapytania:
1. Wnioskujemy o dopisanie w §3 ust. 3 umowy, że w przypadku nieuzgodnienia nowych terminów, terminy ulegają wydłużeniu automatycznie o okres trwania przeszkód.
Odp.1. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów Umowy w uzupełnienie zapisów Umowy w proponowanym zakresie.
2. Wnioskujemy o dopisanie w §4 ust. 4 umowy, iż w przypadku zawieszenia lub przerw w wykonaniu robót ze strony Zamawiającego wynagrodzenie powinno być powiększone o "postojowe" w wysokości określonej za każdy dzień przestoju.
Odp.2. Zamawiający nie wyraża zgody na uzupełnienie zapisów Umowy w proponowanym zakresie.
3. Wnioskujemy o zmianę w §10 ust. 2 pkt 2.1a umowy, z „jeżeli opóźnienie powstało z przyczyn niezależnych od Zamawiającego” na „jeśli opóźnienie powstało z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę”
Odp.3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów Umowy w proponowanym zakresie.
4. Wnioskujemy o dopisanie w §10 ust. 2 pkt. 2.1.b umowy, „jeśli opóźnienie powstało z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę”.
Odp.4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów Umowy w proponowanym zakresie.
2022-06-02 12:54 Beata Raburska Zamawiający udziela następujących odpowiedzi na otrzymane zapytania:
Pyt.1 Czy zakres zadania nr 1 (Zaprojektowanie i dostawa szafy...) obejmuje dostawę i montaż zewnętrznej instalacji wentylacji szafy.
Odp. 1. Nie. Zewnętrzna instalacja wentylacyjna zostanie zrealizowana przez Zamawiającego odrębnym zadaniem.

Pyt.2. Czy Zamawiający wyraża zgodę, aby zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia dokonywana była na podstawie faktur częściowych ?
Odp.2. Zapłata za realizację zamówienia będzie realizowana zgodnie z zapisami wzoru umowy.
2022-06-01 09:04 Beata Raburska Zamawiający udziela odpowiedzi na poniższe pytania:
1. Czy Zamawiający wymagania wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy? Jeśli zabezpieczenie będzie wymagane to:
• Jaka jest procentowa wysokość zabezpieczenia w okresie realizacji oraz gwarancji?
• Jaki jest wymagany wzór w przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej?
• Czy Zamawiający dopuszcza wniesienie zabezpieczenia w gotówce?
• Czy Zamawiający dopuszcza wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy poprzez potrącanie z faktur?
Odp.1 Zgodnie ze wzorem umowy, Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Proszę o potwierdzenie, wymagana gwarancja 36 miesięcy nie dotyczy materiałów dostarczanych przez Zamawiającego
Odp.2. Wymagana 36 miesięczna gwarancja nie dotyczy materiałów dostarczanych przez Zamawiającego (zapis § 8 ust.1).
3. Proszę o potwierdzenie że w zakresie przedmiotu zamówienia nie ma remontu komory transformatora (uzupełnienie tynków, malowanie, instalacja oświetleniowa).
Odp. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia nie ma remontu komory transformatora
4. Czy w zakresie przedmioty zamówienia jest demontaż istn. linii kablowej 6 kV relacji demontowany transformator 15/6kV – silnik pompy?
Odp.4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi demontaż istniejącej linii kablowej 6 kV.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zadanie nr 1: Zaprojektowanie i dostawa szafy obiektowej wraz z elementami łączeniowymi, zabezpieczeniami,oraz ukł. sterowania zdalnym i lokalnym wraz z zabudowa kpl. zespołu przetwornicy częstotliwości zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał8-część I) i wymaganiami umowy 1 kpl. - (0)
2 zadanie nr 2: Roboty elektryczne i akp w obiekcie ciepłowni "Zatorze" zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał8-część II) i wymaganiami umowy 1 kpl. - (0)
3 zadanie nr 3: Roboty elektryczne w zakresie pola SN w obiekcie ciepłowni "Zatorze" zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał8-część III) i wymaganiami umowy 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz formalny wg załącznika nr 1 - proszę wypełnić, podpisać i załączyć skan lub podpisać dokument elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 2 - proszę wypełnić, podpisać i załączyć skan lub podpisać dokument elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Informacje dotyczące podwykonawców wg. zał 3 i 4 - proszę wypełnić, podpisać i załączyć skan lub podpisać dokument elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz zrealizowanych prac na potwierdzenie posiadanego doświadczenia wg zał. 6 - proszę wypełnić, podpisać i załączyć skan lub podpisać dokument elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Akceptacja wzoru umowy wg zał. 9 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 RODO - proszę o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną RODO na stronie internetowej Zamawiającego wpisując "ZAPOZNAŁEM SIĘ". Jeśli dotyczy proszę załączyć oświadczenie wg. zał.5, a jeśli nie dotyczy, proszę wpisać "Nie dotyczy" (0)
8 Inne dokumenty - np. pełnomocnictwo, link do pobrania dokumentów rejestrowych przedsiębiorstwa z ogólnodostępnych baz danych (lub skan dokumentu rejestrowego), informacje dot.konsorcjum itd. (0)
9 Potwierdzenie wizji lokalnej wg załącznika nr 7 - załączyć dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Potwierdzenie udzielenia gwarancji w wymiarze 36 miesięcy - proszę potwierdzić wymagany okres gwarancji wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
11 Potwierdzenie terminu realizacji - proszę o potwierdzenie końcowego terminu realizacji zamówienia: 120 dni od daty zawarcia umowy, wpisując "AKCEPTUJĘ". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 514