Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-08-2022 13:24:00 |
Składania : | 22-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-08-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wydruk folderu o charakterze informacyjno-reklamowym, związanego z projektem „Wieże widokowe, punkty widokowe i trasy turystyczne w przygranicznych górach”. TERMIN REALIZACJI ZADANIA W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania materiałów. PARAMETRY TECHNICZNE ZAMÓWIENIA 1. Nakład całkowity – 4500 tys. egzemplarzy, w tym – 1500 sztuk w języku polskim, 1500 sztuk w języku czeskim, 750 sztuk w języku niemieckim i 750 sztuk w języku angielskim. 2. Ilości stron: 24 strony + 4 okładka. 3. Format A5 horyzontalny, rozkładany po krótkiej krawędzi (format albumowy), pełen kolor, szyty. 4. Druk offsetowy. 5. Gramatura papieru: • okładka – kreda 300 g, foliowana dwustronnie, matowa; • środek – kreda 130 g. MATERIAŁ ŹRÓDŁOWY Materiał do druku zostanie przekazany w plikach do druku, dla każdej z 4 wersji językowych oddzielny plik, w dniu podpisania umowy. ZASADY WSPÓŁPRACY Przed drukiem pełnego nakładu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wydruk próbny (prewkę). WARUNKI FORMALNE 1. Płatność – przelewem po realizacji zamówienia, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 2. Termin składania ofert – 22 sierpnia 2022 r. do godz. 12. Osobą do kontaktu jest Aneta Kubiela tel. 601 290 773.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty