Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2022 12:08:00 |
Składania : | 03-10-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w
Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego
zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz
z dostarczeniem zestawów nagłośnieniowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” 230/ZP/2022 (Rej.:63/L/2022) poprzez platformę zakupową Open
Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego
ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U.2021 poz. 1129 z póź zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie
art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem
organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego
Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r.
w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 32342400-6, 32351000-8
I.
OGÓLNE WYMAGANIA
1)
1) Termin realizacji zamówienia – max
do 20.10.2022r.
2) Kryteria wyboru ofert: najniższa cena łącznie brutto
- 100 %.
3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału
Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600
Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.:
47 701 34 35.
4) Termin i forma płatności na rzecz
Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w
Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru
przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie
ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą
z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach
publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie
publiczno – prawnym.
5) Wymagane warunki gwarancji: minimum
24 miesiące.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
7) Oferent jest związany złożoną przez
siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) W przypadku braku akceptacji OPZ jak
również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału
w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
9) Wymagania, jakie powinni spełniać
Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem
formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy
dołączyć skan:
• wypełniony i podpisany
Formularz ofertowy – Załącznik nr 2.
• wypełniony
i podpisany Opis przedmiotu zamówienia OPZ (wykaz asortymentowo ilościowy)
- Załącznik nr 1
• pełnomocnictwo do podpisania
oferty /w przypadku udzielenia/.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu
równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że
Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co
najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. W tym celu w przypadku zaoferowania produktu
równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć również
karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta
zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania
Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na
podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ
(w przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga się aby
zostałyone potwierdzone za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę, a złożone w
języku obcym innym niż język angielski składane są
wraz z tłumaczeniem
na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
·
w sprawach merytorycznych – Jacek Polit tel.: 47
701 34 33;
e-mail: jacek.polit@ra.policja.gov.pl;
·
w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
III.
OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH
ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem
złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego
akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie
postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie
wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs.
w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą
rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki
udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za
towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym
koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych
kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty
składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą
zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie
musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe
Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta
Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul.
11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia
zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę
najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-10-04 13:20 | Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
na
podstawie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
późn
zm.)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
5/2021
z
dnia
13
stycznia
2021r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęły
2
ważne
oferty.
Po
dokonaniu
badania
i
oceny
złożonych
ofert
Wydział
Łączności
i
Informatyki
KWP
zs.
w
Radomiu
jako
Zamawiający
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
jako
najkorzystniejsza
została
wybrana
oferta
firmy: F.H.U MIDI Michał Brewczyński ul. Dębowa 25 08-103 Nowe Iganie gm. Siedlce Wartość oferty: 24.231,00 zł brutto. Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. |
Komunikaty