Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-10-2022 10:29:00 |
Składania : | 25-10-2022 08:54:01 |
Otwarcia : | 24-10-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny
Zwracamy się z zapytaniem o możliwość dostawy:
Przedmiotem zamówienia jest: Utylizacja zużytego, uszkodzonego sprzętu i składników majątku ruchomego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Odbiór zużytego, uszkodzonego sprzętu i składników majątku ruchomego z siedzimy Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna
2. Załadunek zużytego, uszkodzonego sprzętu i składników majątku ruchomego,
3. Utylizację,
4. Wystawienie protokołu zużytego, uszkodzonego sprzętu i składników majątku ruchomego do utylizacji,
5. Wystawienie i dostarczenie faktury do zamawiającego oraz karty przekazania odpadu.
Wykaz do przekazania obejmie:
- Elektroodpady - 210 kg, (komputery, laptopy, serwer, drukarki),
- Elektroodpady - 100 kg ( telefony, kalkulator, magnetowid, niszczarka dokumentów, suszarka do rąk, ogrzewacz wody, spawarka)
- Meble i pozostałe odpady - 150 kg.
- Świetlówki o długości 120 i 60 cm - 146 szt., żarówki - 66 szt.
- Szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 do postępowania.
Informacje dodatkowe:
6.
Odbiór zużytego sprzetu: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-
Kamiennej ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna w godzinach pracy Urzędu
od Poniedziałku do Piątku 7.00-15.00
7. Termin złożenia oferty: do dnia 24.10.2022r. do godz. 12:00
8. Termin realizacji: do 7 dni od daty złożenia zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 25-17-388
- związanych z utylizacją zużytych materiałów eksploatacyjnych, sprzętu komputerowego tel. 41 25-17-316
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-10-25 08:54 | Michał Skórski |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
25.10.2022.
Postępowanie
anulowano.
Uzasadnienie: postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o zamówienie. |
2022-10-24 12:00 | Komunikat Zamawiającego | kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 2635,00 zł netto, brutto: 2845,80 zł |
2022-10-18 10:38 | Michał Skórski |
Klauzula
informacyjna
Zgodnie
z
art.
13
ust.
1
i
2
rozporządzenia
Parlamentu
Europejskiego
i
Rady
(UE)
2016/679
z
dnia
27
kwietnia
2016
r.
w
sprawie
ochrony
osób
fizycznych
w
związku
z
przetwarzaniem
danych
osobowych
i
w
sprawie
swobodnego
przepływu
takich
danych
oraz
uchylenia
dyrektywy
95/46/WE
(ogólne
rozporządzenie
o
ochronie
danych)
(Dz.
Urz.
UE
L
119
z
04.05.2016,
str.
1),
dalej
„RODO” |
Komunikaty