- Strona główna
- Postępowanie ID 726620
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 726620 :
MTP/2023/DAL3/1 Świadczenie usług spedycyjnych na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. w okresie od 01 lipca 2023 do 30 czerwca 2026
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Krasiński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-02-10 11:33:00
-
Składania2023-03-10 11:55:00
-
Otwarcie ofert2023-03-10 12:00:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
DOKUMENTACJA
OFERTOWA
Nr MTP/2023/DAL3/1
Świadczenie
usług spedycyjnych na
terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. w okresie od 01 lipca
2023 do 30 czerwca 2026
Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/mtp
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania
ofertowego.
Zamawiający nie podlega
przepisom ustawy z 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.
U. z 2021r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.
Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze
wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią
komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
1. ZAMAWIAJĄCY
Międzynarodowe
Targi Poznańskie sp. z o.o.
ul.
Głogowska 14
60-734
Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 362 346 000,00 PLN
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Świadczenie usług spedycyjnych na rzecz
klientów MTP na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. w
Poznaniu od 01 lipca 2023 do 30 czerwca
2026 w zakresie:
1)
Dostarczania
eksponatów targowych na stoiska i elementów wyposażenia stoisk
z i na środki transportu w trakcie montażu i demontażu targów,
2)
Wywozu,
przechowywania i dowozu opakowań,
3)
Składowania
eksponatów targowych, elementów wyposażenia stoisk lub opakowań,
4)
Zgłaszania
ładunku do odprawy celnej i załatwiania spraw z tym związanych,
5)
Transportu
eksponatów od wskazanego miejsca podjęcia do wskazanego miejsca dostarczenia (w
kraju i za granicą).
2.2. Każdorazowo podstawą świadczenia usługi
jest zlecenie wystawcy / uczestnika targów obsługiwane indywidulanie przez
Oferenta. Usługi mogą być świadczone w godzinach otwarcia pawilonów
wystawienniczych.
2.3. Zamawiający oczekuje
świadczenia usługi również w dniach ustawowo wolnych od pracy przypadających w
okresie montażu, demontażu targów i innych wydarzeń.
2.4. W celu właściwego wykonania usług
spedycyjnych Oferent powinien dysponować niżej wymienionymi rodzajami sprzętu:
1)
Wózkami
widłowymi o nośności niezbędnej do wykonania prac,
przy czym:
- o nośności do 8 t, wymagany napęd elektryczny lub gazowy,
- o
nośności ponad 8 t, dopuszczalny napęd olejowy spełniający wymagania norm
ochrony środowiska,
2)
Dźwigami
samochodowymi,
3)
Ręcznymi
wózkami do przewozu palet.
Wymieniony sprzęt musi być sprawny
technicznie i posiadać aktualną decyzję
Urzędu Dozoru Technicznego o zezwoleniu na eksploatację.
2.5.
Posiadany
przez Oferenta sprzęt może być wykorzystywany do prac na terenie MTP po
wykupieniu kart paszportowych. Karta paszportowa jednoznacznie identyfikuje
sprzęt i umożliwia wjazd sprzętu na teren MTP. Ręczne wózki do przewozu palet
zwolnione są z obowiązku posiadania kart paszportowych.
2.6. Zamawiający
stosuje dwa rodzaje kart paszportowych :
·
roczna
– pozwala na wykorzystywanie sprzętu podczas prac spedycyjnych
w okresach montażu i demontażu wszystkich targów i innych wydarzeń odbywających
się w danym roku;
- okresowa
– pozwala na wykorzystywanie sprzętu podczas prac spedycyjnych
w okresie montażu i demontażu wybranych targów (bloku targów odbywających się w terminie ważności karty). Karty okresowe wystawiane są na sprzęt dodatkowy, na który nie wykupiono kart rocznych.
[OPCJA]
Zamawiający, jako
prawo opcji rozważa możliwość zastosowania
rozwiązania rozliczenia z tytułu świadczenia usług spedycyjnych dla
wystawców i organizatorów na terenie MTP, z danym Oferentem w systemie
prowizyjnym, po każdym wydarzeniu lub odbywającym się w tym samym czasie
bloku wydarzeń. System prowizyjny nie jest obecnie stosowany przez
Zamawiającego i może być rozpatrywany wyłącznie jako prawo opcji.
2.7. Zamawiający oczekuje doświadczenia Oferenta
we współpracy z ośrodkami targowymi w kraju lub za granicą oraz wymaga, aby
personel Oferenta realizujący prace na terenie Zamawiającego posiadał wymagane
prawem, potwierdzone stosownymi świadectwami przygotowanie zawodowe.
2.8. Zamawiający opracuje i przekaże wykonawcom
usług spedycyjnych Cennik Jednolitych Maksymalnych Taryf Opłat
Spedycyjnych, który powstanie w wyniku niniejszego postępowania ofertowego.
Zamawiający oczekuje traktowania zawartych w nim cen jako cen maksymalnych
dla usług świadczonych na jego terenie stosowanych w maksymalnym jego
pułapie przez Oferenta wyłącznie w drodze prowadzonych negocjacji z wystawcami
i organizatorami na terenie MTP.
