Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-09-2022 11:05:00 |
Składania : | 03-10-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 03-10-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, działając
w imieniu Wspólnoty
Mieszkaniowej
Żeromskiego
10-12
w Jastrzębiu-Zdroju ul. 1 Maja 55 44-330 Jastrzębie-Zdrój,
zaprasza
do złożenia oferty na zadanie
pn.: „Opracowanie
dokumentacji
w zakresie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku
Wspólnoty Mieszkaniowej Żeromskiego 10-12 w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Żeromskiego 10-12 w Jastrzębiu-Zdroju obejmującej:
a) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącej instalacji grzewczej wraz z uzbrojeniem na cele projektowe, którą należy dołączyć do projektu;
b)
obliczenie właściwego zapotrzebowania na ciepło dla nieruchomości
na stan obecny oraz osobno dla każdego z lokali
(z oznaczeniem
na rzucie dla każdego lokalu);
c) zaprojektowanie pełnej regulacji instalacji z ewentualnym zaprojektowaniem niezbędnych zaworów (z oznaczeniem na rzucie każdej kondygnacji oraz rozwinięciu instalacji):
- przy grzejnikach (nastawy),
- pod pionami(nastawy),
- za przyłączem c. o. (układ różnicy ciśnień);
d) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
e) wykonanie kosztorysów inwestorskich z podziałem robót na etapy;
f) wykonanie przedmiarów robót z podziałem robót na etapy;
g) wskazanie kolejności, etapów wykonania procesów modernizacji w miarę pozyskania środków finansowych przez Wspólnotę Mieszkaniową.
2.2. Podczas opracowywania dokumentacji należy uwzględniać te rozwiązania, które będą najbardziej opłacalne pod względem ekonomicznym dla Wspólnoty Mieszkaniowej Żeromskiego 10-12, np. możliwość wykorzystania istniejących zaworów itp.
2.3. Podczas opracowywania kosztorysów, roboty należy podzielić na elementy tj. na prace pilne, konieczne, wymagane itd. wraz z odrębną wyceną dla każdego elementu.
2.4. Zamawiający posiada dla przedmiotowych budynków inwentaryzacje budowlane w części architektonicznej, którą w razie potrzeby udostępni Wykonawcy po zawarciu umowy.
2.5. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia określają Wytyczne projektowe (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
2.6. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Wytycznych projektowych, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy uwzględnić je w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. DANE TECHNICZNE BUDYNKU:
a) kubatura: 4.042,74 m3;
b) powierzchnia użytkowa 764,40 m2:
c) ilość mieszkań 18;
d) ilość kondygnacji 3 + piwnice;
e) ilość klatek schodowych 2;
f) rok budowy 1962.
3.1. Budynek mieszkalny wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany z bloczków ceramicznych i cegły pełnej. Stropy prefabrykowane, stropodach betonowy wentylowany. Budynek jest nieocieplony.
4. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROJEKTU:
4.1.
Zamawiający
wymaga wykonania dokumentacji związanej z obliczeniem obciążenia
cieplnego w programie Instal OZC 4.13
oraz modernizacji instalacji c.o. w programie Instal –
Therm 4.13 HCR w związku z
późniejszą możliwością wprowadzenia zmian w dokumentacji przez
Zamawiającego. Nie
dopuszcza się wykonania dokumentacji
w innym programie.
4.2.
Dokumentację
należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 2021,
poz. 2454).
4.3.
Zamawiający
nabywa autorskie prawa majątkowe do projektu w zakresie
wielokrotnego wykorzystania projektu
z możliwością adaptacji
do konkretnych warunków. W związku z tym Wykonawca zobowiązany
jest dostarczyć Zamawiającemu wszystkie
pliki (w tym *.dwg, *.isb
oraz pdf)
użyte przy sporządzaniu
dokumentacji w wersji edytowanej (CD).
4.4. Każdy lokal opisany w dokumentacji na rzucie kondygnacji powinien zawierać następujące dane: zapotrzebowanie na moc cieplną, rodzaj grzejnika, ilość elementów oraz nastawy wstępne.
4.5. Rozwinięcie instalacji c.o. powinno zawierać następujące dane: zapotrzebowanie na moc cieplną, rodzaj grzejnika, ilość elementów oraz nastawy wstępne.
4.6. Dokumentacje powinny zawierać wszystkie inne, niezbędne z punktu widzenia realizacji inwestycji opracowania, obliczenia, rysunki i opisy, a także niezbędne uzgodnienia konieczne do wykonania kompletnej dokumentacji budowlanej.
5. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
5.1. Dysponowanie min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych umożliwiających realizację zadania.
5.2. Aktualne na dzień składania zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby/osób wskazanej w pkt 5.1. wyżej.
5.3. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności dokumentacji z przepisami prawa oraz o zgodności wersji papierowej dokumentacji z wersją elektroniczną (Załącznik nr 1 do Zaproszenia).
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 15 listopada 2022 r.
6.1. Przekazanie kompletnej dokumentacji w następujących ilościach i formatach:
6.1.1. Projekt wykonawczy:
a) w wersji papierowej – 3 egz.;
b) w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt. (format typu *.dwg i format *.pdf oraz format *.isb).
6.1.2. Kosztorys inwestorski:
a) w wersji papierowej – 2 egz. kosztorysu uproszczonego + 2 egz. kosztorysu szczegółowego;
b) w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt. (format programu do kosztorysowania typu zuzia lub norma oraz format .pdf).
6.1.3. Przedmiar robót:
a) w wersji papierowej – 2 egz.;
b) w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt. (format programu do kosztorysowania typu zuzia lub norma oraz format .pdf).
6.1.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:
a) w wersji papierowej – 2 egz.;
b) w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt. (format typu .odf i format .pdf).
2022-10-05 10:27 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
Dobry. W załączeniu przesyłam Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy |
2022-10-03 10:26 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
Dobry. Przesyłam w załączeniu Zestawienie ofert cenowych. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Komunikaty