Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-08-2022 14:36:00 |
Składania : | 23-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.
ul. Piekary 19, 61-823
Poznań
NIP 7781411344, REGON
634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00, faks
61 656 35 66
Niniejsze zapytanie ofertowe
prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień
publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 ze zm.).
Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.
II.
OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem zamówienia
jest dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów
eksploatacyjnych (tonerów, tuszy i bębnów) do drukarek i urządzeń
wielofunkcyjnych dla zapewnienia ciągłości pracy urządzeń eksploatowanych w Wielkopolskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. – zgodnych z wymaganiami/wymaganą
wydajnością określonymi w załączniku nr 1.
2.
Wykaz drukarek i
urządzeń wielofunkcyjnych oraz ich ilość, do których wymagane jest dostarczenie
materiałów eksploatacyjnych zawiera załączniku nr 1.
3.
Zamawiający nie
dopuszcza materiałów eksploatacyjnych jakościowo równoważnych (zamienników) w
tych pozycjach, gdzie wymaga materiałów oryginalnych. Materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne
(zamienniki), muszą spełniać parametry nie niższe
niż parametry producenta
drukarek danego typu. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne będące przedmiotem dostawy były fabrycznie
nowe, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnie
Z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi.
Pod pojęciem „fabrycznie nowe"
Zamawiający rozumie materiały do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100%
nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego
używania i uszkodzenia, nie regenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, w oryginalnych
opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności
do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Za produkt równoważny (zamiennik) Zamawiający uzna produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich
samych bądź lepszych (pojemność, wydajność, jakość
wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez
producenta urządzenia. Produkt
równoważny (zamiennik) w sposób poprawny
współpracuje ze sprzętem i
oprogramowaniem urządzeń posiadanych przez
Zamawiającego, a jego użycie
spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem
się tonera lub wymiana rolek, wałków itp.), niż przewiduje
to producent w instrukcji obsługi oraz realizuje
wszystkie funkcje i posiada
wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej.
4.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę raportów z testów wydajności
do każdego zaoferowanego produktu równoważnego w oparciu
o normy ISO 19752:2004 i ISO 19798:2004 (tonery
monochromatyczne i kolorowe)
oraz ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridżów atramentowych).
5.
Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi wady materiałów eksploatacyjnych lub gdy wydajność, jakość lub niezawodność
dostarczonych Produktów niekorzystnie odbiega od wymagań
producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany
będzie do bezpłatnej ich wymiany,
w tej samej cenie jednostkowej, na produkt
o odpowiedniej jakości i wolny
od wad, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny (w dni robocze) od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faksem
lub drogą elektroniczną (e-mailem). Zamawiający nie ponosi kosztów przekazania Wykonawcy
reklamowanego materiału eksploatacyjnego.
6.
Wykonawca gwarantuje:
a)
dostarczenie materiałów eksploatacyjnych wysokiej jakości i oraz zapewniających
kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, a także należyte bezpieczeństwo
oraz posiadających właściwe opakowanie i oznakowanie;
b)
że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych
nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do które go są przeznaczone;
c)
pokrycie kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie
urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego
przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia
uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu.
Wykonawca zapewni naprawę urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta drukarki/urządzenia
wielofunkcyjnego/faksu w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia faksem lub drogą elektroniczną
(e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczność wykonania naprawy, Koszty związane
z naprawą ponosi Wykonawca;
d)
że materiały eksploatacyjne będą objęte gwarancją producenta na minimum 12 miesięcy
od dnia dostawy.
7.
Wykonawca jest
zobowiązany do dostarczenia i wniesienia zamawianego asortymentu – materiałów
eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego mieszczącej się pod adresem – ul.
Piekary 19 (IX piętro) w Poznaniu.
8.
Nazwa
dostarczonego asortymentu na fakturze VAT musi być zgodna z nazwą na opakowaniu
i zamówieniem Zamawiającego.
9.
W przypadku
stwierdzenia przy odbiorze dostarczonych materiałów eksploatacyjnych wad, niezgodności
lub rozbieżności ze złożonym zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24
godzin dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
10.
Wykonawca zobowiązuje
się do zamówienia dostarczyć protokół odbioru zgodny ze zleceniem Zamawiającego,
który jest podstawą do wystawienia faktury VAT.
11.
Zamawiający
zastrzega możliwość nie zrealizowania zamówienia w całości lub części z uwagi
na możliwości finansowe Zamawiającego lub z uwagi na wycofanie z eksploatacji
danego typu drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych, a Wykonawca nie będzie z
tego tytułu dochodził żadnych roszczeń.
