Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-08-2022 14:02:00 |
Składania : | 11-08-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 11-08-2022 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Nasz
znak: ZE1.2720.05.2022.AS
Świebodzin,
03 sierpnia 2022r.
ZAPROSZENIE
Gmina Świebodzin, Zespół Edukacyjny nr 1 z siedzibą
w Świebodzinie, Osiedle Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin, tel. 68 475 22 75,
strona internetowa www.ze1swiebodzin.edu.pl zaprasza do złożenia oferty cenowej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest: „Zakup
stołów na potrzeby stołówki Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie”.
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup
stołów na potrzeby stołówki Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zakup dwudziestu stołów o wymiarach: szer. x gł. x wys. (mm) –
800 x 800 x 735
·
blat z laminowanej
płyty wiórowej grubości 18 mm z 2 mm obrzeżem ABS, wymiary: 800x800 mm, kolor
jasnoszary,
·
konstrukcja stołu
powinna być wykonana ze spawanych stalowych profili: rama stołu z profili 35 x 20 mm, nogi stołu 30 x 30 mm,
rama w kolorze czarnym lub ciemno szarym,
·
nogi wyposażone w
plastikowe końcówki i śruby rektyfikacyjne,
·
wysokość stołu min. 735
mm, max. 750 mm.
1.3. Dostawca
zobowiązany jest do dostawy zamówienia na własny koszt z zapewnieniem
właściwego transportu gwarantującego bezusterkową dostawę do siedziby Zamawiającego.
1.4. Całość zamówienia
musi być zgodne z podanymi parametrami w opisie przedmiotu zamówienia.
1.5. Wymagania
szczegółowe znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia.
1.6. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i częściowego wyboru ofert.
Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
1.7. Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych.
1.8. Całość zamówienia
powinna być objęta jedną gwarancją dostawcy, co oznacza,
iż w przypadku uszkodzenia któregoś z elementów będących przedmiotem
zamówienia, podlega on naprawie lub wymianie przez dostawcę. Szczegółowe
warunki określone powinny zostać w gwarancji.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39143210-1 stoły do
jadalni.
3.
Opis przygotowania oferty:
3.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim,
czytelnie.
3.2. Oferta musi zawierać parafowany projekt
umowy będący załącznikiem nr 2.
3.3. Oferta oraz wszystkie wymagane
załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w
obrocie gospodarczym.
3.4. Cena oferty musi być podana cyfrowo i
słownie z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług VAT.
3.5. Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Sposób i termin składania ofert:
4.1. Oferty wg załączonego wzoru należy
składać w formie pisemnej w sekretariacie Zespołu Edukacyjnego nr 1 w
Świebodzinie lub elektronicznej (e-mailem): sekretariat@ze1swiebodzin.edu.pl, lub przez platformę zakupową OPEN NEXUS do dnia 11 sierpnia 2022r. do godz. 08.00.
4.2.Oferty złożone po terminie nie będą
brane pod uwagę.
4.3 O wyniku wyboru oferenci
poinformowani zostaną dnia 11 sierpnia 2022r. po godz. 09.00.
5.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31
sierpnia 2022r.
6. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie
kryterium 100 % cena i termin wykonania zadania.
7. Termin związania Dostawcy ofertą: 14 dni od dnia
upływu terminu składania ofert.
8. Osoba uprawniona do kontaktów z Dostawcami: Eliza
Brzemińska, tel.: 68 475 09 91.
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów
Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz.
1843 tekst jednolity) –zgodnie z art. 4 ust. 8.
Formularz ofertowy proszę wypełnić i odesłać na
adres: sekretariat@ze1swiebodzin.edu.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie
Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie lub przesłać przez platformę Open
Nexus.
W załączeniu:
- formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do zaproszenia
- projekt umowy- Załącznik nr 2 do zaproszenia
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego,
którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż
kwota 130.000,00zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Zespół Edukacyjny nr 1 w
Świebodzinie reprezentowany przez Dyrektora (adres: ul. Oś Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin, tel.
68 475 22 76, e-mail: sekretariat@ze1swiebodzin.edu.pl).
2. W sprawach z zakresu ochrony
danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod
adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym
z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia
roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na
podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku
z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 6. Pani/Pana
dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia
administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je
wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo
państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom
zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych -
dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie
programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych
jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma
prawo do:
- dostępu do treści swoich
danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia
przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie
danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą
nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21
Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której
dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,
o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania.
14. Od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do
protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole
i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę,
której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,
o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
17. Ponadto informujemy, iż w
związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani
decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym
profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
Komunikaty