Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZE.271.30.2022 Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji polegającej na montażu urządzeń do kompensacji mocy biernej.

Michał Gruszczyński
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Zespół ds. Zarządzania Energią
Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2022 08:42:00
Składania : 03-10-2022 08:36:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Bydgoszcz, dnia 26.09.2022 r.

ZZE.271.30.2022

 

 


OGŁOSZENIE

O ZAPYTANIU OFERTOWYM

(o wartości szacunkowej zamówienia niższej niż 130 000 zł netto)

 

(na podst. art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku, Prawo zamówień publicznych

(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz art. 3 Zarządzenia Nr 4/2021 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia

4 stycznia 2021 r. w sprawie realizacji w Urzędzie Miasta Bydgoszczy zamówień o wartości szacunkowej niższej niż 130 000 zł)

 

1.     Nazwa oraz adres Zamawiającego:

 

     Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

    

     Wydział przeprowadzający postępowanie:

 

      Zespół ds. Zarządzania Energią

      ul. Wojska Polskiego 65

      85-825 Bydgoszcz

 

 

Nazwa:

 

Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji polegającej na montażu urządzeń do kompensacji mocy biernej.

 

Do postępowania nie będzie miała zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, ponieważ wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.

 

2.      Cel zamówienia:

 

1)      Celem przedmiotowego zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji polegającej na doborze, dostawie i montażu układów kompensacji mocy biernej w 17 obiektach użyteczności publicznej. Budynki objęte postępowaniem:

Lp.

Jednostka

Moc umowna

[kW]

1.

Budynek Biurowy ZDMIKP, ul. Toruńska 174a, Bydgoszcz

80

 

2.

Szkoła Podstawowa 64, ul. Sardynkowa 7, Bydgoszcz

80

 

3.

Budynek Administracyjny, ul Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 5, Bydgoszcz

130

 

4.

Basen Przyszkolny zas. podst., ul. Marcina Kromera 11, Bydgoszcz

160

 

5.

Budynek Sportowo-Rekreacyjny, ul. Żupy 4, Bydgoszcz

120

 

6.

Zespół Szkół Budowlanych im. Jurija Gagarina, ul Jana Pestalozziego 18, Bydgoszcz

70

 

7.

Zespół Szkół Samochodowych, ul. Powstańców Wielkopolskich 63, Bydgoszcz

60

 

8.

Zespół Szkół Handlowych, ul. Gajowa 94, Bydgoszcz

155

 

9.

Budynek Szkoły Podstawowej, ul. Węgierska 11, Bydgoszcz

40

 

10.

PARK&GO,PARK&RIDE parking wielopoziomowy, ul Grudziądzka 9-15, Bydgoszcz

100

 

11.

Szkoła, ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 2, Bydgoszcz

160

 

12.

Budynki Zespołu Szkół, ul. Stanisława Staszica 4, Bydgoszcz

55

 

13.

Budynki Zespołu Szkół, ul. Gajowa 98, Bydgoszcz

50

 

14.

Szkoła Podstawowa Nr 63, przyłącze Nr 1, ul. Seweryna Goszczyńskiego 3, Bydgoszcz

45

 

15.

Zespół Szkół Nr 7, ul Ludwika Waryńskiego 1, Bydgoszcz

95

 

16.

Warsztaty Szkolne, ul. Toruńska 44, Bydgoszcz

78

 

17.

Zespół Szkół Nr 4, ul. Zofii Nałkowskiej 9, Bydgoszcz

50

 

 

 

3.      Opis przedmiotu zamówienia:

 

1)   Wykonawca sprawować będzie usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z warunkami umowy, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa w terminie od podpisania umowy do 31.12.2022 r. Wskazany termin może ulec przedłużeniu do 6 miesięcy, bez dodatkowego wynagrodzenia.

2)   Prace, nad którymi będzie sprawowany nadzór będą polegały wykonaniu pełnego zakresu czynności niezbędnych do zrealizowania Opisu przedmiotu zamówienia po wyłonieniu podmiotu, który zrealizuję przedmiotową inwestycję.

