Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup mebli do gabinetu kierownika szkolenia praktycznego w ZSOiO w Pruszczu Gdańskim zgodnie z załącznikiem nr 1.

Izabela Ślozowska
Powiat Gdański Oddział: Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących
Termin:
Zamieszczenia : 20-02-2023 11:49:00
Składania : 07-03-2023 11:44:47
Otwarcia : 27-02-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

nr sprawy   5/ZSOiO/2023

Zamawiający: Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących przy ul. Wojska Polskiego 4 reprezentowany przez Dyrektora Krzysztofa Niecko

1.    Zaprasza do złożenia oferty na:  Zakup mebli do gabinetu kierownika szkolenia praktycznego w ZSOiO w Pruszczu Gdańskim zgodnie z załącznikiem nr 1.

 

2.    Termin realizacji zamówienia: kwiecień 2023r.

 

3.    Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących przy ul. Wojska Polskiego 4,
 tel. (058) 682-35-10

 

4.    Kryteria wyboru oferty: najniższa cena 100%

 

5.    Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Formularz ofertowy

Formularz cenowy

6.    Z Dostawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 

7.    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagany):

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

8.    Warunki gwarancji: 12 miesięcy

 

9.    Sposób przygotowania oferty:

̵          Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę,

̵          Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, ręcznie, na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,

̵          kopie dokumentów powinny być przez Dostawcę poświadczone za zgodność z oryginałem,

̵          dokumenty, które wymagane są jako wzory dokumentów należy sporządzić wg załączonych wzorów z podaniem wszystkich wymienionych w nich danych,

̵          w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Dostawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru, ewidencji itp. oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, itp.

̵          wskazane jest, aby wszystkie strony oferty zawierające treść były podpisane przez osobę wymienioną w formularzu ofertowym,

̵          wszystkie miejsca w dokumentach oferty, w których Dostawca po napisaniu naniósł zmiany, winny być również podpisane przez osobę, o której mowa powyżej,

̵          wskazane jest, aby opakowanie zewnętrzne było zaadresowane wg następującego wzoru:

Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim

Ul. Wojska Polskiego 4; 83-000 Pruszcz Gdański          

 

  1. Oferta na: Zakup mebli do gabinetu kierownika szkolenia praktycznego w ZSOiO w    Pruszczu Gdańskim zgodnie z załącznikiem nr 1.

 

 

̵          Dostawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert i wymaga to formy pisemnej,

̵          zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta; dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ZMIANA,

̵          powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta; dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem WYCOFANIE.

11.  Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 27.02.2023 roku, do godziny 09:00 w sekretariacie szkoły Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim bud. nr 1. lub przez platformazakupowa.pl

                                                                                 

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oferta na zapytanie ofertowe - gab. kier. szkolenia praktycznego 2023.docx docx 14.06 2023-02-20 11:49:00 Postępowanie
Umowa - gab. kier. szkol. praktycznego 2023.DOCX DOCX 168.19 2023-02-20 11:49:00 Postępowanie
zapyt ofert - kier szkol prakt..docx docx 13.23 2023-02-20 11:49:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-03-07 11:44 Izabela Ślozowska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W związku z tym, iż cena większości ofert złożonych w postępowaniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, pozostałe oferty nie spełniają oczekiwań wizualnych i estetycznych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21.04.2023 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 471