Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-01-2023 08:24:00 |
Składania : | 09-01-2023 07:00:00 |
Otwarcia : | 09-01-2023 07:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 33/8757580
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-01-05 13:52 | Katarzyna Bołdys |
Zamawiający
informuje,
iż
zostały
zadane
pytania
i
poniżej
podaje
treść
pytań
i
udzielonych
odpowiedzi: 1. W związku z pkt 2 ppkt c) Opisu Przedmiotu Zamówienia prosimy o wyrażenie zgody na ważenie odpadów na posiadającej ważną legalizację wadze ręcznej, bez możliwości wydruku. Z uwagi na relatywnie niewielkie ilości odpadów do odbioru w tygodniu (ok. 100-150kg/odbiór) wywóz odpadów może odbywać się autem dostawczym do 3,5 t, który nie jest wyposażony w wagę platformową z elektronicznym wydrukiem. Pragniemy nadmienić, że ważenie wykonywane w obecności Zamawiającego zapewnia kontrolę poprawności pomiaru masy odpadów. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę 2. W pkt 2 ppkt d) Opisu Przedmiotu Zamówienia Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zezwolenia/pozwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. Prosimy o wykreślenie tego wymogu, ponieważ od 24 stycznia 2018 r. tj. od dnia, w którym utworzono Rejestr BDO, zezwolenia na transport odpadów nie są już wydawane. W ich miejsce wprowadzony został obowiązek posiadania przez przedsiębiorcę transportującego odpady wpisu w Rejestrze BDO. Potwierdzeniem realizacji tego obowiązku jest niepowtarzalny, przypisany indywidualnie do danego przedsiębiorcy numer rejestrowy w BDO. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż w ogłaszanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokona zmian w opisie przedmiotu zamówienia 3. Prosimy o przyjęcie w pkt 2 ppkt d) Opis Przedmiotu Zamówienia zapisu w brzmieniu: „d) złożenia zezwolenia na przetwarzanie odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2022, poz.699.) oraz wpisu do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022, poz.699); lub stosowną umowę z jednostką zajmującą się unieszkodliwianiem odpadów na terenie województwa małopolskiego gwarantującego ciągłość prowadzenia działalności w zakresie zamówienia oraz wpis do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022, poz.699)”. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż w ogłaszanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokona zmian w opisie przedmiotu zamówienia 4. Czy Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy pojemników kołowych do gromadzenia odpadów medycznych ? Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga 5. Prosimy o wyrażenie zgody na odbiór odpadów z częstotliwością co 2 tygodnie. Z uwagi na względnie nieduże ilości odpadów do odbioru w tygodniu (ok. 100- 150kg/odbiór) wywóz odpadów może odbywać się z proponowaną powyżej częstotliwością, w zgodzie z przepisami prawa w tym zakresie. Wpłynie to także korzystnie na cenę usługi, co leży w dobrze pojętym interesie Zamawiającego. Odpowiedź: Zamawiający wyrazi zgodę z zastrzeżeniem, że w przypadku konieczności odbioru odpadów ze względu na ich dużą ilość ( po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Odbiorcą) Wykonawca nie naliczy dodatkowych kosztów za transport. Częstotliwość odbioru odpadów musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. |
Komunikaty