Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Utrzymanie porządku i pielęgnacji terenów zielonych w sołectwie Borkowo

Agata Ogórek
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 21-06-2022 09:15:00
Składania : 26-06-2022 09:14:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                                                                                                   Juszkowo, 20.06.2022 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł.

I. Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański, ul. Zakątek 1 83 – 000 Juszkowo

II. Przedmiot zamówienia:

 

1.       Przedmiotem zamówienia będzie usługa pielęgnacji i poprawy estetyki wsi Borkowo.

2.       Prace będą polegały na:

·         pielęgnacji rabat (formowaniu, cięciu krzewów i drzewek, przycinaniu przekwitniętych roślin)

·         odchwaszczaniu oraz pieleniu terenów zielonych,

·         bieżącym porządkowaniu miejsc po wykonanych pracach,

·         wykonaniu innych prac porządkowych lub ogrodniczych w razie potrzeby, mających na celu    

               poprawę estetyki wsi

3.     Wszystkie powyższe czynności będą wykonywane na:

       gminne tereny zielone sołectwa Borkowo,

       teren przy stawie (dz nr 26/20)

       teren przy szkole (dz nr 94/4)

Szacunkowa liczba godzin prac: do 134 godzin.

 

4.       Zgłoszenie konieczności wykonania poszczególnych prac będzie zgłaszane wykonawcy przez sołtysa sołectwa Borkowo. Prace będą zlecane sukcesywnie, w miarę potrzeb sołectwa. Sołtys sołectwa każdorazowo określi rodzaj wykonywanych prac telefonicznie lub mailowo, podając także termin ich wykonania.

5.       Wykonawca musi dokładnie zapoznać się z miejscem wykonywania usługi.

6.       Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez niego pracami (roszczenia osób trzecich).

III. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30.11.2022r.

IV. Istotne postanowienia umowy – zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.

V. Kryteria wyboru oferty:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną).

Kryteria wyboru oferty: cena – 100%

Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2

VI. Badanie ofert:

1)       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2)       Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

3)       Oferta zostanie odrzucona jeśli:

         – jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu         ofertowym,

         – Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

VII. Sposób i termin złożenia oferty:

Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego na Platformie Zakupowej OpenNEXuS oraz dodatkowo załączyć wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.

Termin złożenia oferty:  5 dni od daty umieszczenia na platformie Zakupowej Open Nexus.

VIII. Informacje dodatkowe:

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

2.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin wykonywania usługi przedmiotu zamówienia w zależności od podanej ceny.

3.       W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

4.       Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

5.       Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową Open NEXUS.

6.       Termin płatności faktury – 14 dni od daty wpływu.

7.       Koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.

IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

X. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579  z późn. zm.)

XI. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:

Agata Ogórek, tel. 58 692 94 65.

XII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XIII. Klauzula informacyjna

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:

Administrator danych

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:

− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

− nr telefonu: 58 692 94 00

− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl

Inspektor danych osobowych

We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl

Cel przetwarzania

Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.

Podstawa przetwarzania danych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne                         w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.

Odbiorcy danych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).

Prawa osób:

Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - projekt umowy 2022.doc doc 125.5 2022-06-21 09:15:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - formularz ofertowy.odt odt 8.02 2022-06-21 09:15:00 Postępowanie
wynik postępowania Borkowo.pdf pdf 443.28 2022-07-22 13:42:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-22 13:42 Agata Ogórek Nie wybrano żadnej oferty. Wynik postępowania w załączeniu.

wynik postępowania B [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Prace porządkowe i pielęgnacyjne zieleni należy podać cenę za godzinę pracy, ilość podanych godzin jest szacunkowa i może ulec zmianie 134 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Zapoznałem się z treścią umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem/łam się lub Tak" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 584