Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2022 13:38:00 |
Składania : | 03-10-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 03-10-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Sposób przygotowania oferty, warunki
realizacji robót:
1. Ofertę należy
sporządzić na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 wraz z załączeniem kosztorysu szczegółowego.
2. Cenę oferty należy wyliczyć zgodnie z załączonym przedmiarem robót załącznik nr 2 oraz ustaleniami indywidualnymi po przeprowadzonych oględzinach dachu
na nieruchomości. Jeśli wynikną roboty nie ujęte w przedmiarze należy je dodać z naniesioną uwagą o zasadności.
3. W kosztorysie ofertowym ceny materiałów winny zawierać koszty ich zakupu i transportu.
4. Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi kosztorysem powykonawczym.
5.
Do oferty należy dołączyć kserokopie
uprawnień osób:
a) uprawnienia budowalne kierownika robót i zaświadczenie o przynależności
do OIIB
6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – 5%
wartości brutto robót.
7. Termin realizacji umowy: 8 tygodni od daty
przekazania nieruchomości do robót.
8. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na
wykonane roboty.
9. Oferty należy złożyć w sekretariacie spółki pok. nr 20 lub e-mailem na adres mpgm@mpgm.com.pl w terminie: do 03.10.2022 r. do
godz. 9:00.
10. Oferty
zostaną otwarte i odczytane w dniu 03.10.2022 r. o godz. 9:05 w pok. nr 30.
11.
Płatność przelewem za wykonane roboty w terminie 14 dni od daty otrzymania
faktury.
12.
Osobą do kontaktu z oferentami w sprawach technicznych jest Jan Wieczorek
tel. 32 24 20 133 wew. 755 lub 756.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 2420 133 wew. 755, 756
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty