Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.2.20.2022 Wymiana oświetlenia biura Nadleśnictwa Limanowa wraz z pomiarem natężenia oświetlenia

Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2022 14:29:00
Składania : 02-12-2022 10:00:00
Otwarcia : 02-12-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED, na 1 piętrze budynku Nadleśnictwa Limanowa, spełniające normę PN-EN 12464-1, wraz dokonaniem pomiaru natężenia oświetlenia i sporządzeniem protokołu z dokonanych pomiarów. Po stronie Wykonawcy jest dostawa nowego oświetlenia LED, montaż, pomiary i sporządzenie protokołu, oraz odbiór starych lamp. Sumaryczna cena oferty musi obejmować wszystkie koszty jakie Wykonawca może ponieść podczas realizacji zamówienia.

Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania wizji lokalnej celem ustalenia kosztów jakie może ponieść realizując zamówienie. Na dzień dzisiejszy budynek Nadleśnictwa Limanowa wyposażony jest w oświetlenie lampami typu świetlówki. Wgląd do projektu budynku możliwy w siedzibie nadleśnictwa. W załączniku nr 1 do zapytania ofertowego zamieszczono Protokół z pomiarów oświetlenia pomieszczeń biura Nadleśnictwa Limanowa.


W obecnym stanie na piętrze Nadleśnictwa gdzie planowana jest wymiana oświetlenia - 13 pomieszczeń zainstalowane jest oświetlenie świetlówkami w oprawach o przybliżonych wymiarach: 120x20 cm (17 sztuk), 60x20 cm (7 sztuk) oraz jeden plafon okrągły fi 35cm.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający wymaga podczas składania oferty podanie okresu gwarancji na instalowane elementy. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.

Zamawiający w przypadku wystarczających środków na zakup i montaż większej ilości nowych lamp, korzystając z oferty składanej przez Wykonawcę zastrzega możliwość złożenia dodatkowego zlecenia.


Kryteria oceny ofert:  

       1) Cena – 80%. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty, które może ponieść Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, w tym koszt dostaw. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

       C = Cn/Co x100 pkt x 80 %

       gdzie:

       C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,

       Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,

       Co - cena oferty ocenianej.

        2) Gwarancja – 20%. Wykonawca zobowiązany będzie do podania okresu na jaki udziela gwarancję do wymiany uszkodzonych elementów oświetlenia.

       Za wskazanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego przez Zamawiającego - 6 miesięcy Wykonawca otrzyma 0 pkt.

       Za wskazanie 1 roku Wykonawca otrzyma 10 pkt,

       Za wskazanie 2 lat godzin Wykonawca otrzyma 20 pkt.

      

       Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający wybierze ofertę która uzyska najwyższą liczbę punktów.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 539 530 993

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1 Protokół pomiarów natężenia oświetlenia.pdf pdf 7342.07 2022-11-23 14:29:00 Postępowanie
Zał. 3 Oświadczenie.docx docx 13.32 2022-11-23 14:29:00 Kryterium
Zał. 2 Klauzula RODO.docx docx 25.19 2022-11-23 14:29:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oferta Wartość za całe zamówienie 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2780 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres gwarancji 20% Wykonawca zobowiązany będzie do podania okresu na jaki udziela gwarancję do wymiany uszkodzonych elementów oświetlenia. Proszę o podanie okresu gwarancji. (0)
3 Termin realizacji - Do 31.12.2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie Wykonawcy - Proszę o zapoznanie się z klauzulą RODO oraz podpisanie i załączenie oświadczenia podczas składania oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. 3 Oświadczenie. [...].docx

Zał. 2 Klauzula RODO [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 273