Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Projekt graficzny folderu turystycznego oraz jego skład, łamanie i przygotowanie do druku

Aneta Kubiela
Urząd Miasta Szklarska Poręba Oddział: Referat Promocji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 15-06-2022 15:11:00
Składania : 08-07-2022 23:59:00
Otwarcia : 09-07-2022 00:04:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest projekt graficzny folderu turystycznego oraz jego skład, łamanie i przygotowanie do druku folderu wykonanego na podstawie otrzymanych materiałów i ogólnych wytycznych. Efektem ma być folder o charakterze informacyjno-reklamowym dla turystów, prezentujący tarasy i wieże widokowe powstałe w wyniku wspólnego projektu polsko-czeskiego, walory Szklarskiej Poręby i Albrechtic, możliwości spędzania czasu wolnego w górach, sposoby korzystania z jego atrakcji turystycznych, zachęcający do przyjazdu w zachodnie Karkonosze i wschodnie Góry Izerskie, promujący uprawianie sportów górskich itp.

TERMIN REALIZACJI ZADANIA

W ciągu 22 dni roboczych od otrzymania materiałów; nie później niż do 19 sierpnia 2022 r. Po 5 dniach roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi zamawiającemu koncepcję projektu.

WARUNKI UDZIAŁU

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej wykazując:

  1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonanie piętnastu realizacji, w tym min. pięć o tematyce turystycznej, związanych z zaprojektowaniem publikacji informacyjno-reklamowych o objętości min. 20 stron i podobnym przeznaczeniu (foldery reklamujące destynację turystyczną).
  2. Dysponowanie co najmniej jednym grafikiem komputerowym, posiadającym minimum trzyletnie doświadczenie w projektowaniu graficznym publikacji i przygotowaniem do druku (DTP), którego może skierować do realizacji zamówienia.

ZADANIA WYKONAWCY

  1. Zaprojektowanie szaty graficznej, projektu okładki oraz elementów graficznych oprawy publikacji, odróżniającej ją od innych podobnych wydawnictw obecnych w obrocie.
  2. Skład publikacji z zachowaniem poniżej podanych parametrów technicznych druku, łamanie tekstów, opracowanie graficzne wraz z uwzględnieniem warunków technicznych druku.
  3. Obróbka graficzna dostarczonego materiału (tekstów, zdjęć, grafik, itp.).
  4. Zamieszczenie w publikacji treści graficznych powierzonych przez Zamawiającego oraz będących w dyspozycji lub pozyskanych przez Wykonawcę.
  5. Przygotowanie publikacji do naświetlania i wydrukowania, wykonanie plików PS.

PARAMETRY TECHNICZNE ZAMÓWIENIA

  1. Format A5 lub kwadrat 14,5×14,5 cm, pełen kolor, zgodne z wymogami technicznymi przygotowania do druku.
  2. Projekt folderu obejmuje 4 oddzielne wersje, różniące się językiem: polski, czeski, angielski i niemiecki. Materiał fotograficzny identyczny we wszystkich wersjach.
  3. Tekst formatowany nowoczesnym, przejrzystym, jasnym fontem umożliwiającym odczyt osobom z wadami wzroku. Na każdą stronę folderu przypadać będzie tekst, 1 fotografię. W folderze nie powinno być użytych więcej niż dwa fonty: jeden podstawowy — jeden uzupełniający (nagłówki, bakcgroundy, podpisy itp.) i ewentualnie trzeci do tytułu folderu.
  4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia w formie pliku przygotowanego do druku (wg specyfikacji drukarni), pliku formatu EPUB oraz pliku źródłowego (format uzgodniony z Wykonawcą).
  5. Skład i łamanie z uwzględnieniem wytycznych dostępności dla osób niedowidzących oraz zasad Easy to Read.
  6. Skład wg ilości stron: 24 strony + 4 okładka oraz dostarczonej wraz z materiałami specyfikacji.

MATERIAŁ ŹRÓDŁOWY

Tekst, fotografie, ilustracje i inne materiały źródłowe zostaną przekazane przez Zamawiającego w postaci plików elektronicznych, np. w formatach DOC(X), PDF, JP(E)G, PNG, CDR, i in. (ewentualnie do indywidualnego ustalenia) powszechnie użytkowanych, po zawarciu umowy.

ZASADY WSPÓŁPRACY

1.      Przy realizacji zadania Wykonawca będzie na bieżąco współpracował z Zamawiającym.

2.      Wykonawca z Zamawiającym wyznaczą osobę prowadząca zlecenie.

3.      Uwagi będą obustronnie przekazywane przez e-mail.

4.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania drobnych korekt w trakcie prac.

5.      Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt, do którego Zamawiający będzie mógł wnieść dowolną ilość uwag.

PRAWA AUTORSKIE

Autorskie prawa majątkowe do wszystkich elementów graficznych wykonanych przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego. Wykonawca nie może użyć elementów graficznych, których majątkowym prawem autorskim nie rozporządza w sposób nienaruszający praw osób trzecich.

Wykonawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w plik źródłowy przedmiotu zamówienia bez udziału Zamawiającego w celu dalszego wykorzystania: nanoszenia drobnych zmian i korekt oraz, po wyeksportowaniu do plików akceptowanych przez drukarnię, do kolejnych edycji wydruku.

