Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-01-2023 14:12:00 |
Składania : | 03-02-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | 03-02-2023 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.8.2023.KŁ
Wycinka drzew i uporządkowanie terenu oraz wykonanie inwentaryzacji drzewostanu
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu zamówienia
nr 845/1, 845/2, 847,
848/2, 848/3, 849/2, 857/3, obręb 27, ul. Michała Rosnowskiego
nr 858/4, 829/2, 834/2, 835/12, obręb 27, ul. Stanisława Sulimy oraz wykonanie
cięć sanitarno-selekcyjnych drzew na działce nr 857/4, obręb 27.
Przeprowadzenie wycinki drzew i krzewów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 916 z późn. zm.).
Na przedmiotowym obszarze stwierdzone zostało występowanie gatunków flory i fauny objętej ochroną prawną na podstawie przepisów odrębnych. Przeprowadzenie wycinki powinno respektować przepisy art. 51 i art. 52 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, w stosunku do dziko występujących roślin, grzybów i zwierząt objętych ochroną gatunkową.
Wycinka drzew i krzewów niewymagających uzyskania zezwolenia na usunięcie na terenie wyszczególnionym powyżej w terminie do 14 marca 2023 r.
Drzewa stanowią składnik majątkowy Gminy Miasto Elbląg, obligatoryjne jest oszacowanie wartości drewna pozyskanego w ramach wycinki i dokonanie rozliczenia pozyskanego drewna z Zarządem Zieleni Miejskiej w Elblągu.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia – dzień udzielenia zamówienia
data zakończenia – 14.03.2023 r.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY.
3. W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
4. Cena nie podlega waloryzacji.
5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usług wycinki drzew polegających na wycince drzew na obszarze minimum 2 hektarów, każdej.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 3 lutego 2023 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY,
b) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ USŁUG oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Krzysztof Łubniewski – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 406, telefon 55 239-31-27, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX. PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
XI. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – projekt Umowy
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ USŁUG.
2023-02-09 12:53 | Krzysztof Łubniewski |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.8.2023.KŁ
„Wycinka
drzew
i uporządkowanie terenu oraz wykonanie inwentaryzacji drzewostanu (działki przy ulicy Rosnowskiego i Sulimy)” wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu ofertowym, tj. cena (brutto) - 100%. Wybrano ofertę firmy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „TETRA-DREW” Wojciech Woliński, ul. Królewiecka 299/10 82-300 Elbląg, cena (brutto) oferty: 36 039.00 zł |
2023-02-01 10:43 | Krzysztof Łubniewski |
Zamawiający
informuje,
że
przy
obliczeniu
ceny
Brutto
za
wykonanie
Usługi
należy
przyjąć
stawkę
Vat
w
wysokości
23%. Zamawiający informuję, że termin składania ofert został zmieniony z dnia 2 lutego 2023 r. na dzień 3 lutego 2023 r. |
2023-01-31 13:13 | Krzysztof Łubniewski | Zamawiający informuję, że termin składania ofert został zmieniony z dnia 1 lutego 2023 r. na dzień 2 lutego 2023 r. |
Komunikaty