Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: P14/2023 Dostawa koagulantu dla oczyszczalni ścieków ZPWiK sp. z o.o. w Zabrzu

Termin:
Zamieszczenia : 03-03-2023 09:14:00
Składania : 20-03-2023 12:00:00
Otwarcia : 20-03-2023 12:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana podpisem zaufanym albo elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3_Załącznik nr 3 do SWZ_OŚWIADCZENIE UWZGLĘDANIAJĄCE PRZESŁANKI WYKLUCZENIA Z ART.7 UST.1.docx docx 26.5 2023-03-03 09:14:00 Postępowanie
4_Załącznik nr 4 do SWZ_Wzór umowy.pdf pdf 162.41 2023-03-03 09:14:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 254.78 2023-03-03 09:14:00 Postępowanie
0_Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 213.62 2023-03-03 09:14:00 Postępowanie
1_Załącznik nr 1 do SWZ_Formularz oferty.doc doc 69 2023-03-03 09:14:00 Postępowanie
2_Załącznik nr 2 do SWZ_ Wykaz zrealizowanych dostaw.doc doc 41.5 2023-03-03 09:14:00 Postępowanie
3_Informacja z otwarcia ofert (2).pdf pdf 256.09 2023-03-20 12:34:40 Publiczna wiadomość
7_Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 236.85 2023-03-28 11:45:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-28 11:45 Małgorzata Tatarek Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

7_Zawiadomienie o wy [...].pdf

2023-03-20 12:34 Adrian Wacławczyk Informacja z otwarcia ofert.

3_Informacja z otwar [...].pdf

2023-03-20 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 285 000,00 złotych netto, 350 550,00 złotych brutto.
2023-03-14 10:09 Małgorzata Tatarek Odpowiedzi na pytania Wykonawcy

Pytanie 1.

Firma zwraca się z uprzejmą prośbą o skrócenie czasu obwiązywania umowy do 6 miesięcy lub dodanie w projekcie umowy następującego zapisu: Strony dopuszczają możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ceny jednostkowej w następstwie nieprzewidzianych i wyjątkowych sytuacji gospodarczo-finansowych skutkujących nagłym wzrostem cen, mających wpływ na poziom cen asortymentu objętego niniejszą umową. Zwiększenie lub zmniejszenie ceny jednostkowej musi zostać poprzedzone złożeniem przez Stronę - w formie pisemnej lub elektronicznej - wniosku zawierającego propozycję poziomu zmiany cen wraz ze stosownym uzasadnieniem lub dowodami na wzrost cen, przy czym każda ze Stron zastrzega sobie możliwość negocjowania propozycji cenowych przedstawionych we wniosku przez drugą Stronę. Zmiana ceny jednostkowej, o której mowa powyżej, musi zostać poprzedzona uzgodnionym i zatwierdzonym przez Strony protokołem konieczności. W przypadku braku uzgodnienia protokołu konieczności w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku, umowa ulega rozwiązaniu po dokonaniu przez Wykonawcę ostatniej dostawy środka zamówionej przez Zamawiającego przed jego złożeniem.

Prośbę o modyfikację projektu umowy motywujemy tym, iż pandemia wirusa SARS-COV 2 oraz atak Rosji na Ukrainę spowodowały bardzo niestabilną sytuację gospodarczą, w tym nieprzewidywalny wzrost cen surowców, nośników energii oraz transportu.
W związku z tak niestabilną sytuacją na rynku producenci nie udzielają długotrwałych gwarancji cen na dłuższy okres, a tym samym firma nie bierze udziału w postępowaniach przetargowych, w których czas obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy.

Odpowiedź 1.

Zamawiający pozostawia zapisy umowy bez zmian.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 666