WARUNKI FORMALNE

  1. Płatność nastąpi przelewem po realizacji zamówienia w terminie 7 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  2. Termin składania ofert opływa 8 lipca 2022 r.
  3. Osobą do kontaktu jest Arkadiusz Lipin, tel. 502 399 926, redaktor@szklarskaporeba.pl

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SKM_C224e22071511440.pdf pdf 290.33 2022-07-15 12:15:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-15 12:15 Aneta Kubiela Dzień dobry,
uprzejmie proszę o zapoznanie się z informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty. Dziękujemy za udział w postępowaniu. Aneta Kubiela

SKM_C224e22071511440 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projekt graficzny folderu turystycznego oraz jego skład, łamanie i przygotowanie do druku PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest projekt graficzny folderu turystycznego oraz jego skład, łamanie i przygotowanie do druku folderu wykonanego na podstawie otrzymanych materiałów i ogólnych wytycznych. Efektem ma być folder o charakterze informacyjno-reklamowym dla turystów, prezentujący tarasy i wieże widokowe powstałe w wyniku wspólnego projektu polsko-czeskiego, walory Szklarskiej Poręby i Albrechtic, możliwości spędzania czasu wolnego w górach, sposoby korzystania z jego atrakcji turystycznych, zachęcający do przyjazdu w zachodnie Karkonosze i wschodnie Góry Izerskie, promujący uprawianie sportów górskich itp. TERMIN REALIZACJI ZADANIA W ciągu 22 dni roboczych od otrzymania materiałów; nie później niż do 19 sierpnia 2022 r. Po 5 dniach roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi zamawiającemu koncepcję projektu. WARUNKI UDZIAŁU Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej wykazując: 1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonanie piętnastu realizacji, w tym min. pięć o tematyce turystycznej, związanych z zaprojektowaniem publikacji informacyjno-reklamowych o objętości min. 20 stron i podobnym przeznaczeniu (foldery reklamujące destynację turystyczną). 2. Dysponowanie co najmniej jednym grafikiem komputerowym, posiadającym minimum trzyletnie doświadczenie w projektowaniu graficznym publikacji i przygotowaniem do druku (DTP), którego może skierować do realizacji zamówienia. ZADANIA WYKONAWCY 1. Zaprojektowanie szaty graficznej, projektu okładki oraz elementów graficznych oprawy publikacji, odróżniającej ją od innych podobnych wydawnictw obecnych w obrocie. 2. Skład publikacji z zachowaniem poniżej podanych parametrów technicznych druku, łamanie tekstów, opracowanie graficzne wraz z uwzględnieniem warunków technicznych druku. 3. Obróbka graficzna dostarczonego materiału (tekstów, zdjęć, grafik, itp.). 4. Zamieszczenie w publikacji treści graficznych powierzonych przez Zamawiającego oraz będących w dyspozycji lub pozyskanych przez Wykonawcę. 5. Przygotowanie publikacji do naświetlania i wydrukowania, wykonanie plików PS. PARAMETRY TECHNICZNE ZAMÓWIENIA 1. Format A5 lub kwadrat 14,5×14,5 cm, pełen kolor, zgodne z wymogami technicznymi przygotowania do druku. 2. Projekt folderu obejmuje 4 oddzielne wersje, różniące się językiem: polski, czeski, angielski i niemiecki. Materiał fotograficzny identyczny we wszystkich wersjach. 3. Tekst formatowany nowoczesnym, przejrzystym, jasnym fontem umożliwiającym odczyt osobom z wadami wzroku. Na każdą stronę folderu przypadać będzie tekst, 1 fotografię. W folderze nie powinno być użytych więcej niż dwa fonty: jeden podstawowy — jeden uzupełniający (nagłówki, bakcgroundy, podpisy itp.) i ewentualnie trzeci do tytułu folderu. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia w formie pliku przygotowanego do druku (wg specyfikacji drukarni), pliku formatu EPUB oraz pliku źródłowego (format uzgodniony z Wykonawcą). 5. Skład i łamanie z uwzględnieniem wytycznych dostępności dla osób niedowidzących oraz zasad Easy to Read. 6. Skład wg ilości stron: 24 strony + 4 okładka oraz dostarczonej wraz z materiałami specyfikacji. MATERIAŁ ŹRÓDŁOWY Tekst, fotografie, ilustracje i inne materiały źródłowe zostaną przekazane przez Zamawiającego w postaci plików elektronicznych, np. w formatach DOC(X), PDF, JP(E)G, PNG, CDR, i in. (ewentualnie do indywidualnego ustalenia) powszechnie użytkowanych, po zawarciu umowy. ZASADY WSPÓŁPRACY 1. Przy realizacji zadania Wykonawca będzie na bieżąco współpracował z Zamawiającym. 2. Wykonawca z Zamawiającym wyznaczą osobę prowadząca zlecenie. 3. Uwagi będą obustronnie przekazywane przez e-mail. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania drobnych korekt w trakcie prac. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt, do którego Zamawiający będzie mógł wnieść dowolną ilość uwag. PRAWA AUTORSKIE Autorskie prawa majątkowe do wszystkich elementów graficznych wykonanych przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego. Wykonawca nie może użyć elementów graficznych, których majątkowym prawem autorskim nie rozporządza w sposób nienaruszający praw osób trzecich. Wykonawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w plik źródłowy przedmiotu zamówienia bez udziału Zamawiającego w celu dalszego wykorzystania: nanoszenia drobnych zmian i korekt oraz, po wyeksportowaniu do plików akceptowanych przez drukarnię, do kolejnych edycji wydruku. WARUNKI FORMALNE 1. Płatność nastąpi przelewem po realizacji zamówienia w terminie 7 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej fak-tury. 2. Termin składania ofert opływa 8 lipca 2022 r. 3. Osobą do kontaktu jest Arkadiusz Lipin, tel. 502 399 926, redaktor@szklarskaporeba.pl 1 szt. Urząd Miasta Szklarska Poręba
ul. Granitowa 2
58-580, Szklarska Poręba
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 30% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Portfolio 50% Zrealizowane projekty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Doświadczenie 20% Udokumentowane kwalifikacje pracowników (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 787