Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 03-03-2023 15:13:00 |
Placing offers : | 10-03-2023 10:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Wymagania i specyfikacja
1. Zakres usług został określony w załączniku nr 1 – Formularzu asortymentowo - cenowym.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usług zostały określone w projekcie umowy.
3.
Koszty transportu oraz inne opłaty/koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia zostaną wkalkulowane w cenę asortymentu.
5. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo
wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Osoba
do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Announcements