Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2022 13:49:00 |
Składania : | 16-12-2022 14:00:00 |
Otwarcia : | 16-12-2022 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W treści zapytania:
Referat Nieruchomości i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suszu zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania usługi rzeczoznawcy majątkowego w zakresie „Wyceny nieruchomości w roku 2023”na potrzeby gospodarki nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Suszu w 2023 roku.
1. Przedmiot zapytania ofertowego – usługa w zakresie „Wyceny nieruchomości w roku 2023” na potrzeby gospodarki nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Suszu z podziałem na 9 zadań.
2. Wykaz usług/zadań wyszczególniony jest w pozycji: "Opis przedmiotu zamówienia".
3. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023r.
4. Oceny wypełniania kryteriów każdego z zadań dokonuje się poprzez porównanie oferty badanej do oferty najkorzystniejszej.
5. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
6. Do zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający nie gwarantuje zlecenia poszczególnych usług. Zlecenia wymienione w formularzu ofertowym mają charakter wyłącznie szacunkowy w celu dokonania wyboru oferty.
8. Wykonawca wykonywać będzie usługi - zadania wskazane w Formularzu ofertowym sukcesywnie, na podstawie zleceń Zamawiającego. Każdą ze zleconych usług Wykonawca wykona w terminie 21 dni od dnia zlecenia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 89 5374192 wew. 54;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty