Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2022 13:18:00 |
Składania : | 25-06-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Zespół Szkół Hotelarsko-Turystycznych wystawia zapytanie ofertowe na zastawę stołową i sztućce:
- kubek MERKURY biały 300 ml
- talerz deserowy MERKURY biały 16 cm
- talerz głęboki MERKURY biały 22 cm
- talerz płytki MERKURY biały 24 cm
- nóż stołowy Entry 18/10/235 mm
- widelec stołowy Entry 18/10/197 mm
- łyżka stołowa Entry 18/10/197 mm
- łyżeczka do kawy Entry 18/10/130 mm
Warunki dostawy:
1. Termin realizacji zamówienia 2 dni robocze od dnia zatwierdzenia zamówienia.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew 14 dni.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
6. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany oraz wolny od wad.
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
8. Kryterium oceny - najniższa cena.
9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
10. Osobą do kontaktu jest Ilona Rutkowska tel. 600 074 481
11. Zamawiający może odstąpić od wyboru ofert bez podania przyczyny.
Komunikaty