Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RGGZ.271.43.2022 „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Deadlines:
Published : 10-08-2022 14:14:00
Placing offers : 26-08-2022 10:00:00
Offers opening : 26-08-2022 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu - scan.pdf pdf 2367.11 2022-08-10 14:14:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 143.57 2022-08-10 14:14:00 Proceeding
SWZ str. 1 - scan.pdf pdf 229.68 2022-08-10 14:14:00 Proceeding
SWZ - multumedia.docx docx 142.71 2022-08-10 14:14:00 Proceeding
Załącznik nr 1a do SWZ - Zestawienie rzeczowo finansowe - multimedia .xlsx xlsx 20.47 2022-08-10 14:14:00 Proceeding
Załącznik nr 8 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - multimedia.xlsx xlsx 18.17 2022-08-10 14:14:00 Proceeding
Załącznik nr 9 do SWZ - Opis Równoważność - Opis Windows 11.pdf pdf 237.47 2022-08-10 14:14:00 Proceeding
Wyjaśnienie treści SWZ nr 1 .pdf pdf 272.35 2022-08-17 10:33:27 Public message
Wyjaśnienia treści SWZ - nr 1.docx docx 51.95 2022-08-17 10:33:27 Public message
Inf. z otw. ofert.pdf pdf 474.59 2022-08-26 12:36:11 Public message
Inf. z otw. ofert.docx docx 52.77 2022-08-26 12:36:11 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty- strona.pdf pdf 447.12 2022-08-30 09:41:45 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty — strona.docx docx 52.97 2022-08-30 09:41:45 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności.pdf pdf 188.56 2022-09-06 13:16:53 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności.docx docx 63.94 2022-09-06 13:16:53 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - strona.pdf pdf 261.96 2022-09-07 13:55:47 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty — strona.docx docx 53.01 2022-09-07 13:55:47 Public message
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 207.36 2022-08-26 10:00:00 Public message
Informacja o przeznaczonej kwocie.docx docx 392.48 2022-08-26 10:00:00 Public message

Announcements

2022-09-07 13:55 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.43.2022 Szaflary 07.09.2022 r.
Nr przetargu 24/2022



Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej
(czynność powtórzona)


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych”.

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:
I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
WILANKA Sp. z o.o., Ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
WILANKA Sp. z o.o., Ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację:

Oferta nr 1 - TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
Cena całego zamówienia uzyskała 14,15 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 54,15 pkt.

Oferta nr 2 - FHU Intersell, Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Cena całego zamówienia uzyskała 43,60 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 83,60 pkt.

Oferta nr 3 - CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
Cena całego zamówienia uzyskała 58,74 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 98,74 pkt.

Oferta nr 4 - WILANKA Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
Cena całego zamówienia uzyskała 60,00 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-09-06 13:16 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.43.2022 Szaflary dnia 06.09.2022r.
Nr przetargu 24/2021

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)



Informacja Zamawiającego
o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty
oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny ofert

Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych”
Działając na podstawie art. 16 i 17 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) – dalej ustawa, Zamawiający informuje, że unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty i dokona ponownej oceny ofert.

UZASADNIENIE
Zamawiający – Gmina Szaflary – po dokonaniu czynności, polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu nie uwzględnił w badaniu oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału przez oferenta który złożył najkorzystniejszą ofertę.


Zawiadomienie o unie [...].pdf

Zawiadomienie o unie [...].docx

2022-08-30 09:41 Jakub Gasik
Znak sprawy: RGGZ.271.43.2022 Szaflary 30.08.2022 r.
Nr przetargu 24/2022



Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych”.

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:
I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
WILANKA Sp. z o.o., Ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
WILANKA Sp. z o.o., Ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację:

Oferta nr 1 - TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
Cena całego zamówienia uzyskała 14,15 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 54,15 pkt.

Oferta nr 2 - FHU Intersell, Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Cena całego zamówienia uzyskała 43,60 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 83,60 pkt.

Oferta nr 3 - CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
Cena całego zamówienia uzyskała 58,74 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 98,74 pkt.

Oferta nr 4 - WILANKA Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
Cena całego zamówienia uzyskała 60,00 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.





Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-08-26 12:36 Jakub Gasik INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych”

W dniu 26.08.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 250 000,00 zł. gross

Łącznie wpłynęły 4 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 4
• dane z otwartych ofert:
(szczegóły w załączniku do wiadomości)

Inf. z otw. ofert.pd [...].pdf

Inf. z otw. ofert.do [...].docx

2022-08-26 10:00 Buyer message Znak sprawy: RGGZ.271.43.2022 Szaflary, dnia 10.08.2022 r.
Nr przetargu: 24/2022


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

„Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych”



Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie:

250 000,00 zł brutto

Informacja o przezna [...].pdf

Informacja o przezna [...].docx

2022-08-17 10:33 Jakub Gasik
Znak sprawy: RGGZ.271.43.2022 Szaflary 16.08.2022 r.
Nr przetargu 24/2022


https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia
dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych”

I. Wyjaśnienia treści SWZ
Działając w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie 1
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego / oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Odpowiedź:
Tak, system operacyjny / oprogramowanie biurowe powinny być nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu

Pytanie 2
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe / biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
Odpowiedź:
System operacyjny musi być zainstalowany i nie powinien wymagać aktywacji. Zamawiający nie wymaga fabrycznej instalacji oprogramowania biurowego.

Pytanie 3
Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga, aby atrybuty legalności dostarczanego oprogramowania były zgodne z zasadami określonymi przez producenta dostarczonego oprogramowania.

Pytanie 4
Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?"
Odpowiedź:
Tak, w przypadku wątpliwości co do jego legalności.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Wyjaśnienia treści [...].docx

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 590