Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-02-2023 14:32:00 |
Składania : | 10-02-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE
OFERTOWE WARP-1/Z/2023
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.
ul. Piekary 19, 61-823 Poznań
NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00, faks 61 656 35 66
Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone na podstawie
regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości
poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710). Zamówienie finansowane
jest ze środków własnych.
II.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem zamówienia Wielkopolskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. jest zakup
i sukcesywna dostawa artykułów
spożywczych i środków czystości.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik nr 1 – formularz cenowy.
3.
Zamówione artykuły spożywcze powinny być z co
najmniej 4 miesięcznym terminem ważności liczonym od dnia dostawy.
4.
Dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb
Zamawiającego będą dostarczane sukcesywnie
(1-2 razy w kwartale) do siedziby Zamawiającego ul. Piekary 19, 61-823 Poznań
oraz do oddziału w Pile, ul. Grunwaldzka 2, po uprzednim złożeniu zamówienia
przez wskazanego przez WARP Sp. z o.o. w umowie pracownika na podany przez
Wykonawcę adres poczty elektronicznej w
terminie nie dłuższym niż 3 dni od złożenia zamówienia.
5.
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wniesienie
artykułów spożywczych do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego
w jego siedzibie (parter, piętra IV, IX-XI) oraz oddziale.
6.
Zamawiane artykuły spożywcze winny być
dostarczane w nienaruszonych opakowaniach transportem Wykonawcy.
7.
Nazwa dostarczonego towaru na fakturze VAT
musi być zgodna z nazwą na opakowaniu
i zamówieniem Zamawiającego.
8.
W przypadku dostarczenia artykułów
niezgodnych z warunkami zamówienia (co do braków ilościowych, jakości oraz
terminu przydatności do spożycia), zamawiający zastrzega sobie prawo do
reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 5 dni roboczych od daty
zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego artykułu na nowy,
wolny od wad i uzupełnić braki ilościowe w dostawie.
9.
Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego
zamówienia dostarczyć protokół odbioru zgodny ze zleceniem Zamawiającego, który
jest podstawą do wystawienia częściowej faktury VAT.
10.
Kod CPV: 15800000-6 – Różne
produkty spożywcze
39830000-9 – Środki czyszczące
III.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia.
1.
W celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
b)
Wypełniony formularz cenowy (załącznik
nr 1),
c)
Wypełniony formularz ofertowy (załącznik
nr 2),
d)
oświadczenie dot. przesłanek
wykluczenia (załącznik nr 3),
e)
oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.
13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 4).
2.
Z niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:
·
uczestniczeniu w
spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
·
posiadaniu co najmniej
10% udziałów lub akcji,
·
pełnieniu funkcji
członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
·
pozostawaniu w
związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV.
PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1.
Ofertę należy składać w postaci plików PDF.
2.
Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem
osobistym (zaawansowanym podpisem
elektronicznym) przez osobę/osoby
uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
(wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź
umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego
pełnomocnictwa.
3.
Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę do zamówienia. Złożenie większej
liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty
wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
danego Wykonawcę.
4.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w
złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem
terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje
wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.
5.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert wariantowych.
7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.
8.
Niezłożenie dokumentów oraz nie spełnienie warunków udziału w
postepowaniu określonych w pkt. III i IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.
V.
TERMIN
I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1.
Ofertę należy składać w postaci plików PDF na
platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
2.
Oferty należy składać w
terminie do 10.02.2023 r. do godziny 12:00.
3.
Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
4.
Za
datę wpływu oferty,
dokumentów, oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się
datę ich wczytania
do systemu (przesłania na Platformę).
5.
Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w
sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: andrzej.janowski@warp.org.pl oraz
p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00, e-mail: maciej.mackowiak@warp.org.pl.
VI.
KRYTERIUM
WYBORU OFERTY:
Zamawiający
przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:
· 100%
cena
VII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY:
O wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za pośrednictwem
platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
VIII. ZWIAZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany
złożoną ofertą przez
okres 30 dni
kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość
przedłużenia tego terminu.
IX.
PŁATNOŚCI:
Płatność za wykonanie
zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia
dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
X.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca świadczyć
będzie usługę w okresie od daty zawarcia umowy do
10 grudnia 2023 r.
XI.
ZASTOSOWANA PROCEDURA:
1.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie
zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty
określonej w art. 2
ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r., poz. 1710).
2.
Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem
zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
3.
Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany zapisów
zapytania ofertowego przed
upływem terminu składania ofert.
4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia niniejszego
postępowania na każdym jego
etapie - bez podania przyczyn,
w szczególności bez wyłonienia
najkorzystniejszej oferty, a także po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty,
a przed zawarciem umowy.
5.
Zamawiający zastrzega sobie
prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez
Oferentów informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od
Oferentów wyjaśnień. W przypadku braku dostarczonych dokumentów za wyjątkiem
formularza ofertowego Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawców do uzupełnienia
dokumentów.
6.
Zamawiający wykluczy z
postępowania Oferentów, co do których, wskutek sprawdzenia wiarygodności
oferty, poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z
prawdą.
7.
Zamawiający zastrzega sobie
prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi Oferentami, którzy nie zostali
wykluczeni z postępowania.
8.
Zamawiający zastrzega sobie
możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia
umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
Załączniki:
Załącznik
nr 1 do WARP-1/Z/2023 – Formularz cenowy,
Załącznik
nr 2 do WARP-1/Z/2023 – Formularz ofertowy,
Załącznik
nr 3 do WARP-1/Z/2023 – Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia,
Załącznik nr 4
do WARP-1/Z/2023 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2023-02-14 12:29 | Zamówienia Publiczne |
Dzień
dobry,
w załączeniu przesyłamy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. Z poważaniem, Zamówienia WARP |
Komunikaty