Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2022 21:16:00 |
Składania : | 18-11-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 18-11-2022 11:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-11-25 13:22 | Agnieszka Kozłowska | Informacja o wyborze oferty. |
2022-11-25 13:06 | Agnieszka Kozłowska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-11-18 12:33 | Agnieszka Kozłowska | Informacja z otwarcia ofert |
2022-11-18 11:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE
PRZEZNACZONEJ
NA
REALIZACJĘ
ZAMÓWIENIA Dotyczy: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONIE 2022 – 2023 R. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto: • ZADANIE nr 1 - 100.656.00 zł brutto • ZADANIE nr 2 - 100.656.00 zł brutto • ZADANIE nr 3 - 81000,00 zł brutto • ZADANIE nr 4 - 81000,00 zł brutto • ZADANIE nr 5 - 314.880.00 zł brutto Łączna wartość zamienia: 678 192,00 zł (brutto) Kierownik Zamawiającego Witold Namyślak |
Komunikaty