Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 27-07-2022 12:19:00 |
Placing offers : | 31-01-2023 07:49:54 |
Offers opening : | 04-08-2022 09:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-01-31 07:49 | Roman Gaza |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Dla
części
nr:
1 Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 5, ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Rozstrzygnięcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego było uzależnione od wyboru Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na roboty drogowe. Ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy robót drogowych zostało unieważnione, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 5, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dla części nr: 2 Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 5, ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Rozstrzygnięcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego było uzależnione od wyboru Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na roboty drogowe. Ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy robót drogowych zostało unieważnione, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 5, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dla części nr: 3 Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 5, ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Rozstrzygnięcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego było uzależnione od wyboru Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na roboty drogowe. Ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy robót drogowych zostało unieważnione, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 5, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dla części nr: 4 Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 5, ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Rozstrzygnięcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego było uzależnione od wyboru Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na roboty drogowe. Ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy robót drogowych zostało unieważnione, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 5, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. |
2022-09-07 15:24 | Roman Gaza | 11. Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2022-09-07 14:49 | Roman Gaza | 10. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania-sig |
2022-08-04 13:33 | Roman Gaza | 9. Informacje z otwarcia ofert-sig |
2022-08-04 09:00 | Buyer message | Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwoty gross w wysokości: Część 1: 24.000,00 zł; Część 2: 11.000,00 zł; Część 3: 30.000,00 zł; Część 4: 23.000,00 zł. |
Announcements