Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Sukcesywna dostawa tonerów, tuszów, pojemników na zużyty toner, bębnów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

Deadlines:
Published : 29-08-2022 09:02:00
Placing offers : 31-08-2022 09:09:48
Offers opening : 02-09-2022 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 12 65-24-356, kom: 797-282-957

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zapytanie ofertowe - tonery.doc doc 44.5 2022-08-29 09:02:00 Subject of the order
2. Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.xlsx xlsx 20.02 2022-08-29 09:02:00 Subject of the order
3. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc doc 37.5 2022-08-29 09:02:00 Subject of the order
4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx docx 17.37 2022-08-29 09:02:00 Subject of the order
5. Projekt umowy.docx docx 34.4 2022-08-29 09:02:00 Subject of the order

Announcements

2022-08-31 09:09 Anna Mrowiec Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W związku z błędami w załączniku postępowanie zostaje anulowane. Będzie ogłoszone nowe zapytanie ofertowe.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywna dostawa tonerów, tuszów, pojemników na zużyty toner, bębnów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych. Zgodnie z załącznikami

1. Zapytanie ofertow [...].doc

2. Załącznik nr 1 - [...].xlsx

3. Załącznik nr 2 - [...].doc

4. Załącznik nr 3 - [...].docx

5. Projekt umowy.doc [...].docx

1 pc. Szpital Kliniczny im.dr. Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie
Józefa Babińskiego 29
30-393, Kraków
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferta w formie załącznika - Ofertę należy złożyć w formie załącznika zgodnie z wymaganiami opisanymi w zapytaniu ofertowym. Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 374