Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2022 09:02:00 |
Składania : | 08-08-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Wstępne konsultacje rynkowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wstępne konsultacje rynkowe na wykonanie obsługi technicznej, przeglądów okresowych i napraw bieżących w pojazdach specjalnych i pługach będących na wyposażeniu Zarządu Dróg i Zieleni.
Szanowni Państwo,
informujemy o wszczęciu przez Zamawiającego Zarząd Dróg i Zieleni, jednostka budżetowa Gminy Miasta Gdyni, 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego 24, wstępnych konsultacji rynkowych na podstawie Art. 84 ust. 1 ustawy PZP.
Celem niniejszej procedury jest przygotowanie postępowania i poinformowanie wykonawców o planach i wymaganiach dotyczących zamówienia. Zasady procedowania wstępnych konsultacji rynkowych zostały zamieszczone w dokumentacji Zamawiającego.
Zamawiający ogłasza Wstępne Konsultacje Rynkowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Wykonanie obsługi technicznej, przeglądów okresowych i napraw bieżących w pojazdach specjalnych i pługach będących na wyposażeniu Zarządu Dróg i Zieleni”.
Wstępne konsultacje rynkowe mają na celu uzyskanie doradztwa oraz informacji w zakresie niezbędnym do precyzyjnego przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Warunków Zamówienia, opracowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ww. zakresie, aby uzyskać najlepsze z dostępnych na rynku rozwiązań i dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty. Ponadto celem jest również uzyskanie informacji w zakresie najlepszych, najkorzystniejszych technicznie, organizacyjnie oraz ekonomicznie rozwiązań mogących służyć realizacji ww. przedsięwzięcia.
Termin składania zgłoszeń udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych: 08.08.2022r do godz. 10:00
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu zgłoszenia udziału w postępowaniu, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty