Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów w postaci zużytych tonerów i tuszy do drukarek (różnych typów-około 1500 kg) – kod odpadu 160214

Marcin Wysocki
Akademia Policji w Szczytnie Oddział: Dział Łączności i Obsługi Informatycznej
Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2022 11:11:00
Składania : 28-11-2022 11:47:03
Otwarcia : 28-11-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiot zamówienia: Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów w postaci tonerów i tuszy do drukarek (różnych typów) – kod odpadu 160214

Zakres usługi :

    - jednorazowy odbiór z wyniesieniem z magazyn znajdującego się w obiekcie Policji

    - załadunek na pojazd użyty do wywozu odpadów

    - wywiezienie z terenu jednostki Policji

    - utylizacja tonerów i tuszy

zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726, 2127.)

Planowana do wywozu ilość wytworzonych odpadów: około 1500 kg

  • adres odbioru: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111,

12-100 Szczytno

  • oferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z odbiorem odpadów   tj. kosztów transportu ,załadunku jak tez innych dodatkowych opłat związanych z utylizacją;
  • termin płatności: przelew do 30 dni liczonych od dnia odbioru prawidłowo wystawionej faktury VAT;
  • termin wykonania : do 7 dni od daty otrzymania zamówienia;
  • kryterium wyboru Wykonawcy : najniższa cena;
  • kartridże mogą zawierać toner/tusz.

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:

  • jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia tj.
    • wykonawca (podwykonawca) winien posiadać wpis do rejestru o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726, 2127.) (w formularzu ofertowym należy wskazać nr rejestrowy BDO).
    • wykonawca (podwykonawca) jest zobowiązany dołączyć stosowne zezwolenia na zbieranie, przetwarzanie i transport odpadów, zgodnie z art. 27 oraz 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726, 2127.)
    • Podstawą do stwierdzenia ilości przyjętych odpadów będą potwierdzone przez Wykonawcę (podwykonawcę) karty przekazania odpadów przekazane przez Zamawiającego oraz wydruki z wagi (np. samochodowej) Wykonawcy
  • jest związany ofertą przez okres 14 dni od dnia zakończenia przyjmowania ofert 

Zamawiający informuje, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się złożeniem zamówienia.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 733 51 65

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Wymagania Zamawiającego – Działu Łączności i Obsługi Informatycznej Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie odnośnie niniejszego postępowania:

1) Zamówienia realizowane przez Zamawiającego za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl/wspol_szczytno , to znaczy, że nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy.

2) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

3) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

4) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 14 dni od zakończenia postępowania.

5) Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.

7) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą – Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.

8) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

9) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.

W przypadku przekroczenia wartości zamówienia powyżej 10000 zł netto wymagane będzie podpisanie umowy. W razie nie wyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2022-11-28 11:47 Marcin Wysocki Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje unieważnione ze względu na wadę opisu wyceny przedmiotu zamówienia. Postępowanie będzie powtórzone a wszyscy Wykonawcy zostaną zaproszenie na nowe postępowanie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów w postaci zużytych tonerów i tuszy do drukarek (różnych typów - około 1500 kg) – kod odpadu 160214 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726, 2127.) 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9866 PLN, EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 nr rejestrowy BDO - o wykonawca (podwykonawca) winien posiadać wpis do rejestru o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726, 2127.) (w formularzu ofertowym należy wskazać nr rejestrowy BDO). (0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
7 wykonawca (podwykonawca) jest zobowiązany dołączyć stosowne zezwolenia na zbieranie, przetwarzanie i transport odpadów, zgodnie z art. 27 oraz 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726, 2127.) - Proszę załączyć ww. zezwolenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 335