ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
1. Przedmiot zakupu:
Zakup części Huber według zestawienia.
• Oferta w walucie PLN netto.
• Koszty dostawy po stronie dostawcy.
• Nie ma możliwości negocjacji złożonej oferty.
• Nie ma możliwości składania oferty na zamiennik.
• Oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę a odmówi podpisania umowy po zakończonej aukcji będzie wykluczony z możliwości składania ofert w postępowaniach Zamawiającego na okres 12 miesięcy.
• Zamawiający może unieważnić aukcję z uwagi na oferowanie ceny zakupu przewyższającej kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia.
• Dostawa jednorazowa na podstawie zamówienia na adres ul. Dolna Wilda 126,
61-492 Poznań.
• Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPENNEXUS. Oferent, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest w następnym dniu po zakończeniu aukcji przesłać ofertę na papierze firmowym z wypełnionym załącznikiem na adres
e-mail. jozef.jasiczak@aquanet.pl
• Złożenie oferty przez oferenta jest jednoznacznym z akceptacją warunków określonych w zaproszeniu oraz umowie.
• W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez najkorzystniejszego oferenta lub rezygnacji z dalszego udziału, zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.
• Wszelkie pytania proszę składać wyłącznie poprzez OPENNEXUS.
• Gwarancja min. 6 miesięcy.
2. Warunki płatności
Płatność 30 dni od daty dostarczenia faktury.
3. Termin składania ofert w aukcji do 09.01.2017 roku godz. 11,00.