12.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zamiany asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami określonymi
w formularzu cenowym, w granicach do 20% wartości każdego asortymentu, w ramach
ogólnej wartości zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do dostawy
skorygowanych (zamienionych) pozycji asortymentowych z zachowaniem ich cen
jednostkowych określonych w ofercie.
13.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do
odbioru oraz utylizacji
na własny koszt pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego.
14.
Nazwa i kod
dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
30125110-5
Tonery do drukarek laserowych/faksów,
30125120-8
Tonery do fotokopiarek.
III.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia.
1.
W celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
a.
wypełniony
formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b.
oświadczenie zgodnie z
wzorem stanowiącym załącznik nr 2,
c.
oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków
informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 3),
d.
wpis do KRS lub CEIDG
(Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli Wykonawca wskaże
link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument).
2.
Z niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:
·
uczestniczeniu w
spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
·
posiadaniu co
najmniej 10% udziałów lub akcji,
·
pełnieniu funkcji
członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
·
pozostawaniu w
związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV.
PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1.
Ofertę należy
sporządzić zgodnie z wymaganiami
określonymi w
niniejszym Zapytaniu ofertowym.
Ofertę stanowić będzie wypełniony
formularz oferty (wzór
formularza oferty stanowi
załącznik nr 1) oraz pozostałe załączniki.
2.
Oferta powinna
być podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
(zaawansowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby uprawnione
do reprezentowania Wykonawcy
(wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź
umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego
pełnomocnictwa).
3.
Wykonawca może
złożyć tylko jedną
ofertę. Złożenie większej
liczby ofert lub
oferty zawierającej
rozwiązania alternatywne lub
oferty wariantowej, spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
4.
Wykonawca pozostaje
związany złożoną ofertą
przez okres 30
dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu.
5.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej
ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu
składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje wcześniejszą
ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.
6.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
7.
Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany zapisów
zapytania ofertowego przed
upływem terminu składania ofert.
8.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert częściowych i wariantowych.
9.
Zamawiający nie
dopuszcza możliwości uczestnictwa
podwykonawców w realizacji zamówienia.
10.
Nie
spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt. II, III, IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.
V.
TERMIN
I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1.
Oferty należy składać w postaci plików PDF na
formularzu ofertowym „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 na
platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
2.
Oferty należy składać w
terminie do 23.08.2022 r. do godziny 12:00.
3.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.
Za
datę wpływu oferty,
dokumentów, oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się
datę ich wczytania
do systemu (przesłania na Platformę).
5.
Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w
sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: andrzej.janowski@warp.org.pl oraz p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00,
e-mail: maciej.mackowiak@warp.org.pl.
VI.
KRYTERIUM
WYBORU OFERTY:
Zamawiający
przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:
· 100%
cena (wybrana oferta o najniższej wartości brutto).
VII.
INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za
pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
VIII. PŁATNOŚCI:
1.
Płatność za
wykonanie zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia
dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
IX.
ZASTOSOWANA PROCEDURA:
1.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie
zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty
określonej w art. 2
ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129).
2.
Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem zakupów
WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności
wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego
Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do przedłużenia terminu
składania ofert oraz unieważnienia
niniejszego postępowania na każdym jego
etapie - bez podania przyczyn,
w szczególności bez
wyłonienia najkorzystniejszej
oferty, a także
po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty,
a przed zawarciem umowy.
4.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Oferentów
informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od
Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5.
Zamawiający wykluczy
z postępowania Oferentów,
co do których,
wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty, poweźmie informację o zawarciu
w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
6.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo podjęcia
negocjacji ze wszystkimi
Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.
7. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli
się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
Załączniki:
1.
Załącznik
nr 1 - Formularz ofertowy
2.
Załącznik
nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy
3.
Załącznik
nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO.
2022-09-06 07:47 | Zamówienia Publiczne |
Informujemy,
iż
z
uwagi
na
odstąpienie
od
umowy
(po
jej
podpisaniu)
przez
wykonawcę,
który
złożył
najkorzystniejszą
ofertę,
na
podstawie
art.
262
UZP
Zamawiający
unieważnił
postępowanie
o
udzielenia
zamówienia
w
ramach
zapytania
ofertowego. Jednocześnie informujemy, że Zmawiający podjął decyzję o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia. Z poważaniem, Zamówienia WARP |
2022-08-26 13:18 | Zamówienia Publiczne |
Dzień
dobry, w załączeniu przesyłamy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. Z poważaniem, Zamówienia WARP |
Komunikaty