Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 10-08-2022 14:14:00 |
Placing offers : | 26-08-2022 10:00:00 |
Offers opening : | 26-08-2022 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-09-07 13:55 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.43.2022
Szaflary
07.09.2022
r. Nr przetargu 24/2022 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (czynność powtórzona) Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych”. Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Wybrana została oferta nr 1 złożona przez: WILANKA Sp. z o.o., Ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: WILANKA Sp. z o.o., Ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 - TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa Cena całego zamówienia uzyskała 14,15 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 54,15 pkt. Oferta nr 2 - FHU Intersell, Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza Cena całego zamówienia uzyskała 43,60 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 83,60 pkt. Oferta nr 3 - CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom Cena całego zamówienia uzyskała 58,74 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 98,74 pkt. Oferta nr 4 - WILANKA Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa Cena całego zamówienia uzyskała 60,00 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 100 pkt. |
2022-09-06 13:16 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy
RGGZ.271.43.2022
Szaflary
dnia
06.09.2022r. Nr przetargu 24/2021 https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary (strona internetowa prowadzonego postępowania) Informacja Zamawiającego o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny ofert Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych” Działając na podstawie art. 16 i 17 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) – dalej ustawa, Zamawiający informuje, że unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty i dokona ponownej oceny ofert. UZASADNIENIE Zamawiający – Gmina Szaflary – po dokonaniu czynności, polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu nie uwzględnił w badaniu oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału przez oferenta który złożył najkorzystniejszą ofertę. |
2022-08-30 09:41 | Jakub Gasik |
Znak sprawy: RGGZ.271.43.2022 Szaflary 30.08.2022 r. Nr przetargu 24/2022 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych”. Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Wybrana została oferta nr 1 złożona przez: WILANKA Sp. z o.o., Ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: WILANKA Sp. z o.o., Ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 - TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa Cena całego zamówienia uzyskała 14,15 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 54,15 pkt. Oferta nr 2 - FHU Intersell, Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza Cena całego zamówienia uzyskała 43,60 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 83,60 pkt. Oferta nr 3 - CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom Cena całego zamówienia uzyskała 58,74 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 98,74 pkt. Oferta nr 4 - WILANKA Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa Cena całego zamówienia uzyskała 60,00 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 100 pkt. |
2022-08-26 12:36 | Jakub Gasik |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych” W dniu 26.08.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 250 000,00 zł. gross Łącznie wpłynęły 4 oferty: • liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 4 • dane z otwartych ofert: (szczegóły w załączniku do wiadomości) |
2022-08-26 10:00 | Buyer message |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.43.2022
Szaflary,
dnia
10.08.2022
r. Nr przetargu: 24/2022 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych” Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 250 000,00 zł brutto |
2022-08-17 10:33 | Jakub Gasik |
Znak sprawy: RGGZ.271.43.2022 Szaflary 16.08.2022 r. Nr przetargu 24/2022 https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/ (strona internetowa prowadzonego postępowania) WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – w multimedia dla pracowni komputerowej, GCKPIT, biblioteki, pracowni przedmiotowych” I. Wyjaśnienia treści SWZ Działając w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami: Pytanie 1 Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego / oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu? Odpowiedź: Tak, system operacyjny / oprogramowanie biurowe powinny być nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu Pytanie 2 Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe / biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera? Odpowiedź: System operacyjny musi być zainstalowany i nie powinien wymagać aktywacji. Zamawiający nie wymaga fabrycznej instalacji oprogramowania biurowego. Pytanie 3 Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji? Odpowiedź: Zamawiający wymaga, aby atrybuty legalności dostarczanego oprogramowania były zgodne z zasadami określonymi przez producenta dostarczonego oprogramowania. Pytanie 4 Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?" Odpowiedź: Tak, w przypadku wątpliwości co do jego legalności. |
Announcements