-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 688180
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Machowski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Komunikacji i Transportu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-10 08:22:00
-
Składania2022-11-24 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-11-24 11:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
KT.5410.3.345.2022.H Krosno, dnia 10 listopada 2022 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA
MIASTO KROSNO, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28a
tel. 13 4743714 fax.
13 4743714 ; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 370440809
OGŁASZA, że zamierza udzielić zamówienia na:
„Wykonanie
i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz
odbiór
i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych”
1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30195000-2 Tablice
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych zgodnych z wymogami i wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547) wraz z ramkami do tablic rejestracyjnych. Przedmiot zamówienia (tablice rejestracyjne) winien posiadać certyfikat ITS.
Zamawiający informuje, że przewidywana ilość tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie około:
1. tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 2500 kompletów;
2. tablice motorowerowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 200 sztuk;
3. tablice na przyczepy zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 150 sztuk;
4. tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 230 sztuk;
5. tablice indywidualne zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 10 kompletów;
6. tablice zabytkowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 10 kompletów;
7. tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone zabytkowe, w tym wtórniki - 10 kompletów;
8. tablice rejestracyjne motorowerowe zabytkowe, w tym wtórniki - 10 szt. (zamówienia tablic od dnia 1 maja 2023 r.);
9. tablice zabytkowe motocyklowe - 10 szt.
10. tymczasowe tablice rejestracyjne - 10 kompletów;
11. tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 50 kompletów;
12. tablice tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem - 5 kompletów;
13. profesjonalne tablice samochodowe - 5 kompletów.;
14. profesjonalne tablice motocyklowe - 5 szt.;
15. profesjonalne tablicy motorowerowe - 5szt.;
16. ramki tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jedno rzędowych - 4000 sztuk
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych wymienionych w §1 ust.1 pkt od 1 do 16 w przypadku braku zapotrzebowania. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć liczbę zamawianych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych w zależności od występującego zapotrzebowania.
Tablice lub materiały służące do ich produkcji muszą posiadać certyfikat na zgodność z warunkami technicznymi wydanymi przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. Każda zmiana wymogów i wzorów określonych w przepisach dotyczących tablic rejestracyjnych musi być uwzględniona przez wykonawcę i tablice dostarczane po dniu wejścia w życie przepisów określających nowe wymogi i wzory muszą im odpowiadać.
3. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie – 01.01.2023 r.
Zakończenie – 31.12.2023 r.
Terminy i
ilość dostaw częściowych: pierwsza dostawa będzie realizowana w miesiącu
styczniu 2023 roku, po podpisaniu umowy. Kolejna dostawa będzie realizowana w
następnych miesiącach
w terminie 3 dni od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego
o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy.
Sporadyczne zapotrzebowania na wtórniki tablic realizowane będą w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy (przesłanego faksem lub drogą elektroniczną).
4. W postępowaniu mogą wziąć udział
wykonawcy, spełniający warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Kryterium oceny ofert: cena - 100%.
· Tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 60,25 %
· Tablice motorowerowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 3 %
· Tablice na przyczepy zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 2 %
· Tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic -3 %;
· Tablice indywidualne zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, wtórniki tych tablic - 1 %;
· Tablice zabytkowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 1 %;
· Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone zabytkowe - 0,25 %;
· Tablice rejestracyjne motorowerowe zabytkowe - 0,25 % (zamówienia tablic od dnia 1 maja 2023 r.);
· Tablice zabytkowe motocyklowe - 1%
· Tymczasowe tablice rejestracyjne - 1 %;
· Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 1 %
· Tablice tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, w tym dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem - 1 %
· Profesjonalne tablice samochodowe - 0,25 %
· Profesjonalne tablice motocyklowe - 0,25 %
· Profesjonalne tablicy motorowerowe - 0,25 %
· Ramki tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jedno rzędowych - 24,50 %.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.
Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Urząd Miasta Krosna Wydział Komunikacji i Transportu ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno
Oferta na przetarg pn.: „Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych”.
Nie otwierać przed 24 listopada 2022 r. przed godziną 11.00.
Termin składania ofert upływa w dniu 24 listopada 2022 r.
do godz. 10.00 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica
2, pokój nr 10 , w dniu 24 listopada 2022 r. o godz. 11.00.
8. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z wykonawcami jest:
Grzegorz Kubit - w poniedziałek
- 7.30 – 16.30, wtorek - czwartek - 7.30 – 15.30, piątek - 7.30 - 14.30
tel. 13 47 43 711 - Wydział Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta w Krośnie,
ul. Staszica 2 – pokój 10.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?