Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa ul. Batalionów Chłopskich bis w Lęborku

Aleksandra Wróblewska
Urząd Miasta Lębork
Termin:
Zamieszczenia : 10-01-2023 10:47:00
Składania : 23-01-2023 10:00:00
Otwarcia : 23-01-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 I. Charakterystyka zadania

1.Zadanie polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy ul. Batalionów Chłopskich w Lęborku -  bis wraz z rozbudową oświetlenia, kanalizacją deszczową
i rozwiązaniem wszystkich kolizji.

2.Zadanie obejmuje zaprojektowanie:

2.1.  Nowego połączenia ul. Batalionów Chłopskich z ul. Al. Wolności poprzez działkę nr 280/4;

2.2.  Maksymalnej liczby miejsc postojowych w pasie nowego odcinka ulicy;

2.3.  Oświetlenia ulicznego;

2.4.  Kanalizacji deszczowej;

2.5.  Rozwiązań projektowych dla wszystkich kolizji (Zamawiający nie uzyskiwał warunków przebudowy kolidującej infrastruktury)

3. W zakresie projektu należy uwzględnić niezbędne podziały nieruchomości.

4. Wykonawca zleci we własnym zakresie opracowanie mapy do celów projektowych dla zadania.

5. Wykonać badania gruntowe w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.

6. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ZRID na opracowaną dokumentację projektową.

7. Uzyskać decyzje, opinie, sprawdzenia, warunki uzgodnienia i zatwierdzenia dokumentacji projektowej wymagane przepisami prawa, w tym uzgodnienia z zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż., sanit.-hig., bhp, ochroną środowiska i innych wymaganych do uzyskania decyzji ZRID                   w tym uzyskać decyzję zatwierdzającą projekt docelowej organizacji ruchu.

 

II. Termin realizacji:

1. Termin realizacji zamówienia : do 11 miesięcy od daty zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem decyzji ZRID).

2. Za  ostateczny termin wykonania zadania uważa się termin przedłożenia wszystkich elementów dokumentacji projektowej o których mowa w punkcie 3 niniejszego rozdziału i decyzji ZRID (Wykonawca w terminie do 2 miesięcy od uzyskania ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej sporządzi dokumentację geodezyjną z wyznaczenia ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału).

3.     W zakresie oferty należy uwzględnić wykonanie następujących elementów dokumentacji projektowej:

3.1. Projekt budowlany  - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2454) - po 5 egzemplarzy dla zamawiającego w tym 2 egzemplarze zatwierdzone przez organ wydający pozwolenie na budowę i 3 dodatkowe egzemplarze wraz                         z wersją elektroniczną (2 egz.)

3.2. Projekt wykonawczy (osobno dla każdej branży) – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii  z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2454)   - po 3 egzemplarze dla zamawiającego wraz z wersją elektroniczną (2 egz.),

3.3. Projekt organizacji ruchu – uzgodniony – w 3 egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.:doc, pdf),

3.4. Kosztorys inwestorski zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. poz. 2458) w 1 egzemplarzu wraz z wersją elektroniczną zapisaną  w ogólnie dostępnym formacie (np.:doc, pdf,),

3.5. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (osobno dla każdej branży) – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania                  i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2454) - w 3 egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.:doc, pdf, ),

3.6. Przedmiar robót (osobno dla każdej branży) – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju                  i Technologii     z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2454)  - w 3 egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.:doc, pdf,),

3.7. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy ich opracowanie jest wymagane - w 5 egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.:doc, pdf, inne),

 

4. Sposób i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej do dnia 23.01.2023 roku                     do godz. 10 00.

5. Kryterium oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

Oferta z najniższą ceną uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą.

 

6.  Zlecenie realizacji zamówienia:

  1. Projekt umowy na wykonanie zamówienia stanowi załącznik nr 1.
  2. Możliwy jest podział zamówienia na elementy i dokonywanie płatności po odbiorach poszczególnych elementów, zgodnie z zatwierdzonym przez obie strony harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy.
  3. Należność za wykonanie przedmiotu umowy będzie regulowana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 14 dni liczonych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy.

 

  1. Uwagi formalne:

1       Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest Romuald Babul, Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego w Lęborku,                           tel. 59 8637 753,  e-mail : inwestycje@um.lebork.pl .

2       W przypadku pytań związanych z obsługą platformy prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexcus pod nr 22 101 02 02, czynnym                     od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis przedmiotu zamówienia.doc doc 79.5 2023-01-13 11:33:35 Postępowanie
Umowa projekt.doc doc 99 2023-01-13 11:33:38 Postępowanie

Komunikaty

2023-01-24 08:35 Aleksandra Wróblewska Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty tj. Oferty nr 1 – M PROJEKT Michał Maślanka, ul. Modrzewiowa 17, 83-330 Pępowo. Wpłynęły 3 oferty:
Lp. Nazwa oferenta Cena oferty netto (PLN) Cena oferty brutto (PLN)
1. M PROJEKT Michał Maślanka, ul. Modrzewiowa 17, 83-330 Pępowo, NIP: 5891873398 61 000,00 75 030,00
2. MMM Group Krzysztof Gordziej, ul. Strażacka 24, 84-239 Bolszewo, NIP: 5882037136 243 100,00 299 013,00
3. PIDD Mariusz Chyła, ul. Kartuska 93/12, 80-136 Gdańsk, NIP: 5832784210 71 541,23 87 995,71

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 11 miesięcy - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 450