3)      Umowa między Zamawiającym a podmiotem, który realizować będzie inwestycje zostanie zawarta w wyniku ogłoszenia postepowania przetargowego.

4)      Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:

a)      aktualizacja i weryfikacja dokumentacji przetargowej,

b)      opracowanie projektu załączników dokumentacji przetargowej tj. projekt umowy
z wykonawcą na realizację, aktualizacja dokumentacji technicznej,

c)      sprawdzanie zgodności wykonywanych prac z dokumentami związanymi z realizacją umowy,

d)  przebywanie na miejscu inwestycji podczas wykonywania prac oraz przeprowadzanych wizji lokalnych zgodnie z potrzebami wynikającymi z realizacji Projektu oraz w siedzibie Zamawiającego na każde jego wezwanie i w terminie z nim ustalonym, w sprawach wymagających zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski,

e)      organizację oraz nadzór nad prawidłową realizacją zadania,

f)    reprezentowanie interesów Zamawiającego oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi europejskimi i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

g)      sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania,

h)      uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,

i)        potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad,

j)     wydawanie poleceń Wykonawcy inwestycji, w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,

k)  żądanie od kierownika budowy (lub przedstawiciela Wykonawcy) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem,

l)        kontrola terminowości wykonywania robót,

m)     zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin)
o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,

n)       udział w protokolarnym przekazaniu,

o)       udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą nie częściej niż 1 raz w tygodniu przy udziale powołanego Zespołu Roboczego,

p)       informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę Inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, włącznie
z przedstawieniem propozycji wariantowej optymalnego rozwiązania,

q)       prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów dla Zamawiającego (w tym dokumentacji zdjęciowej),

r)        zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,

s)        wykonywanie regularnych notatek oraz prowadzenia dokumentacji wykonywanych prac,

t)         przygotowanie i udział w czynnościach odbioru, w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów

u)       wykonywanie opinii technicznych oraz ekspertyz (jeśli będzie wymagał tego Projekt),

v)       wsparcie merytoryczne podczas pytań ze strony potencjalnych wykonawców na etapie postępowania przetargowego,

 

4.      Przekazanie przedmiotu zamówienia:

 

1)   Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 31.12.2022 r, z możliwością przedłużenia  o kolejne 6 miesięcy bez dodatkowego wynagrodzenia.

 

5.      Wymagania dla Wykonawców – obligatoryjne:

1)   Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją podobnej inwestycji, o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł.

2)      Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi kluczowymi osobami, które posiadają uprawnienia we wskazanym zakresie:

a)      co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót
o specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia do kierowania robotami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w branży elektrycznej i elektroenergetycznej,

b) doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru robót elektrycznych i energoelektrycznych.

 

6.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny

8.      Ocena ofert:

Kryterium 100% cena przy spełnieniu kryterium wejścia opisanych w pkt 5 niniejszego zapytania.

 

9.      Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

10.  Sposób komunikacji – osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

 

Michał Gruszczyński - tel. 52 58 59 486, e-mail: michal.gruszczynski@um.bydgoszcz.pl

 

11.  Termin składania ofert wskazany jest na platformie zakupowej Open Nexus.

 

12.  Informacje dodatkowe

- w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień

dotyczących treści złożonych ofert, uzupełnienia treści oferty,

- Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich
w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia,

- zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,

- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny,

- pozostawienia postępowania bez wyboru oferty,

bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji przedmiotu zamówienia w wyniku konsultacji przeprowadzonych z Wykonawcą, które będą miały wpływ na jakość realizacji i jakość przedmiotu zamówienia.

 

 


                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZZE.271.30.2022 nazdór inwestorski kompensacja.docx docx 332.69 2022-09-26 08:42:00 Postępowanie
ZZE.271.30.2022 załącznik Nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 322.67 2022-09-26 08:42:00 Postępowanie
ZZE.271.30.2022 załącznik Nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 322.67 2022-09-26 08:42:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa nadzoru inwestorskiego szczegóły w treści zapytania 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZZE.271.30.2022 załą [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - termin wskazany w treści zapytania (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3698