2.9. Zamawiający nie zapewnia wybranym Oferentom
możliwości stałej siedziby na jego
terenie. Oferent powinien dysponować bazą biurową i sprzętową oraz
magazynową poza terenem Zamawiającego. W miarę posiadanych możliwości
Zamawiający udostępni Oferentowi odpłatnie powierzchnię biurową i miejsce na
sprzęt oraz powierzchnię magazynową na terenie MTP.
2.10. Wybrany Oferent przedstawi ważne
ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej (OC)
Spedytora w odniesieniu do usług świadczonych wyłącznie na terenie MTP, do
wysokości sumy gwarantowanej na jedno zdarzenie minimum 2 000 000 PLN.
2.11. Aktualny kalendarz wydarzeń targowych
dostępny jest na stronie https://www.mtp.pl/pl/kalendarium. Zamawiający zastrzega możliwości
dokonywania bieżących zmian w dostępnym na stronie kalendarzu wydarzeń.
3. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
3.1.
Ofertę
i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w
formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.
3.2.
Oferent
może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
3.3.
Oferta
powinna zawierać:
1)
Wypełniony
i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku
złożenia przez Oferenta oferty bez użycia załączonego formularza, złożona
oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi
zawierać wszelkie informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające
z zawartości formularza ofertowego,
2)
Pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty,
3)
Parafowany
projekt umowy wraz z cennikiem stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej
Dokumentacji Ofertowej,
4)
Dane
finansowe Oferenta – załącznik nr 3,
5)
Wykaz
sprzętu planowanego do świadczenia
usług spedycyjnych na rzecz organizatorów i uczestników na terenie MTP –
załącznik nr 4,
6)
Informacje o zatrudnieniu, kwalifikacjach technicznych
oraz doświadczeniu Oferenta - załącznik nr 5.
7)
[OPCJA] – opcjonalnie Wykonawca, jeżeli uzna to za
zasadne, może wskazać proponowany przez siebie sposób rozliczenia prowizyjnego po każdym wydarzeniu
lub odbywającym się w tym samym czasie bloku wydarzeń. Propozycja dotycząca
systemu prowizyjnego nie jest obligatoryjna z punktu widzenia składanej oferty
i stanowi wyłącznie prawo opcji po stronie Zamawiającego.
3.4.
Oferta
powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby
upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Oferenta lub
posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania.
3.5.
Wszystkie
oferowane stawki cennika są w kwotach brutto, a opłaty paszportowe w kwotach
netto i będą zwiększone o należny podatek VAT.
3.6.
Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.7.
Nie
dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
4. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą
wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
5. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)
Oferentów, którzy w ciągu ostatnich
trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub
wykonując je nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,
2)
Oferentów, którzy na dzień składania
oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze
dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych
podmiotów),
3)
Oferentów, w stosunku do których
otwarto likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,
4)
Oferentów, którzy wykonywali czynności
związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w celu
sporządzenia oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych czynności,
5)
Oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe
informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
6)
Zamawiający
wyklucza możliwość udziału w postępowaniu Oferenta posiadającego zaległości płatnicze wobec Zamawiającego.
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć
za pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany
przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej
Dokumentacji Ofertowej.
Ofertę należy złożyć
poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków
formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera
dokumentacja.
Oferta musi zawierać:
1)
Wypełnione
załączniki do dokumentacji,
2)
Kwoty
brutto lub netto, które będą zwiększone o należny podatek VAT,
3)
Aktualne
dokumenty uwiarygadniające Oferenta – wypis z KRS lub CEIDG.
7. KRYTERIA WYBORU OFERENTA
7.1. Każda oferta podlega
indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
1)
Zaproponowane
stawki i opłaty,
2)
Zaproponowany
sprzęt (jego ilość i rodzaj) do realizacji zadania,
3)
Wiedza
i doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
4)
Wiarygodność
ekonomiczna Oferenta.
7.2.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru Oferenta.
7.3. Zamawiający odrzuci
ofertę o najniższych stawkach i opłatach, jeżeli zostanie ona uznana za
nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.
7.4. Zamawiający dopuszcza
możliwość wyboru do realizacji zadania jednego lub dwóch Oferentów.
8. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
8.1.
Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do
Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w
terminie nie później niż do dnia 24.02.2023r. godz. 11.00. Oferent zadaje pytanie za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
8.2.
Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w
formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom
postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
8.3.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy
o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel.
22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl
8.4.
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania
Oferentów.
9. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 10.03.2023r. do godz. 11.55.
10. OTWARCIE OFERT
10.1.
Komisyjne
otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.
10.2.
Zamawiający
przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.
10.3.
Oferty
niezaszyfrowane nie będą brane pod uwagę.
11. OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Oferent, którego ofertę wybrano zostanie
powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach
postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym Oferentom.
12. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają
sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA
Oferent w terminie do 14 dni od chwili
ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć podpisaną przez siebie
umowę zgodną z warunkami określonymi w ofercie.
Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w
terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie
spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres
związania ofertą.
Załączniki:
Nr 1
– Formularz ofertowy,
Nr 2
– Projekt umowy wraz z cennikiem,
Nr 3
– Dane finansowe Oferenta,
Nr 4
– Wykaz sprzętu,
Nr 5
– Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie Oferenta.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
